Vodafone: vánoční kampaň se povedla

Vodafone ČR zaznamenal za čtvrtletí od října do prosince 2006 čistý nárůst 102 tisíc zákazníků. Během kalendářního roku 2006 společnost získala přes 271 tisíc nových zákazníků a na konci prosince minulého roku tak poskytoval Vodafone v České republice služby více než 2, 413 mil. uživatelům.

„Dosavadní čistý zákaznický nárůst svědčí o tom, že zákazníci oceňují náš přístup nabízet všem uživatelům bez rozdílu reálně využitelnou hodnotu bez háčků nebo dodatečných smluvních podmínek,“ říká generální ředitel Vodafonu ČR Grahame Maher a dodává: „Především díky tomuto přístupu jsme i na tak nasyceném trhu, jako je ten český, dosáhli výrazného úspěchu s naší vánoční kampaní, během které jsme prokázali značnou dávku odvahy a začali dělat pouze to, co je pro zákazníky přínosné. V tomto trendu budeme pokračovat a prostřednictvím našich nabídek a přístupu k zákazníkům jsme odhodláni měnit zažitá pravidla mobilního telekomunikačního trhu i nadále.”

Podíl tarifních zákazníků Vodafone ČR se ve srovnání s minulým čtvrtletím udržel na stejné úrovni a i nadále tvoří 53% z celkového počtu. Během posledního čtvrtletí v roce 2006 registroval Vodafone průměrný výnos na zákazníka (ARPU) ve výši přibližně 660 Kč za měsíc.

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Tiskové zprávy, Kampaň, Vánoční kampaň, Voda

Určitě si přečtěte

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

** Ve zvýhodněné kategorii „pro věrné“ je tento měsíc 13 modelů ** Prosincovou novinkou je nejvybavenější Nokia s „čistým“ Androidem ** Pokud upíšete duši na dvě léta, dostanete slevu 2 000 Kč

4.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 3

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

** T-Mobile dá dva mobily za cenu jednoho (při podpisu smlouvy) ** O2 zlevní mobily (při podpisu smlouvy) ** Vodafone umožní streamovat video zdarma (v té správné aplikaci)

26.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 14

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

** Operátoři slibují něco nového a fantastického ** Problém je, že to zřejmě odporuje pravidlům ** ...a hlavně to nedává velký smysl pro uživatele

25.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 34

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 39