Vodafone: vánoční kampaň se povedla

Vodafone ČR zaznamenal za čtvrtletí od října do prosince 2006 čistý nárůst 102 tisíc zákazníků. Během kalendářního roku 2006 společnost získala přes 271 tisíc nových zákazníků a na konci prosince minulého roku tak poskytoval Vodafone v České republice služby více než 2, 413 mil. uživatelům.

„Dosavadní čistý zákaznický nárůst svědčí o tom, že zákazníci oceňují náš přístup nabízet všem uživatelům bez rozdílu reálně využitelnou hodnotu bez háčků nebo dodatečných smluvních podmínek,“ říká generální ředitel Vodafonu ČR Grahame Maher a dodává: „Především díky tomuto přístupu jsme i na tak nasyceném trhu, jako je ten český, dosáhli výrazného úspěchu s naší vánoční kampaní, během které jsme prokázali značnou dávku odvahy a začali dělat pouze to, co je pro zákazníky přínosné. V tomto trendu budeme pokračovat a prostřednictvím našich nabídek a přístupu k zákazníkům jsme odhodláni měnit zažitá pravidla mobilního telekomunikačního trhu i nadále.”

Podíl tarifních zákazníků Vodafone ČR se ve srovnání s minulým čtvrtletím udržel na stejné úrovni a i nadále tvoří 53% z celkového počtu. Během posledního čtvrtletí v roce 2006 registroval Vodafone průměrný výnos na zákazníka (ARPU) ve výši přibližně 660 Kč za měsíc.

Diskuze (40) Další článek: Jak s mobilem správně fotit a skládat panorama

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Tiskové zprávy, Kampaň, Voda, Vánoční kampaň

Určitě si přečtěte