Vodafone šprýmuje s konkurencí

Diskuze čtenářů k článku

mogima  |  25. 08. 2007 19:22

Zdar ja si nemyslim ze na to vodafone myslelo to je akorat vase fantazije a problem je proc by to delali stejne by si toho malokdo vsiml meli by to jenom pro svoje vlastni poteseni.Tak muj nazor je ze vodafone je v tomto pripade pomlouvan casopisy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnyDeep  |  16. 08. 2007 13:21

Ale to uz tady bylo (takovyhle clanek), kdyz delal Oskar reklamu kdysi davno - tusim, ze to byl nejaky motiv s lodickama a s kym se slecna muze spojit. Nestalo by za to alespon ocitovat cast puvodniho clanku, a uvest, ze se Vodafone vraci ke stejne "taskarine"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  16. 08. 2007 19:56

Nemůžu si pomoct, ale ty reklamy jsem zcela ubohé. Proto k té firmě nikdy nepůjdu, protože ta firma nemá žádné jméno a s takovou ji nebude mít nikdy. Tak jak Mercedes nebo číslo 602. Tohle jsou opravdu výkřiky do tmy, které můžou potěšit jen děcka, ale já čekám od operátora více, spíše by měli konečně zainvestovat do služeb, které v podstatě nemají žádné!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  17. 08. 2007 08:36

Co to meleš? Vodafone je světová špička a má u nás výborné služby...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 08. 2007 09:56

Ano, ve světě ano, ale ne v ČR. Navíc Vodafone na špici opravdu není. Tam jsou číňaní, Telefonica a pak VF, ale nás tomu nepřispívá. Co má za služby nás VF? Pár balíčku, tarify, pokrytí stále nic moc, internet přes mobil jako před 10 lety Paegas. No hlavně že má na trapné reklamy. Dobře reklamy má jediné T-m, ale tam zase cena neodpovídá kvalitě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  16. 08. 2007 12:13

Pokud je to recese, tak je to fajn, ale možná je to taky náhoda.. Jakou jinou barvu tam měli dát, když nechtěli růžovou a modrou a pomineme-li nějkou nachovou, khaki a tak.. Černá a bílá je extrém, jinak mě jiná nenapadá..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RiderX  |  16. 08. 2007 11:08

Jenom náhoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nepodstatne  |  16. 08. 2007 10:47

na to už se vážně nedalo dívat, jak tam "neomezeně zvedá nohu", to bylo na zvracení. Kdyby bylo jenom na téhle reklamě, tak výsledek je jasný - cokoliv, jenom ne vodafon. Kdyby alespoň vybrali někoho normálního - ale tohohle slizouna zrovna - to byla prostě katastrofa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grison  |  16. 08. 2007 11:08

Debil jseš ty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ano  |  16. 08. 2007 09:36

imho si myslím, že reklamka původně udělala "modrého" a "růžového", ale VF to pak nechtěl, tak jen zinvertovali barvy ;) je to dost logický i vůči tomu, jak ostré ty barvy žluté a zelené jsou oproti té červené. Byly zinvertovány dodatečně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  16. 08. 2007 09:40

to si nemyslim, po inverzi ta modra & ruzova vypada celkem nezdrave.. nemyslim ze by vybrali zrovna takovehle vybledle barvy.. precejen ta ruzova s modrou nevypada moc jako barvy konkurence (myslim odstin..) - to by Vodafone vychytal poradne kdyz uz.. takze ja si nemyslim ze to byla dodatecna inverze..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose Nepřijel  |  16. 08. 2007 09:34

úvod článku je docela výstižný: "Možná je to jen zbytečný výplod fantazie, možná vaření z vody a možná to budete považovat za produkt okurkové sezóny. Dost možná je to celé náhoda, ale…". Jen bych doplnil, že okurkovou sezonu tady asi má Mobilmania, ale proč ne, i tohle stačilo k tomu, aby na základě toho vznikla další diskuse. Mějte se pánové;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 08. 2007 09:02

No jó, čekal jsem, kdy tady na MM udělá někdo NOVÝ objev o žluté a zelené. Přiznejte, že článek je vymyšlený, protože snad nejste v redakci všichni tak blbí, abyste si zelené a žluté nepamatovali...
K reklamě, jsem rád, že VF upustil od svých žvástavých mezinárodních pokusů o how.now! a vrátil se k osvědčeným Oskařím reklamám. Teď už zbývá jen aby napravili to, co po Oskarovi zničili, změnili zpět název a vypadli jako z Japonska
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prokop Holý  |  16. 08. 2007 07:42

Co to jako má být?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
havros  |  16. 08. 2007 08:56

http://cs.wikipedia.org/wiki/Purpurov%C3%A1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mik  |  16. 08. 2007 07:15

no a co jako, cervena Vodafonu je po inverzi tyrkysova, to je taky nejaky jinotaj?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sonix  |  16. 08. 2007 06:37

A já si myslel že ta zelená má bejt U:FON a ta žlutá představuje O2 (barva bývalého Telecomu). A T-mobile v reklamě prostě není protože, protože má vzhledem k nekonečné převoditelnosti volných minut ještě lepší nabídku a porovnání by vyznělo v neprospěch Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  16. 08. 2007 07:00

ufoun přece neni /alespon pro zatim/ pro zbyle tri operatory zadna konkurence.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  16. 08. 2007 09:11

LOL! A good one!
Nekonečnou převoditelnost využije málokdo. Možná tak spekulanti s telefonama, jinak nechápu, proč by někdo myslící půjčoval operátorovi prachy tím, že si dá vyšší paušál, než využije. Ale 60+30 dopadne na každého

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubean  |  16. 08. 2007 09:42

Mno, u TM nejde jen o volné minuty ale i SMS - čili nejde o minutové Téčka ale o kreditrní tarify - jen pro pořádek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudi  |  16. 08. 2007 11:06

jo a to mi pekne stve, sic ted uz se mi to nestava ale ze zacatku mi treba neco zbylo a proste to propadlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skz  |  16. 08. 2007 06:26

i kdyby byly hnedy a cerny tak proste vsichni pozname o koho jde.ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smrček  |  16. 08. 2007 05:43

Jen technická - těmto barvám se říká komplementární. Napadlo mě to, ale jestliže o tom píšete, pravděpodobně to máte od zdroje, ke kterému se provalily informace o zadání :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 08. 2007 06:39

No a nebo taky někdo chtěl, ať se to provalí....
Možná si Oskar řekl, že by NÁM (běžným hloupým smrtelníkům) mohl ukázat, jak je rafinovaný a tak tomu trochu pomohl. Ale kdo ví.
Ale jak napsal někdo v tomhle fóru - je jedno, jaké mají barvy, stejně každý tuší, o koho jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek.F  |  16. 08. 2007 00:29

Skutečně to není nové, od začátku jsem si říkal že ty barvy nebudou náhodné, že se zde použije obdobný princip jako u zelených a žlutých... Vodafone nepřekvapil a jsem za to rád, je to příjemná recese...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 08. 2007 04:53

Nafoukani a blbi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor