Vodafone spustil on-line verzi magazínu ČILICHILI

Vodafone spustil on-line verzi magazínu ČILICHILI

Vodafone dnes spustil na webu www.cilichili.cz plnou verzi svého časopisu ČILICHILI v online podobě. Na webu nabídne lifestylový magazín denní aktualizaci obsahu, videa, interaktivní aplikace a samozřejmě i známý satirický humor.

Čtenáři na webu najdou nejen své oblíbené rubriky z tištěné verze obohacené o multimediální složky, ale také blogy různých autorů, videa, krátké filmy, soutěže nebo interaktivní aplikace. Především díky nim je možné si stránky personalizovat, vytvářet vlastní obsah, a ten navíc sdílet s přáteli. To vše je doplněno brutální kresbou webmetalového designéra Štěpána Adámka z agentury KissYourMoneyGoodBuy.

Unikátní portál si žádá i unikátní komunikaci, proto se redakce rozhodla oznámit jeho plné spuštění tzv. flashmobem – pomocí internetu a šeptandy anonymně zorganizovaného happeningu na určitém veřejném místě, kde účastníci bleskově provedou něco neobvyklého a zase rychle zmizí. ČILICHILI flashmob se odehrál v sobotu 6. 12. na Václavském náměstí, kde se desítky navzájem neznámých lidí pod vedením žabáka – maskota online ČILICHILI – zúčastnily rozcvičky pro zlepšení nálady.

Spuštění portálu ČILICHILI.cz je mimo jiné dalším krokem ve strategii Vodafonu rozšiřovat příjmy plynoucí z reklamy ve vlastním mediálním portfoliu. Portál ČILICHILI.cz se tak vedle portálu Vodafone live!, webu SMS brána a domovských stránek Vodafone.cz stává významným reklamním prostorem vhodným pro oslovení mladých. Obsah online verze zajišťuje stejně jako u tištěného časopisu agentura Boomerang Publishing, o technické záležitosti se stará Boomerang Digital, o design a kreativní koncept portálu pečuje agentura Media Factory.

Tištěný časopis ČILICHILI patří do segmentu B2C a byl založen v roce 2004. Od roku 2006 se jeho náklad ustálil průměrně na 130 000 výtiscích měsíčně. Kromě informací o službách a produktech Vodafonu v něm čtenáři pravidelně nalézají i „porci pěkně ostrého čtení“. To vyneslo časopisu už několik cen v soutěži Zlatý středník v kategorii nejlepší firemní časopis. Podle posledního průzkumu Media projekt za Q2–Q3/2008 čte ČILICHILI průměrně 218 000 čtenářů měsíčně.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

4 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Josef Černotík 10. 12. 2008 11:15:30
    Tak to snad není jediný obsah ČILICHILI a dokonce bych řekl, že ani hlavní...
  • teplice 9. 12. 2008 11:32:16
    Taky se tam psalo o mobilech a nových tarifech? ;-)
  • penzista 9. 12. 2008 9:17:41
    MY v 60 letech jsme meli mimo Mladeho sveta take csopis MY64, MY65...
Určitě si přečtěte

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

** Novou Nokii 3 můžete mít za necelé čtyři tisíce ** Zlevňovaly iPhony, Huawei P10 (lite) a Xperia XCompact ** Suveréně nejdražším zařízením se stal 12.9 iPad Pro za 37 777 Kč

31.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

** Vodafone Smart V8 je letošní jedničkou modelové řady od Vodafonu ** Svou výbavou se řadí do nižší střední třídy ** Lákat bude na kovové zpracování nebo čtečku otisků prstů

30.  7.  2017 | Měchura Milan | 9

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

27.  7.  2017 | Herodek Martin | 14

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8


komerční sdělení

Komerční sdělení