Vodafone statistika: jak používáme mobil

Další Vodafone Zoom průzkum zaměřený na „Roli mobilního telefonu v rodině a přátelství“ zjistil, že nejčastěji voláme svým partnerům, abychom zjistili informaci nebo vyřešili problém. Téměř všichni využíváme mobil k zasílání přání blízkým. Zvýhodněné volání v rámci skupiny blízkých by ocenilo téměř 80% respondentů (z těch, kteří žádnou zvýhodňující službu ještě nevyužívají), necelých 40% ho již využívá.

Alespoň 3× týdně voláme svým partnerům (63%), rodičům (60%) a kamarádům (50%). Nejčastěji voláme, abychom zjistili informace (63%), vyřešili problém (60%) nebo sdělili novinku či radostnou událost (47%). Neméně důležitými důvody jsou láska (33%) a prosba o radu (33%).

Svým partnerům voláme v průběhu dne (dopoledne i odpoledne), naopak milencům voláme především večer. Najdou se i tací, kteří volají svým ex-partnerům, a to především v odpoledních hodinách.

Většina respondentů (93%) využívá svůj mobilní telefon k zasílání přání, 75% respondentům připomíná svátky a narozeniny blízkých a 48% prostřednictvím svého mobilu organizuje rodinu (především ženy).

Mobilní telefon nejvíce oceňujeme při zdravotních potížích, když máme strach o své blízké nebo k rychlému a snadnému získání informací. Mobilní telefon nás „nemile překvapí“ při zaslání SMS nesprávné osobě nebo při odhalení „mobilní nevěry."

Zájem o zvýhodněné volání s blízkými projevilo až 77% respondentů (z těch, kteří žádnou takovouto službu ještě nevyužívají), 37% respondentů již nějakou službu zvýhodňující volání mezi blízkými a přáteli využívá.

Vodafone zákazníci: Pro 42% zákazníků Vodafonu je nejčastějším důvodem volání láska. 64% posílá z mobilu velmi často přání a častěji volají jen tak, aby vyplnili čas (15%).

T-Mobile zákazníci: Pro 64% zákazníků T-Mobilu je hlavním důvodem použití telefonu řešení problémů, lásku jako hlavní důvod uvedlo jen 29%. Nejčastěji využívají zvýhodněné služby (47%).

O2 zákazníci: Zákazníci operátora O2 častěji volají, protože se potřebují poradit (34%). Láska je hlavním důvodem používání telefonu pro 31%. Zvýhodněné služby využívají méně často (40%).

Témata článku: Operátoři, Ostatní, Statistika, Voda, Mobil, Vodafone

Určitě si přečtěte

Android v říjnu 2017: přikutálela se sušenka

Android v říjnu 2017: přikutálela se sušenka

9.  10.  2017 | Láska Jan | 2

T-Mobile: Pád roamingu znamená 10× spotřebu dat a trojnásobek volání

T-Mobile: Pád roamingu znamená 10× spotřebu dat a trojnásobek volání

** Roaming už není strašák, lidé přestali mobil za hranicemi vypínat ** Datový provoz narostl v porovnání s rokem 2016 desetinásobně ** T-Mobile také obsloužil o 20 % více cizinců, nejvíce Němců

2.  9.  2017 | Pospíšil Aleš | 88

Huawei se dotahuje na Apple, Xiaomi slaví návrat do Top 5 [výsledky 2Q 2017]

Huawei se dotahuje na Apple, Xiaomi slaví návrat do Top 5 [výsledky 2Q 2017]

** Trh smartphonů roste pomaleji než v minulosti ** Jedničkou zůstává Samsung následovaný Applem ** Čínské značky se pomalu ale jistě derou vzhůru

17.  8.  2017 | Láska Jan | 6