Vodafone zpřehledňuje ceník, ruší některé poplatky

Diskuze čtenářů k článku

Thom  |  16. 05. 2008 23:44

Škoda, že tam není zmíněn poplatek za změnu čísla v Programu dvojka, mohl by být nižší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nekronym  |  17. 05. 2008 12:06

souhlas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mali  |  16. 05. 2008 12:49

je mozne u VDF zmenit tarif jinak nez pres operatora? pripadne jak? dekuji!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LUBI81  |  16. 05. 2008 13:45

já myslím že NE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alky  |  16. 05. 2008 09:14

Nevím, nevím, ale valná část příspěvků je nesmyslná, protože nemají ucelené a přesné informace o např. placení za změnu tarifu, vracení neprovolaných částek u předplacenek apod. Jediná pro mě překvapující informace je na konci, že TM vrací neprovolanou částku u předplacených karet na žádost v hotovosti. Jinak jsem rád, že zrušil poplatek za změnu tel čísla, už jsem si jedno vyhlédl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  16. 05. 2008 10:48

To je takový problé si to číslo za 200,- koupit na Vodafonekartu a a tamto číslo zrušit ???? To jako na pořízení nějakého čísla čekáš kvůli poplatku za změnu čísla ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ředitel Zeměkoule  |  15. 05. 2008 18:38

Strašně rád nenávidím diskonty a bohužel Vodafone jím je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  15. 05. 2008 19:17

Strašně nesnáším blby jako jsi ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  15. 05. 2008 20:28

To víš, každej není buržoust jako vaše famílie. Však neboj, půjdeš ke zdi až nastane revoluce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 05. 2008 10:51

Ty jsi slabý odvar chlapče Jojo, kde jsou ty časy SaTaNových flejmwerů, kde jsou ty časy XXTeensových začátků (ale udržuje se stále ve formě, a to je dobře )...
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlad  |  15. 05. 2008 18:20

V případě, zě neprovoláte celý kredit na předplacené kartě tak zbývající částka propadá ve prospěch operátora. Pokud tomu chce zákazník zabránit, musí co půl roku svoji kartu dobít minimální částkou 200 Kč a to i kdyby měl kredit třeba 5.000,-.
Tohle je obyčejné a bezostyšné okrádání zákazníků.
V Německu tyto praktiky zatrhl soud. A u nás?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freeze  |  15. 05. 2008 19:12

Bohužel tohle nepraktikuje jen vodafone, .. zdatne mu v tomto sekunduji zbyli 2 operatori .. (kyslik i ruzova) ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
soho  |  15. 05. 2008 19:26

Neplacej kraviny.
Pokud si do konce platnosti karty, na coz je cas dalsich 6 mesicu, dobijes vic nez 200Kc, tak ti propadly kredit vrati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlad  |  15. 05. 2008 19:39

A o tom mluvím. Člověk musí dobíjet i když má dostatečný kredit.
Sorry, já to asi psal moc rychle, tak teď jsem to napsal pomaleji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  15. 05. 2008 20:10

A on to operátor před zákazníky tají? Když se někdo neseznámí s podmínkami služby kterou hodlá využívat tak je to s ním těžké. Tak ať si pořídí jiný vhodnější postpaidový tarif, kde je cena za měsíční používání jasně daná a nemusí tak platit najednou velkou částku, což pro někoho 200kč asi je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  15. 05. 2008 20:32

Tipnu si: nejde spíš o princip, než 200kč?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlad  |  15. 05. 2008 20:36

To ale není o seznámení se s podmínkami, které zákazník odsouhlasí rozpečetěním krabice (pak si je může přečíst - pokud má ostříží zrak). Je to o tom, že takové praktiky vůbec používá, je to o tom, že české ovce to tolerují. Jinde zasáhne soud stát prostřednictvím soudu a své občany ochrání.
Není to o hloupých dvou stovkách je to o tom, že si někdo (rozuměj operátoři) dovolí vztáhnout ruku na to co jim nepatří - co neodpracovali. a to byť by to byl haléř!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drcek  |  15. 05. 2008 20:44

No spis je to asi o tom ze kdyz uz mam u operatora telefoni cislo tak je asi predpoklad ze s nim budu telefonovat, a ne ze si doma vystavim do vytriny SIM kartu. A pokud cislo pouzivam tak myslim ze ty 200Kc za pul roku provolam, a pokud ne mam opravdu cislo jen na vystavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlad  |  15. 05. 2008 21:00

Ale nikde nic o vitríně není, píše se o tom že člověk by volal, protože má třeba kredit 100, 200, 3.000, 5.000 ale operátor mu ty peníze ukradne protože si nedobil dvě kilča.
A právě proto, že je tu spousta takových oveček jako vy a výše podepsaní si to může dovolit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  15. 05. 2008 21:33

Vodafone ale jako jediný PROPADLÝ KREDIT VRACÍ narozdíl od ostatních operátorů, stačí si právě jen dobít částkou alespoň 200 Kč. To mi přijde férové. Mám takhle jednu předplacenku, kdy platím do Vodafonu prvních 5 minut, pak už se neúčtuje, teď už ji využiju jen několikrát do roka, ale několikrát se mi stalo, že mi kredit propad a po dobití jsem ho do dvou dnů měl zpátky. U 02 kartu po půl roce deaktivujou, to mi přijde horší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  15. 05. 2008 22:24

u TM si muzes o vraceni kreditu zazadat. vrati ti hotovost. viz VP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  16. 05. 2008 00:40

Díky za info, to jsem nevěděl. Takže zase nejhorší O2:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 05. 2008 10:48

S tím rozpečetěním krabice s podmínkami uvnitř to je samozřejmě blbost U VF souhlasíš s podmínkami vylomením SIMky z plastu nebo rozlepením obálky se SIMkou
Například v Polsku mají lhůty propadnutí kreditu a platnosti karty naprosto zoufalé, není to jen u nás. Nevím jak by sis to představoval, koupíš si jednou kartu a budeš blokovat číslo a zatěžovat databázi opa 20 let, protože ti ještě stále zůstává neprovolaný zůstatek 0,93 Kč? Asi ne, viď
Taky mám desetikorunovou Oskartu, kterou teď moc nepoužívám, takže kredit na ní živoří, ale dvě stovky udržovacího poplatku jednou za 13 měsíců dobiju, proč ne. Klidně je dám na charitu prostřednictvím DMS, takže se mi tam kredit nehromadí a ještě dělám dobrý skutek
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlad  |  16. 05. 2008 15:56

, jo každému to co je mu blízké. Někomu vyhovuje to co je v Polsku, někomu co je v Německu.
Mě je osobně bližší to co udělal soud v Německu. Prostě tuto praktiku operátorům zakázal. Konec konců v civilizované zemi není možné někomu jen tak zabavit jeho peníze. My se ale bohužel dobrovolně řadíme k Balkánu.
Dle některých reakcí to dokonce lidem vyhovuje a byli by nešťastní, kdyby je někdo neokrádal.
IMHO věnovat něco na charitu prostřednictvím DMS je pěkná kravina. Podstatnou část totiž sežere operátor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuch1i  |  16. 05. 2008 19:59

Vlad: Nemůžu si pomoct, musím se smát z toho co tu píšeš Si asi hodně zaujatý proti vodafounu, co? Že ty sis jen nepřečetl informace z "rozlepené" obálky a strhli ti ten kredit? Pokud neprovoláš (neporsmskuješ, ...) 200 kč za půl roku (resp. 13 měsíců u VF) tak nevím co děláš na mobilmánii. A zajímalo by mě, jestli by si ty jako operátor změnil dobu platnosti z 6ti měsíců na neomezeně, aby si pak v databázi simek měl bůhvíkolik úplně k ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  16. 05. 2008 20:54

Jaký zabavování peněz? To si je od tebe operátor bere proti tvé vůli sám? Nechápu proč by mě operátor někoho sponzorovat tím že mu bude držet aktivní mobilní číslo zadarmo neomezenou dobu.
A to že si to někde v Německu někdo vydupal na tom nic nemění.
A k těm DMS, 3 koruny ze 30 kč je podstatná část?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  15. 05. 2008 15:43

tak to je kauf, změna tarifu zdarma ))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  15. 05. 2008 15:47

no a teď vážně: tenhle nesmyslný poplatek už se měl zrušit dávno, je fajn, že na to konečně přišli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  15. 05. 2008 16:32

k dokonalosti ještě schází změna tarifu přes samoobsluhy a s okamžitou platností, ne až od následujícího účtovacího období

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dee.21  |  17. 05. 2008 13:22

Jo a pak se z toho zblázní systém a takový jako ty se budou vztekat, že nemají v pořádku vyúčtování....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  15. 05. 2008 18:42

Pokud vím, tak jej příliš neuplatňovali. Čili v tomto konkrétním případě se spíš jedná o uvedení ceníku do souladu s běžnou praxí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  15. 05. 2008 15:33

Jako zákazník Vodafone to samozřejmě vítám, i když by se mi líbilo i zvýšení datových objemů v tom pásmovém připojení... ale třeba se taky dočkám. Většinu z těchto slevněných služeb jsem nikdy nepoužil, takže mi jejich slevnění nepřijde tak přelomové.
Nicméně - víte někdo, co je ta "změna nastavení přenosu dat"? Mně to neprozradili ani na infolince, když jsem se po tom kdysi pídil :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johanes  |  15. 05. 2008 15:13

Zase jedna dobrá zpráva po spršce obludností od Telefonici O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  15. 05. 2008 15:42

u O2 a T-Mobile se dá tarif změnit zdarma od počátku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesky  |  15. 05. 2008 16:48

Tak ja nevim, tarif jsem menil uz nekolikrat a nikdy jsem nic neplatil, ted je pro me novinka, ze to "bylo" zpoplatneni ... vzdycky jsem to mel zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  15. 05. 2008 21:27

Zdarma bylo snížení jednou do roka, až poté platila tato cena. Já také různě u Vodafonu měnil tarify nahoru/dolů a nikdy jsem neplatil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  15. 05. 2008 16:51

jestli se nepletu, tak tam to je stejně jako to bylo do teď u vodafonu - nahoru zadara, dolu za 1000... s tim, že u voda byla jedna změna na nižší tarif do roka zadara.
aspoň takhle to teda bylo nějakej rok dozadu, když sem s nima ještě měl něco společnýho, vyveďte mě z omylu jestli to tak neni ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
intothesky  |  15. 05. 2008 18:31

já jsem tedy nikdy u Eurotelu ani O2 změnu tarifu neplatil a to mám paušál od roku 96, a tarify jsem měnil průběžně od roku 99

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wetter  |  17. 05. 2008 19:16

To bys měl dostat nějakou cenu za vytrvalost s jakou se od nich necháváš ojebávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DES  |  15. 05. 2008 19:51

No vidíš, vodafone je zase o kus výš než zbylý dva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  15. 05. 2008 22:17

v cem? ze rusi poplatky, ktere konkurence nema? zmena tarifu, inkaso... no, to je tedy vys, ti povim. a ty uz jsi za vrcholem, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaydeesq  |  16. 05. 2008 01:17

nejdřív si projeď ceník ostatních a vdf a pak peskuj..změna tarifu co vím tak jinde je zdarma jen na vyšší či stejný dolů to je za litra...u vdf do teď to bylo nahoru zadarmo dolů jednou ročně taky zadarmo..poznámka pod ceníkem..a co tu plácáš o inkasu?to bylo a je zadarmo jen změna typu bonusu při platbě inkasem přes operátora je zadarmo..v samobosluze zadarmo to už šlo i dřiv teď můžeš i lenošky přes operátora..tenhle poplatek jinde fakt nebyl protože jinde se jaksi bonus nevede..tenhle krok vodafonu je hodně dobrej..jinde se platí za mnohem víc blbostí než se i doteď platilo u vdf..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  16. 05. 2008 09:16

spravne, projdi si ceniky, nez zacnes peskovat. u TM se poplatek za snizeni tarifu neplati. ale to by sis musel zamest pred vlastnim prahem a opravdu si to precist. chapu tvou lenost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  16. 05. 2008 10:42

Kolikrát za rok můžeš u T-debil snížit tarif bez poplatku. U Voďáka to šlo 1x za rok. Nyní bez poplatku 12x za rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H@NZ  |  20. 05. 2008 11:47

Martin - kolikrat chces staci umet cist prispevek nad tim tvym

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LUBI81  |  15. 05. 2008 15:06

tomu říkám vstřícný krok.. Jen tak dál a díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor