Vodafone si hýčká přes 3 miliony zákazníků

Diskuze čtenářů k článku

Honza  |  10. 02. 2010 10:00

Takže..mamka si pořídila kyslík (O2) aby si mohla volat s mojí babi,za chvíly měla paušal a musela se k nim vázat...Furt platila strašné peníze a to si aktivovala nějaké to noční volání zdarma nebo co....A to byla už asi 2 roky u vodafonu..Vodafon už máme celá rodina a jsme nadmíru spokojeni a já mám studentský tarif internet za 80kč měsíčne a můžu překročit FUP 100mb a internet mi furt jde! =D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  07. 02. 2010 18:19

Český Vodafone je PASKVIL a tohle je opět jen "chudá reklama"..
Nejde mi ani tak o těch pár haléřů či 60+1, jako hlavně o kvalitu, komfort, spolehlivost a modernizaci. Jsem jeden z 5 miliónů, který je u T-Mobilu maximálně spokojený..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FrantaVazoun  |  06. 02. 2010 02:25

Zeptejte se jakéhokoli Ukrajince pracujícího v čr jakého má operátora, každy ma VF. Odhadem je jich u nás půl milionu takže v tom vidím ten přírůstek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dimitrij  |  06. 02. 2010 09:34

To taky souhlasim ;) jsem Ukrajinec a presel sem k vodafonu proto ze mel o 3 krat levnejsi volani na Ukrajine ve srovnani z T-Mobile . ( tak nejak 23 kc u T-Mobile proti 8.33 kc u Vodafone-hodne podstatny rozdil....)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dimitrij  |  06. 02. 2010 09:43

pokracuji k tomu prispevku...presedl sem ne jen kvuli levnejsimu volani na Ukrajinu ale taky proto ze maji stejni taryf pro vsechne volani do jinych operetoru...Pred tim sem mel T-Mobile a porad sem se dival kam volam proto ze do jine siti byl jiny tarif...-u Vodafonu sem to neresil-vsude kam sem volal byla ta sama castka...Ted jsem v Australii...a taky mam Vodafone...Jasne ze jeden operator nemuze mit vse nej...ale proste ma svoje vyhody co zrovna odpovidaji mi vic-ale jinemu nemusi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zip123  |  05. 02. 2010 22:05

Já jsem u Vodáka poměrně spokojený, jen mi vadí, že některé balíčky nejdou k předplacené kartě.
Odešel jsem od T-Mobile, který se*e na lidi a akorát si mastí kapsu. Po 4 letech mě nejen že otravovali každých 5dní telefonáty abych přešel na tarif (aby si mě pojistili potvory), ale ještě mi nabízeli jako dlouholetému zákazníkovi tarif, který na vás vykoukne hned na začátku na webu pro nové zákazníky. Výhody skoro žádné, služby na pytel, a signál byl taky na pytel :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 02. 2010 18:25

No tak když maj tolik zákazníků tak by měli něco dělat pro ně třeba jít konečně do 3G,HSDPA po celé ČR dyk znás maj tolik peněz tak na co ještě čekaj Už by to doopravdy chtělo aby se třeba vtomhle směru začali činit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 02. 2010 22:00

Chtěl jsem na to zareagovat, ale říkám něco špatně, co se redakci nelíbí a nechce se mi odeslat příspěvek Jen jsem si rýpnul o zaslání jisté částky v řádech miliard do UK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dyzl  |  05. 02. 2010 17:13

No hýčkání bych si sice představoval trochu jinak, nicméně je Vodafon pro mne tatim nejlepší operátor. Na druhé pořadí bych dal světe div se Ufouna a na poslední čtvrté místo T-mobile. Staré zavedné číslo tam mám prakticky jen na příjem zaparkované v Twistu. O2 u mne boduje na třetím místě mobilním připojením přes CDMA a celkem slušným ADSL. Ufoun bezplatným voláním mezi rodinou a Vodafone Smlouvou s Oskarem která je na trhu zřejmě bezkonkurenční.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 02. 2010 16:26

To jim přibývají zákazníci, to teda jo, já za poslední 2 měsíce hned 2x: při koupi mobilu manželce mi vnutili za dvacku dvoustovkovou předplacenku, to samý mi nacpali předplacenku ke zlevněnýmu modemu. Udělejte si pak obrázek sami nakolik je ta statistika vypovídající.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Složitější přenos MSISDN  |  05. 02. 2010 15:52

Pro přenos čísla od T-Mobile k Vodafonu se budete muset obrátit na ČTÚ a v některých případech se obrátit také na ČOI. T-Mobile se staví na zadní tarif si snižte na M2M nebo BAV SE s Mých5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sodja  |  05. 02. 2010 15:39

Ani MobilMania neni schopna prezvejkat tu tiskovou zpravu spravne - 3 miliony cisel nejsou 3 miliony zakazniku.
Jinak Vodafone samozrejme BlackBerry poskytuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 02. 2010 15:45

Když řeknu A, řeknu i B, tedy poskytuje, ale komu, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Odpověď  |  05. 02. 2010 16:00

Sodja | 05. 02. 2010 15:39 | [80.239.242.xxx] Ani MobilMania neni schopna prezvejkat tu tiskovou zpravu spravne - 3 miliony cisel nejsou 3 miliony zakazniku.
Jinak Vodafone samozrejme BlackBerry poskytuje.
Omyl toto číslo je již překročeno! Ale souhlasíme, že čísla 608, 773, 774, 775, 776 a 777 nejsou plně zaplňena a o tento počet Vodafone může přijít.
Vodafone už nyní spolupracuje s U:fonem tak se uvidí jaká to bude spolupráce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 02. 2010 16:18

Pisatel má pravdu. 3 miliony čísel opravdu není 3 miliony zákazníků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  05. 02. 2010 22:31

BB u VDF je ale jen pro firemni zakazniky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  05. 02. 2010 14:07

Hýčká? No možná hýká, radostí, jak nás škube. Hýčkání zákazníků si představuju úplně jinak, než je posílání miliard do Británie nebo volání do vlastní sítě za 6,05 Kč/min. Poslední kapkou bylo hození vyšší DPH na bedra zákazníků. Těch hýčkaných... Ale hubu plnou keců mají, to jo, několikrát jsem v samošce musel odkliknout zprávu, jak strašně jim záleží na tom, abych vyšší DPH nijak nepocítil. A ty pindy Muriel ani nemá cenu komentovat. Jak byl Oskar super, tak co je to Vodasifon, jde to od desíti k pěti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fogl  |  05. 02. 2010 12:48

V areálu ve kterém pracuji působí 2 firmy. Obě jsou " vážení klienti" O2. Signál jen mimo budovy a to ještě nic moc, prý to bohužel nejde zlepšit. VF má i v bud. ale slabší. Nabídly řešení za 10 000,- a obě firmy maj signál v poho. pro zajímavost jsme shovaný ha haldou hlušiny uprostřed lesa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 02. 2010 13:03

Kdo to nabídnul? Ty firmy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fogl  |  05. 02. 2010 13:43

Ne Vodafon. V rámci toho aby mohli přejít. Třeba mně osobně stačilo poslat e-mail na VF když zaváděli IVM jako vánoční dárek s tím, že vesnice kde bydlím má na půlce signál OK a druhá půlka má zase EDGE, takže nemůžu IVM mít a tak rád bych. Řešení ? nyní celá ves má signál a EDGE co přestavili nebo jak nevím, je mi tofuk ale hlavně že to funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 02. 2010 13:56

Aha.. Mě zmátl výraz "Nabídly řešení...." Z toho vyšlo, že to navrhly firmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pingoo  |  05. 02. 2010 14:26

Taky mě to zmátlo. Holt neprasit češtinu je docela důležitý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 02. 2010 14:43

Vyjadřovací schopnosti češtiny jsou mocné. Často však mnozí lidé těmito schopnostmi nevládnou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  05. 02. 2010 15:03

Záleží jak je areál velký a kolik je tam telefonů. My máme od O2 mikrocelu (nová železobetonová budova), připojenou po ADSL.
Vyřízení bylo poměrně rychlé, cca 3 týdny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
penzista  |  05. 02. 2010 12:21

mám sim do notasu IVM za 40kč týdně a Divokou kvuli volání via dvojka. TAM cpu do mobilu záhadně dražší IVM Edge za 177kč. Takže Vodafone bude dokonalý,když bud zlevní líné EDGE na 100 měsíčně, nebo za tu lichvu KONEČNĚ nakopne 3g.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  05. 02. 2010 12:25

To sice máte, ale na použití v mobilu je uplně jedno, jestli edge, nebo 3G - takže jestli dát 160 Kč, nebo 177 Kč, je vlastně stejná nabídka. Možná máte jen štěstí, že to využíváte i v PC a nemáte ještě FUP zaveden, ale to všechno přijde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  05. 02. 2010 12:26

Prostě porovnáváte neporovnatelné - IVM není na připojení do notebooku, to že to jde zatím bez FUP je jen otázkou času, navíc tam kde není u O2 3G je jen zoufalé GPRS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
penzista  |  05. 02. 2010 16:21

když mi za 177kaček zdechne edge po stažení FUP 100 mega,tak si raději budu simku s 3G přehazovat,nebudu ve 62 letech holt línej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luckyn  |  05. 02. 2010 16:55

Už brzy budete spíš měnit tarif, protože O2 startuje v tichosti aplikování FUP na svůj IVM. Objevují se o tom zprávy v diskuzích. Pak už nebude žádný IVM O2 bez FUP, kterým se všichni ohánějí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
penzista  |  05. 02. 2010 18:32

no jasně,jakmile KONEČNĚ uvidím na teploměru 3g, místo Edge,tak definitivně zustanu nejen s hlasovkami u VODY. Od roku 97 jedu výhradně na předplacenky,nikdy smlouvu na paušál,takže přeskoky mezi operátory dle potřeby mám v malíku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  05. 02. 2010 11:20

Zajimalo by me,kdy udelaji take nejake neomezene tarify.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jungle  |  05. 02. 2010 12:00

Me by spis zajimalo kolik zakazniku odejde behem roku od vodafone.ne jen kolik prislo novych.nevi nekdo ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  05. 02. 2010 12:23

Myslím, že od Vodafone, odchází méně lidí, jak od O2, nebo T-Mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jungle  |  05. 02. 2010 16:18

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukyn  |  05. 02. 2010 16:52

No to číslo je čistý přírůstek, pokud se nepletu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 02. 2010 10:56

Měl jsem možnost vyzkoušet všechny operátory O2,TM a nakonec Vodafone. Musím upřímně konstatovat že jsem nejspokojenější z Vodafonem! a rozhodně u něj zůstanu i nadále. Z mého okolí už jsou taky všichni u Vodafonu a nikdo nelituje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 02. 2010 12:13

Škoda jen, že nenabízí některé služby jako konkurence.. Člověk by pak o něm třeba i uvažoval..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  05. 02. 2010 12:22

Které konkrétní zásadni služby Vodafone neposkytuje???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 02. 2010 12:28

Třeba takové Blackberry je docela zásadní. Samozřejmě ne pro každého, to uznávám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  05. 02. 2010 13:46

BB a 3G byly důvody mého odchodu od VF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
detik  |  05. 02. 2010 15:57

VF nabízí BB na Vodafone V2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 02. 2010 21:54

Fajn, jsem jednotlivec, chci BB tak jako si ho mohu pořídit u O2 nebo T-M. Dostanu ho u VF? Nikoliv...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  05. 02. 2010 12:22

Jaké služby nenabízí ? Já nic nepostrádám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulin  |  06. 02. 2010 22:59

Třeba 3G - na co mi je, že mám už přes tři roky telefon 3G, ale data 3G žádná? Edge ať si strčí za klobouk...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rascal  |  05. 02. 2010 12:25

Výkřik do tmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 02. 2010 12:27

Třeba Blackberry Vy výkřiku....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MN  |  05. 02. 2010 10:12

Já bych řekl, že zákazníky moc nehýčká, když vedle nás podtavili novou budovu, která nás odstínila od BTS takže v celém našem domě není signál, řekli (asi po 4 reklamacích), že kvůli pár lidem to nebudou řešit. Takže 12 lidí z našeho domu muselo přejít jinam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Q  |  05. 02. 2010 11:47

To je holt riziko povolání otci kamarádky se to stalo taky že najednou mu doma zmizel signál, žel je uvázaný ještě na rok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  05. 02. 2010 12:21

A o tom to všechno je - nevázat se :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lany  |  06. 02. 2010 00:28

Mam Vodafon úplně od začátku (oskar). Původně oaskarta bez limitu, potom dohoda s Oskarem. Nyní tarif 700 za 350,- (stačilo zavolat operátorovi že končím) . Pravdou je, že jsem přemýšlel o přechodu k O2. Mam od O2 internet, tzn. sleva 100,- na tarif neon + 30% sleva po dobu dvou let za přechod. Nevzal jsem to jen kvůli účtování po minutách. Tohle jsem měl před 5 lety u dohody s Oskarem a vím, že to dokáže tarif pěkně prodražit. Lidi važte si operátora který účtuje po vteřinách (60 + 1)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mila  |  06. 02. 2010 13:28

u vodafonu na rok???? tak to asi těžko. vodafone ma závozky na půl roku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  05. 02. 2010 12:20

Pro 12 lidí se nedivim, ono někdy to třeba ani nejde. To u nás O2 odmítl pokrýt podnik se 150 zamestnanci + prilehlou vesnici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rob  |  05. 02. 2010 10:05

No tak s těmi MMS bych byl opatrný- i v síti Vodafonu chodí s několikadenním zpožděním.Určitě je po těch 4 měsících zdarma dál posílat nebudu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k1  |  05. 02. 2010 10:57

A mě všechny zatím došly do 2 minut, odesláno přes 300 MMS z netu i z mobilu na mobil. Jakto že někde to jde a někde ne? Nebude chyba na tvém nebo druhém telefonu??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Renata  |  05. 02. 2010 11:22

To že to jde tobě tak to můžeš být rád ale mě třeba dojde mmska z vodafonu jak kdy někdy v poho a někdy za den takže pochybuju, že je to problém v telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k1  |  05. 02. 2010 11:23

No a v čem jiném? Myslíš že centrála Vodafonu vyřizuje západočeské požadavky přednostně? Nebo že chytám lepší signál?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hůůů  |  05. 02. 2010 12:59

Můžu potvrdit, že vu nás na západě mmsky jdou i 4 dny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Renata  |  05. 02. 2010 16:22

Takže podle tebe jednou telefon má náladu přijimat mms a jindy ne no nevím vzhledem k tomu že nastavení mám stejné a ze signálem nemám problém tak asi chyba bude někde jinde a že občas nějáká nedojde to je taky chyba telefonu když předtím mms přijal tak to fakt nevím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lany  |  06. 02. 2010 00:19

Pánové, nemyslím, že to je chyba operátora. Ku příkladu moje N85 někdy odešle MMS hned, někdy je uloží do zpráv k odeslání. Pak ji musím odeslat znovu ručně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Taylor  |  05. 02. 2010 11:55

O vanocich byl problem s pozdnim dorucenim nebo nedorucenim MMS, ale ted uz je to dlouho bez problemu, MMS dojdou ihned.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Urban  |  05. 02. 2010 14:08

Lež. Já jsem odesílal do O2 MMS a přišla přítelkyni druhý den v poledne, tedy o 26 hodin později! a výpis o doručení nemám dodnes! A to ho mám zaplý v mobilu, nebojte. Prostě MMS od Vodafonu jsou zatím jedna velká bolest, kterou opět podcenili a neřeší ji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luckyn  |  05. 02. 2010 16:49

A co takhle hledat taky vinu u O2? Ty problemy na Vanoce delala prave MMS centra konkurence Vodafone, MMS snad chodily dokonce pres Nemecko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Renata  |  05. 02. 2010 18:36

No nám nedošli ani z Vody do Vody

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor