Vím že to sem nepatří, ale máte taky takové špatné skušenosti se samoobsluhou a o úrovni znalosti operátoru na VF lince?
No samoobsluha, to je u Vodafonu kapitola sama o sobě. Operátorů zákaznické linky se ovšem musím zastat, zatím vždy a ochotně pracovali na vyřešení mých problémů, bez zbytečných keců a dotazů.
Je to pravda zvlášt ,když Vodafone není zrovna levnej u předplacenky já má od konkurence o2 Felicia všehny sítě 3,80 vodník má za 6,50 sice 60+1 ,ale stejně je drahej.
To je o to dobíjení opravdu takový zájem? Já mám teda paušál a všichni z rodiny i známí taky, chápu že je spousta lidí kterým paušál nevyhovuje, ale stejně, takový gigantický počet možností a míst kde dobít, není to až zbytečné?
koukám že už se mnou 6 lidí nesouhlasí, ale že by někdo napsal odpověď..
aha 6 ten pode mnou, ja jen 4 :)
Zbytecne to neni, v malych obcich je clovek rad, ze ma vubec kde dobit. A lidi s preplacenou je v CR tusim par milionu. A osobne si nehodlam porizovat pausal do te doby, dokud nebudou slusne ceny a bez podrazu.
to vis, pausal se neboji lidi kteri jsou inteligentni, a na wydlakove, si jezedaci a dojicky mysli ze pausal znamena platit vic nez tisic mesicne, a nekdy i vic.to vis, neumeji kontrolovat se, nevzdelanci.
No podle toho jak jste napsal text to vypada,ze Vy opravdu inteligentni jste,mozna ta dojicka by ten text napsala lip .
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.