Vodafone útočí na metu tří milionů zákazníků

Vodafone útočí na metu tří milionů zákazníků

Vodafone za třetí čtvrtletí letošního roku získal 49 tisíc nových zákazníků a přiblížil se tak hranici tří milionů zákazníků. Od počátku roku činí čistý zákaznický nárůst 92 tisíc nových klientů, od loňského září pak 155 tisíc. Meziročně tak zvýšil operátor počet zákazníků o 5,5 % na 2,984 milionu.

„Výsledky jasně ukazují, že lidé oceňují náš zákaznicky orientovaný přístup a kompletní nabídku služeb, která uspokojujejejich potřeby, v kombinaci s nástroji na optimalizaci nákladů,“ komentuje příznivé výsledky Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika. Ve čtvrtletí od července do září 2009 činil čistý zákaznický přírůstek Vodafonu ČR 49 tisíc zákazníků, což je dosud největší zákaznický přírůstek od začátku roku.

Operátor se pochlubil také složením zákaznického portfolia podle druhu užívaných tarifů a jejich průměrnou útratou. Podíl tarifních zákazníků tvořil v uplynulém čtvrtletí 51,6 % z celkového počtu. Průměrný měsíční výnos na zákazníka (ARPU) z mobilních služeb Vodafonu dosáhl v tomto období 522 Kč.

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Mil, Voda, Zákaz

Určitě si přečtěte

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

** Ve zvýhodněné kategorii „pro věrné“ je tento měsíc 13 modelů ** Prosincovou novinkou je nejvybavenější Nokia s „čistým“ Androidem ** Pokud upíšete duši na dvě léta, dostanete slevu 2 000 Kč

4.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 3

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

** T-Mobile dá dva mobily za cenu jednoho (při podpisu smlouvy) ** O2 zlevní mobily (při podpisu smlouvy) ** Vodafone umožní streamovat video zdarma (v té správné aplikaci)

26.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 14

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

** Operátoři slibují něco nového a fantastického ** Problém je, že to zřejmě odporuje pravidlům ** ...a hlavně to nedává velký smysl pro uživatele

25.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 34

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 39