Vodafone: „Za chybu v systému odpustíme měsíční platbu“

Vodafone: „Za chybu v systému odpustíme měsíční platbu“

V naší redakční poště a v diskusích se v posledních dnech hromadí stížnosti na podivné chování některých služeb spojených s účtováním. Jde zejména o Chytrý přehled, Flexi strop a Flexi limit, tedy služby, které mají uživatele informovat o výši provolané částky ať už pomocí SMS, nebo internetové Samoobsluhy.

TIP: více se dozvíte v samostatném vláknu diskusního fóra MM: Vodafone samoobsluha nefunguje

Požádali jsme o vyjádření tiskového mluvčího Vodafonu Jakuba Hrabovského a zde je odpověď, kterou jsme dostali:

O dočasném opoždění aktualizací u těchto doplňkových služeb víme, v současné době pracujeme na vyřešení technického problému, které by nemělo zabrat více než pár dní. Vzhledem k faktu, že se Vodafone zavázal dělat pouze to, co je pro zákazníka přínosné, jsme připraveni všechny, kterých se daná situace týká, kompenzovat v podobě „odpuštění“ jednoho měsíčního paušálu, a to i přes to, že služby v rámci Chytrého přehledu (Flexi strop a Flexi limit) nabízíme standardně zdarma.“

Takové vyjádření je překvapivé a slib v něm obsažený považuji za velkorysý. Běžnou praxí z minulosti (Vodafonu i ostatních) je přiznat chybu a omluvit se za ni. Toť vše. Vodafone však hodlá poskytnout finanční kompenzaci, i přesto, že dotyčnou službu poskytuje zdarma.

Lidé kolem Grahama Mahera se v posledních měsících snaží Vodafonu vtisknout tvář férové firmy. Slyšíme o tom v reklamách, čteme o tom v jejich tiskových zprávách. V těchto případech však stále jde o obchod. Váhu těmto slovům dodává až dnešní Maherovo rozhodnutí.

Kauzu budeme i nadále sledovat a o dalším postupu Vodafonu budeme informovat.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

70 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Orinka 23. 7. 2007 10:24:46
    Neboj, reklamace se ti neztratí...taky jsem jí podávala...pošli...
  • Orinka 23. 7. 2007 10:17:32
    Mno vidiš, já mam tři čísla(nejen pro sebe) o kvůli nefunkčnímu...
  • Marčus 12. 6. 2007 22:10:28
    Slogan Vodafone "A když tak pro všechny" v tomto případě opravdu neplatí....
Určitě si přečtěte

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

** Novou Nokii 3 můžete mít za necelé čtyři tisíce ** Zlevňovaly iPhony, Huawei P10 (lite) a Xperia XCompact ** Suveréně nejdražším zařízením se stal 12.9 iPad Pro za 37 777 Kč

31.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

** Vodafone Smart V8 je letošní jedničkou modelové řady od Vodafonu ** Svou výbavou se řadí do nižší střední třídy ** Lákat bude na kovové zpracování nebo čtečku otisků prstů

30.  7.  2017 | Měchura Milan | 9

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

27.  7.  2017 | Herodek Martin | 14

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

** Na infolince operátora nemusíte dostat správné informace ** Pokud máte starší tarif, na výpověď bez sankce máte nárok ** Výpověď můžete podat na prodejně nebo poslat poštou

19.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 14


komerční sdělení

Komerční sdělení