Vodafone spustí novou Internetovou samoobsluhu

V úterý nový web, o víkendu nová Internetová samoobsluha. Takové tempo nasadil Vodafone. Samoobsluha nemění pouze design, ale hlavně vnitřnosti, změny jsou komplexní.

Na novou Samoobsluhu jako na smilování čekají uživatelé, kteří se potýkají s nekončícími problémy té současné. Nová Samoobsluha má být rychlejší, stabilnější, přinese podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu. Jak se to Vodafonu povedlo, ukáže až ostrý provoz, reálné zkušenosti reálných uživatelů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Než si budete moci novou webovou aplikaci prohlédnou sami, máme pro vás několik ukázek.

Co je Internetová samoobsluha Vodafone

Webová služba, která zákazníkům Vodafonu nabízí bezkonkurenční šíři možností pro správu uživatelského účtu. Veškeré požadavky, které zákazníci mohou řešit v prodejnách, či na zákaznické lince, mohou díky Internetové Samoobsluze provést i z pohodlí domova.

Hlavní výhody nové Samoobsluhy

  • Přehlednější struktura a nová grafika
  • Vyúčtování a detailní Chytrý přehled
  • Vylepšená sekce “Váš tarif”
  • Jednotný způsob aktivace
  • Kontaktní formulář
  • Pohodlné nastavení mobilního telefonu
  • Přehledná stránka pro správu účtů s více čísly

Zákazníci v nové Samoobsluze uvidí veškeré své aktivní služby a s nimi spojené měsíční poplatky. K jednotlivým položkám bude k dispozici nápověda, takže již nebude třeba informace dohledávat jinde. Orientaci v Samoobsluze usnadní i Užitečné odkazy, kde zákazníci naleznou nejpoužívanější položky jako je Chytrý přehled a Vyúčtování, nově s detailním rozpisem dosavadní utracené částky se všemi poplatky a dobropisy. Na stejném místě bude i možnost okamžitě Vyúčtování uhradit. Přehlednější bude také aktivace služeb, a to díky nové funkci Košík.

Problém? Hlásit!

Výzvou uzavírá představení nové Samoobsluhy Peter Baláž, manažer on-line péče o zákazníky Vodafonu: „Nová Samoobsluha prošla několika uživatelskými testováními. Stále ale jde o živý systém, s nímž budeme dále pracovat. Proto uvítáme jakoukoliv zpětnou vazbu od zákazníků, kterou se budeme snažit zohlednit v dalších úpravách. Své zkušenosti, názory či dotazy nám mohou zákazníci nově sdělit prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného přímo v Samoobsluze.“

Víkendová odstávka

V souvislosti se spuštěním nové Samoobsluhy a rozšířením portfolia datových tarifů odstaví Vodafone na část víkendu své samoobslužné systémy. Dočasné omezení funkce se bude od pátku 24. 2. od 18:00 týkat Internetové, Mobilní, SMS i Hlasové samoobsluhy. Na běžný provoz sítě, tj. na hlasové, textové a datové služby nebude mít aktualizace žádný vliv. Plně funkční zůstane i e-Shop a Vodafone park.

Zákazníci s požadavkem blokace ztracené či odcizené SIM karty mohou během víkendu kontaktovat Linku péče o zákazníky 800 77 00 77. Prosíme zákazníky, aby ostatní požadavky odložili na pondělí. Zákazníkům s aktivními předplacenými kartami doporučujeme dobíjet během víkendu přes bankomaty nebo dobíjecí terminály Sazka.

Témata článku: Vodafone

31 komentářů

Nejnovější komentáře

  • 010203 25. 2. 2012 15:49:35
    :-D takze nove stranky i samoobsluha uz jede a vysledek :-D dlouhe minuty...
  • astray 25. 2. 2012 14:31:21
    V Opeře nová samoobsluha běží lépe než ta stará, ale drobné chybičky se...
  • Qual 25. 2. 2012 12:57:21
    Tak nová samoobsluha momentálně běží. Občas se "zasekne" při načítání, ale...
Určitě si přečtěte

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

** Novou Nokii 3 můžete mít za necelé čtyři tisíce ** Zlevňovaly iPhony, Huawei P10 (lite) a Xperia XCompact ** Suveréně nejdražším zařízením se stal 12.9 iPad Pro za 37 777 Kč

31.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

** Vodafone Smart V8 je letošní jedničkou modelové řady od Vodafonu ** Svou výbavou se řadí do nižší střední třídy ** Lákat bude na kovové zpracování nebo čtečku otisků prstů

30.  7.  2017 | Měchura Milan | 9

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

27.  7.  2017 | Herodek Martin | 14

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

** Na infolince operátora nemusíte dostat správné informace ** Pokud máte starší tarif, na výpověď bez sankce máte nárok ** Výpověď můžete podat na prodejně nebo poslat poštou

19.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 14


komerční sdělení

Komerční sdělení