Vodafone: „Za chybu v systému odpustíme měsíční platbu“

Vodafone: „Za chybu v systému odpustíme měsíční platbu“

V naší redakční poště a v diskusích se v posledních dnech hromadí stížnosti na podivné chování některých služeb spojených s účtováním. Jde zejména o Chytrý přehled, Flexi strop a Flexi limit, tedy služby, které mají uživatele informovat o výši provolané částky ať už pomocí SMS, nebo internetové Samoobsluhy.

TIP: více se dozvíte v samostatném vláknu diskusního fóra MM: Vodafone samoobsluha nefunguje

Požádali jsme o vyjádření tiskového mluvčího Vodafonu Jakuba Hrabovského a zde je odpověď, kterou jsme dostali:

O dočasném opoždění aktualizací u těchto doplňkových služeb víme, v současné době pracujeme na vyřešení technického problému, které by nemělo zabrat více než pár dní. Vzhledem k faktu, že se Vodafone zavázal dělat pouze to, co je pro zákazníka přínosné, jsme připraveni všechny, kterých se daná situace týká, kompenzovat v podobě „odpuštění“ jednoho měsíčního paušálu, a to i přes to, že služby v rámci Chytrého přehledu (Flexi strop a Flexi limit) nabízíme standardně zdarma.“

Takové vyjádření je překvapivé a slib v něm obsažený považuji za velkorysý. Běžnou praxí z minulosti (Vodafonu i ostatních) je přiznat chybu a omluvit se za ni. Toť vše. Vodafone však hodlá poskytnout finanční kompenzaci, i přesto, že dotyčnou službu poskytuje zdarma.

Lidé kolem Grahama Mahera se v posledních měsících snaží Vodafonu vtisknout tvář férové firmy. Slyšíme o tom v reklamách, čteme o tom v jejich tiskových zprávách. V těchto případech však stále jde o obchod. Váhu těmto slovům dodává až dnešní Maherovo rozhodnutí.

Kauzu budeme i nadále sledovat a o dalším postupu Vodafonu budeme informovat.

Diskuze (70) Další článek: O2: zrychlování ADSL už je na 70 %

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Systém, Voda

Určitě si přečtěte

Černá kronika ČTÚ. Tentokrát o tom, jak Vodafone bránil zákazníkovi v odchodu

Černá kronika ČTÚ. Tentokrát o tom, jak Vodafone bránil zákazníkovi v odchodu

** Bezpráví na zákaznícich se děje dnes a denně, regulátor pomáhá ** V tomto případě se zákazník marně dožadoval přenosu čísla ** ČTÚ operátora zchladil a napařil mu 30 000 Kč pokutu

19.  1.  2018 | Pospíšil Aleš | 25

Balíček StreamOn narazil u „německého ČTÚ“. Porušuje síťovou neutralitu

Balíček StreamOn narazil u „německého ČTÚ“. Porušuje síťovou neutralitu

** Balíčky Vodafone Video Pass a T-Mobile StreamOn se řeší i u nás ** Tuzemský regulátor naznačuje, že o verdiktu německých kolegů ví ** Vodafone Video Pass může mít problém kvůli redukci kvality videa

19.  1.  2018 | Pospíšil Aleš | 28

Vodafone v lednu začne prodávat Xiaomi a přidá velké povánoční slevy [ceník]

Vodafone v lednu začne prodávat Xiaomi a přidá velké povánoční slevy [ceník]

** Výkon za rozumnou cenu, takové jsou dle Vodafonu modely Xiaomi ** Top model Xiaomi Mi MIX 2 vyjde na necelých 15 tisíc korun ** Operátor v lednu výrazně zlevňuje, ceny jdou dolů o tisíce

31.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 14

Volali jsme jako jindy v neděli, o stovky procent vyskočily na Štědrý den data

Volali jsme jako jindy v neděli, o stovky procent vyskočily na Štědrý den data

** Selfíčko s dárečkem jedině přes messenger a přes Wi-Fi ** Nejvíce volali, SMSkovali a datovali zákazníci T-Mobilu ** Průměrná hodnota přenesených dat na SIM se pohybuje od 40 do 60 MB

25.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 17

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

** Ve zvýhodněné kategorii „pro věrné“ je tento měsíc 13 modelů ** Prosincovou novinkou je nejvybavenější Nokia s „čistým“ Androidem ** Pokud upíšete duši na dvě léta, dostanete slevu 2 000 Kč

4.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 3