Vodafone může vylepšovat co chce, ale pokud nebude fungovat nastavení služeb jak má, jsou tyto kecy na nic.
Konkrétně služby kolem internetu:
Potřeboval jsem na týden připojení k internetu. Aktivace v samoobsluze se provede okamžitě s patřičným stržením penízků z předplacenky po prvém připojní.
Horší je to se zrušením služby po týdnu.
V samoobsluze to nelze - neustálé výpisy interních problémů.
A pokud nechcete neustálé daší strhávání penízků za internet na den, musíte Vodafonu zavolat, vyslechnout si asi 8minut blábolů a pokud se konečně dostanete na operátora a zrušení služby nahlásit.
Ale to ještě nemáte vyhráno. Je nutno neustále sledovat nastavení služeb, protože mě se třeba stalo, že operátor sice zrušení internetu nahlásil, ale provedeno nebylo.
A tak jsem celé martýrium s voláním operátorovi druhý den musel opakovat.
Teprve potom mně byly internetové služby skutečně deaktivovány.