Vodafone upgraduje systém, dočasně nefungují samoobsluhy

Vodafone se od dnešních ranních hodin potýká s technickými problémy. Operátorovi přestala fungovat hlasová i internetová samoobsluha, zákazníci jsou tak v těchto chvílích odkázáni pouze na pomoc operátorů z infolinky, případně obsluhy na prodejnách.

Klepněte pro větší obrázek 
Tato hláška dnes vyprovodila zákazníky operátora s nepořízenou

Podle slov tiskového mluvčího Vodafonu Miroslava Čepického nese vinu na kolapsu samoobslužných zákaznických kanálů upgrade systému, dalších služeb operátora se však výpadek nedotkne: „Při plánovaném upgradu systému bohužel došlo k technickému výpadku, v jehož důsledku nejsou funkční samoobslužné systémy. Mimo nich vše funguje, zákazníci tedy mohou plně využívat všechny služby Vodafonu – hlasové, SMS i data.“

S obnovou dat na serverech operátora souvisí i neaktuálnost některých stránek. Vodafone včera představil novou vánoční nabídku, kterou si mohou zákazníci aktivovat již od dnešního dne, včetně vánočního dárku v podobě půlročního internetu v mobilu zdarma. Informace na podstránce věnované datovým tarifům ale o novinkách zatím vůbec nehovoří.

Klepněte pro větší obrázek 
Novou nabídku datových tarifů na stránkách zatím nenajdete

Do normálu by se vše mělo dostat během dnešního odpoledne: „Zákazníkům se omlouváme. Na nápravě intenzivně pracujeme. V odpledních hodinách bude vše opět plně funkční,“ dodává Čepický. Pokud se chcete vyhnout přeplněné zákaznické lince a dlouhému čekání na spojení s operátorem, počkejte s nastavením služeb do podvečerních hodin, kdy už by obě samoobsluhy měly být opět v provozu.

Diskuze (35) Další článek: Výsledky hospodaření T-Mobile: nejvíc duší a o něco větší tržby

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Voda, Systém

Určitě si přečtěte