Vodafone ztratil zákazníky, pokles ale zpomaluje

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 44

Názory k článku

12. 08. 2014 22:13

Odepiš mě taky naštval a skončil jsem s ním o což jim asi šlo, ale teď nám Vodafone dal co nikdo jiný nechtěl. 1+1 tarifikaci, SIM paušál za korunu a 0,5Kč za minutu i SMS. 1,5GB dat za 100.- Nebo neomezený za 250 včetně 1.5 GB dat. Provolám tak dvě hodiny, takže platím 161korun. Já si tedy na nic u Vodafonu zatím nestěžuji.Jedni odcházejí, druzí přicházejí. U O2 jsme se v Praze skoro nikam nedovolali. Neustále přestože jsem měl plný signál jsem byl nedostupný a chodili nám SMS o nedostupnosti. Dělalo to jak na starých, tak na nových telefonech. Ve finále nás ve firmě O2 tlačila do neomezených tarifu, přestože třeba desítka SIM karet byla ve výtazích. Dalších v autech, které nic nedělali. No prostě hrůza. T-mobile má zase neskutečné předražené data v zahraničí a nic je nezlomí.Určitě je dobrá změna, ale že by jeden operátor byl lepší než druhý, už si nemyslím. Pokud Vám stávající není schopen udělat stejnou nabídku, tak toho operátora určitě změňte Za rok se můžete třeba zase vrátit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PM
09. 08. 2014 16:46

kde se pohybuji ma vodafone nejlepsi signal, 300 kacek za vse bez limitu taky ujde. ale dobry pocit z tyhle firmy nemam, na infolinkach sedi nespolehliva, mene chytra skupina nasich spoluobcanu, polopravdy v mediich, slaby technicky rozvoj - jak se dalo cekat, aukce dopadla jako fraska, neni kam jit. doufejme ze to tu vodafone brzy zabali, prijde nekdo lepsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 08. 2014 14:41

Já jsem od Vodafone odešel poté, co mi po 8 letech jako paušálnímu zákazníkovi dvakrát zablokovali číslo necelý týden po splatnosti faktury a za reaktivaci jsem pokaždé zaplatil 300 Kč (i v případě, kdy platba byla již odeslána a přišla na vodafonní účet asi do dvou hodin po zablokování). Takže jsem Vodafone sdělil, že za těchto podmínek pro mě jejich služby nejsou vůbec výhodné, a přešel jsem na předplacenou kartu. Nyní volám s Tesco Mobile levněji, datuji levněji a v lepší síti (O2). Takže hodně štěstí, Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2014 09:10

Já jsem také odešel kvůli zdražení Odepiš. Navíc se mě pokusil jednou Vodafon omylem "vopískovat". Měl jsem u Voda. dvě karty, dnes ani jednu. Manažeři budou asi super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 08. 2014 07:13

"Vodafone ztratil zákazníky. Pokles ale zpomaluje." Myslím si ,že Vodafone tím svým postupem to zpomalení určitě zase dožene. Jenom namátkou - Odepiš - Data passport - Data FUP a další. Vodafone držím ti palce k tvému rychlému zmenšení na minimum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 08. 2014 23:58

Vodafone ztratil zákazníky. Pokles ale zpomaluje. Jeho posledními zákazníky jsou jeho kmenoví zaměstnanci a ti nemohou utéct dřív než jim doběhne výpovědní lhůta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 08. 2014 22:47

ČVOP=Odepiš a ČD požádáno o uvolnění ,nejsem jantar ,nejhorší jednání po spoustě let od začátku co byl první Vodafone v Praze na Národní třídě ,před ním byl Oskar i ten jsem měl ,ale již končím nenechám si dělat na hlavu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 08. 2014 22:29

VDF resi problem se signalem vtipne...nabidne slevu, FLAT za 5 stovek. Jak to ma pomoci signalu to jsme se i pres veskere usili nedozvedeli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 08. 2014 21:07

hlavni problém je jejich amaterismus..každou chvíli nějaký technicky problém a nic nevědí..naposledy roaming..data to čerpalo dva krat a nikdo nevěděl co s tím nakonec napsaly ze problém vyřešen i když nic nevyřešily..deblové jinak se to nazvat nedá..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 08. 2014 18:48

Vodafone ovšem nehodlá usnout na vavřínech.Před pár dny mi přišla SMS, že od 13. 9. 2014 se ruší zpomalení dat po překročení FUP, a namísto toho se aktivuje služba Data nad rámec balíčku za 49Kč (u 500MB/měs.).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 08. 2014 13:41

Paradoxně si Vodafone může pohoršit i tím, že bude sdílet výstavbu sítí se zbylýma 2. opama. Hodně lidí se drželo u Vodafone díky signálu v místech, kde na to zbylí 2 prděli, načež se díky sdílení BTS tato výhoda asi smaže. Další hřebíky do rakve si tluče sám - Odepiš, Data bez ptaní navýší, ale taky za vyšší platbu. I ve F1 z toho nemají radost, ty stamiliony každoročně darované od Vodafone můžou někde chybět..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 08. 2014 12:06

Údaje o předplacených SIM kartách mají vypovídající hodnotu nula. Například já jsem loni aktivoval skoro dvacet simek s kreditem 200 korun. Letost také dost. A jsou ty statistiky včetně těhle simek, které nejsou dobíjeny a na konci expirace simky umřou?
Totéž T-mobile simky s 10 Kč kreditem .....
Nulové simky od O2 snad ani nepočítají, protože by statistiky byly úplný nesmysl....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 08. 2014 12:05

Pro mě je VF stále nejlepší volbou. I když číslo s Odepiš jsem k vůli zdražení také zrušil. Ale pro mě to byla spíš úspora 12ti korun, protože jsem to stejně nepoužíval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 08. 2014 11:39

Vodafone nema tolik troubu/vidlaku, kteri se drzi Twistu jako exkrement kosile. Tak ma smolik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 08. 2014 11:35

Vodafone měl za cíl v roce 2008 stát se 2. největším mobilním operátorem v České republice. Na světě si tuto pozici získal protože první je China Mobile. To co, ale poslední dobou dělá je zlý sen. Na datech si chce teď Vodafone nabrat nejvíc. Od 13.9.2014 tak dochází ke zhoršení služeb, což je špatný směr! Vodafone již potřebuje náplast a mít lepší data aspoň 42 Mbit/s. Internet v mibilu na den by měl mít 50 MB a cena 20,- Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 08. 2014 11:30

Však se pokles opět zrychlí, zejména pokud si budou se zákazníkama i nadále vytírat p***l.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 08. 2014 11:30

Jsem mezi ně. Kvůli zdražení Odepiš. Přijatelná alternativa z jejich strany nebyla žádná, tak jsem číslo přenesl jinam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 08. 2014 11:06

Budu další... požádáno o ČVOP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 08. 2014 11:02

Hahahah,se musim smat, "no nekecej"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor