Vodafonní kalkulačka říká: pro 80 % z vás mám něco lepšího

Diskuze čtenářů k článku

sejky  |  22. 03. 2008 16:27

nevim jestli delam nekde chybu, nebo ta kalkulacka keca
zadam ze mam tarif Vodafone Nabito 350 a provolam 265 minut a vyjde mi vypocet ze mam utratu 1510 Kc mesicne
pokud to ale jednoduse spocitam tak tarif Nabito 350 stoji 350 Kc a ma 70 minut k provolani
pote je cena za minutu 5 Kc. - tzn. zbyva mi tzn. 195 minut á 5 Kc - tzn. 975 Kc + 350 Kc je 1325 Kc - kalkulacka Vodafone ukazuje ze provolam 1510 Kc.
umite to nekdo vysvetlit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ooo  |  15. 03. 2008 20:10

tak sem to zkoušel s t-mobile tarifama t80 kredit 250 a bav se, a pokud clovek pouzije jednoduchou variantu kalkulacky tak vypoctena utrata je tak o 100-200kc mimo a vyrazne vyhodneji vychazi vodafone ale kdyz clovek pouzije rozsirenou variantu a vsechno tam poctive natuka tak najednou nemaji ani jednu levnejsi variantu cha cha cha
cely to je o tom do jaky site clovek vola nejvic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  14. 03. 2008 14:54

No, můžou delat "velký oči", ale když nebudou mít pokrytí, tak jim to k ničemu nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PAVEL  |  14. 03. 2008 18:35

Mám takový pocit, že o tom, že VOD nemá pokrytí se už mluvit nedá, to je ohrANÁ PÍSNIČKA, KDY ZAČÍNAL JEŠTĚ JAKO oskar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiriq  |  14. 03. 2008 14:15

Pravda, srovnal sem si HITovou variantu, ale vylezli mi z toho docela haluz čísla.... V kalkulačce se asi počítá, že TM má i u minutových tarifů tarifikaci 60+30, ale přitom to je 60+1.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovo  |  14. 03. 2008 12:21

Při provolaní dvaceti minut a poslání nuly sms měsíčně mi to nabízí kreditní tarif Odepiš s tím, že ušetřím 45 procent nákladů. Jsem totálně zmaten.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PAVEL  |  14. 03. 2008 12:17

AHOJ..a co UVODAFONU tarif ODEPIŠ..jako doplňkový k jinému, hlavnímu.....PECKA,ne???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  14. 03. 2008 10:16

Když to nezapočítává balíčky, tak to pro zadané hodnoty dává často nesmyslné výsledky. Holt asi bude lepší, když každý místo pochybné kalkulačky použije vlastní mozek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l_f  |  14. 03. 2008 12:23

přesně, jakmile začnu balíčkovat, tak pro mou rodinu je vítěz O2. Někdy bych řekl bohužel :) A hlavně signál .. nemá cenu rozebírat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Well-being  |  14. 03. 2008 09:21

Převod nevyčerpaného kreditu, to je ošklivý škraloup na jinak dobrých tarifech Vodafone. Je to poslední věc, která mě odrazuje od přechodu z předplacenky na paušál. Jediný akceptovatelný převod nevyčerpaného kreditu nabízí T-Mobile, ale jsou tam zase jiné nepřijatelné nevýhody jako třeba způsob účtování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  14. 03. 2008 12:10

to uctovani me taky vadi a jeste drahe mms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  14. 03. 2008 12:12

chtel jsem napsat vadi me prevod kreditu ktery je zakerny a drahe mms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  14. 03. 2008 09:05

V člänku se píše že nabité tarify jsou nejvýhodnější.....vždyť to je lež, je spousta případů, kdy je na tom konkurence lépe.Prkecy®

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fixaman  |  14. 03. 2008 09:15

Tak minimálně oproti O2 jsou výhodnější vždy.. Levnější volání i SMS, nižší nejmenší paušál, alespoň nějaká převoditelnost kreditu, účtování 60+1 oproti 60+30.. Co se T-M týče, tak u něj je lepší jen převoditelnost kreditu.. Jinak jsou jeho tarify taky dražší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l-f  |  14. 03. 2008 09:26

dražší neznamená nevýhodnější

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fixaman  |  14. 03. 2008 09:52

Ano, proto jsem vypsal nevýhody kupříkladu u O2.. nepíši, že by byl VF jen levnější.. Výhod má spoustu.. Uveďte v čem je tedy výhodnější O2 a v čem TM ať můžeme rozvést debatu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  14. 03. 2008 10:17

- Možnost 4násobné délky úpisu? K nezaplacení...
- Neexistence Samošky u O2. Nemusíte se o nic starat, pamatovat si heslo, někam se přihlašovat a vrtat se v nastaveních. Stačí pouze platit. Jak pohodlné!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fixaman  |  14. 03. 2008 10:41

Možnost čtyřnásobné délky úpisu? Ale jděte, už vůbec to, že se můžete upsat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  14. 03. 2008 13:38

Hm by mě zajímalo co je u vodafonu lepší?Jen sámožka?to je teda mnoho.U vodafonu máš úvazek na 6měsíců s mobilem ale když si chceš vzít nový tak to máš stejné jak u konkurence až za dva roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  14. 03. 2008 13:39

Navíc u konkurence už můžeš 6měsíců dopředu si vzít nový tel.samozřejmě se ti navýší závazek.U vodafone nemá novým ani stávajícím zákazníkům co nabídnout bo jim nedá žádný balíček na půlrok zdarma ale jen omezený na ubohý měsíc.to je teda hodně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l_f  |  14. 03. 2008 12:16

ty kecy o úpisech jsou trapné, radime - upíše se kdo chce, kdo nechce, ten se neupíše, já se klidně upíšu kvalitním službám, mně je to fuk, nepotřebuju za půl roku měnit operátora a lítat kde co, nehledě na to, že všechno jde obejít. Beru argument převoditelnosti kreditu - v tomto O2 prohrává, Vodafone ale taky, vítězí T-M. Beru i tarifikaci. A ceny? To ale nemůžeme zpochybňovat naprosto, protože O2 a T-Mobile mají služby, kterými si ty ceny můžu vylepšit tak, že se VF může jít mnohdy bodnout. Prostě nelze koukát jen na sazbu za minutu a za smsku. Chce to myslet i dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fixaman  |  14. 03. 2008 12:37

Ještě by ovšem ty služby musely být tak kvalitní, aby za úpis stály.. Za úpis povětšinou nabídnou takové služby, jako nabízí konkurence bez úpisu A co se cen týče, tak právě konkurence imho nemá ty služby, kvůli kterým by byla výhodnější.. Minutová sazba a cena za SMS důležitá JE, neboť to je nejvíce využívaná služba (masově, vyjímky samozřejmě existují). Tarify se vylepšovat dají, viz. Po svém, Extra Nabito, VF Kamarádi (kam se hrabe Mých 5), a různé balíčky např pro neomezené volání na pevné linky atd..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  14. 03. 2008 14:52

Obecné cancy o ničem. Napiš konkrétně, kvůli kterým službám jsi ochoten se upsat na 2 roky. Taky můžeš rozepsat to „vylepšení“ cen, to by mě docela taky zajímalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  14. 03. 2008 10:56

U klasických tarifů je TMO ve spoustě přïpadech levnější...prostě to je fakt.Kecy o úpisech si strčte někam.... v tom problém není a povinné to taky není.Výhodou smlouvy je i to, že můžu volta neřešit volací zälohu...znám tolik odpojených co pak volaj z budky.Nakonec i VF u firemních zákazníků smlouvy požaduje.....a ve firemních traifech na TMO a O2 už nemá šanci vůbec...myslïm velké zákazníky.Holt každej OP má něco...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fixaman  |  14. 03. 2008 12:42

To jste mě opravdu pobavil.. Celé léto jsem jako brigádník nabízel TM tarify (přetahování zákazníků) a na koho jsme se zaměřovali? Na O2.. Protože VF nám rovnou řekli že nemá cenu zkoušet, že nepřejdou, protože to mají výhodnější.. Ty ceníky znám a výhodnější nejsou! Viz T30 za 297,50 30 minut a ani žádné volné SMS.. To je výsměch! Za úpis také nedávají relevantní výhody. Volací zálohu si může zákazník navýšit. S firemními zákazníky je to jiná.. V tomto segmentu je O2 špička (dělám teď v tomhle oboru).. Firemní tarify, Profi sleva, stejné tarify i pro rodinné příslušníky.. Bomba :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fixaman  |  14. 03. 2008 12:44

Pardon, 297,50 byl samozřejmě Kredit250 ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fixaman  |  14. 03. 2008 12:56

Bez úvazku:
VF119 Po svém: Prvních 20 minut 6 Kč, poté 4,80 Kč. SMS 1,19 Kč
TM K250: Každá minuta za 5,95
VF350 Po svém: Prvních 70 minut za 5 Kč, poté 4 Kč.
TM K450: Každá minuta za 5,35 a vyšší paušál..
A tak by se dalo pokračovat..
O minutových tarifech nemluvě, kdy vás volná minuta vyjde i na 7,50 Kč..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiriq  |  14. 03. 2008 13:30

A proč tam cpeš po svém...? mezi námy, nemožnost dovolat se operátorovi je pro dost lidí relativně stěžejní (není můj případ) tak by bylo fér dávat to tam bez toho.... Jinak VF je levnější pro normálního člověka, to je pravda, ale ve chvíli, kdy si vezme člověk smlouvu na 2 roky (a neříkejte, že po půl roce měníte operátora nebo že za půl roku nebudete volat) tak je volání taky levnější, nebo dokáže operátor (především TM) nabídnout nižší cenu telefonu než VF.... Nehledě na to, že zákaznická podpora se např u VF a TM nedá srovnávat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fixaman  |  16. 03. 2008 18:14

I pokud bych nebral v potaz cenu Po svém, vychází ty sazby levněji, takže to je vcelku fuk...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  14. 03. 2008 14:47

Pokud porovnáváš cenu Po Svém, tak porovnávej s HTem, kde je kredit navíc. A když mluvíš o tom, že někde stojí minuta 7,50 Kč, tak by bylo fajn říci, že volání po volných minutách je poměrně laciné oproti konkurenci a má zvýhodněné volání do vlastní sítě a pro někoho může být takový tarif podstatně lacinější, než kdyby měli konkurenční...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l_f  |  14. 03. 2008 19:53

ať jsem jakkoliv pro smlouvy, které mi nevadí, tohle srovnávat nelze, po svém je bez smlouvy a hit je se smlouvou na 2 roky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fixaman  |  16. 03. 2008 18:18

To je právě uvažování, díky kterému TM a O2 okrádají zákazníky.. I kdyby Vás minuta stála cca 5 Kč, prvních 30 minut 7,50, tak třeba při šedesáti je průměrná cena za minutu 6,25.. Pak už se vyplatí vyšší tarif.. VF má nízké sazby od začátku a to i při podstatně nižším paušálu.. A bez úvazku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 03. 2008 16:33

A co Pohoda Simple?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  14. 03. 2008 08:41

Já teda nevim, to že se kredit dá použít jen na volání a SMS je sice mizérie, ale mám simple tarif od 02 a tam je to myslim stejný a minuty nepřevádí vůbec. A pokud si člověk zaplatí "neomezený balíček" tak ho alespoň nemusí využívat až po provolání volného kreditu.
Škoda jen že na přenos k Vodafone čekám už 14 dní, už tejden je všechno ověřený a nic :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukasek  |  14. 03. 2008 09:14

A nastavil jsi si datum přenosu???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l-f  |  14. 03. 2008 09:25

pokud je objednávka ověřená a schválená, tak si musíš sám nastavit datum přenosu, oslíku... http://portace.vodafone.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  14. 03. 2008 10:30

Tak to vim taky, jenže oni mi ještě nedovolí si ho nastavit. Tak nenadávej, vim jak se to dělá, v poslední době jsem přenášel čísel dost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l_f  |  14. 03. 2008 12:13

klasický O2.. drží jak dlouho můžou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nick  |  14. 03. 2008 08:37

.... utrácet více, jen nabídnout služby, které by mohli stát za to- 3G sitě s pokrytím dnešního GSM!!!
Jinak jsem rád, za "wifinu" v mobilu, umožní mi na řadě míst skypování, bez podpory našich milých operátorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  14. 03. 2008 07:44

V kalkulačce chybí moje Oskarta SE. Většinou volám do vlastní sítě a když k tomu připočtu 20% dobíjecí slevu na víc jak půl roku, žádnej paušál, žádná smlouva, max 17Kč/hod tak je moje červená karta bezkonkureční

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  14. 03. 2008 08:18

Za hovor to je 17,85 Kč, ne? S vánočním bonusem pak 14,85. Navíc těch 20 % nemáš jen na půl roku, stačí, když si během posledních dnů vánočního dárku nabiješ větší částku a voláš s bonusem další třeba rok.
Ono vůbec úplně obyčejná Vodafonekarta s vánočním bonusem vypadá zajímavě. A každý si ji mohl koupit a bonus získat, takže nic jen pro úzký okruh vyvolených. Každý může z Vodafonekarty volat s účtováním 60+1 po celý den takto:
do cizích sítí: 5,95 Kč/min
do vlastní sítě: 2,48 Kč/min
na 2 čísla ve vlastní síti: 1,98 Kč/min
SMS: 1,98 Kč
Nevím jak vám, mi to na předplacenku přijdou jako velmi zajímavá čísla. Takové ceny nenabízí ani paušál za 600 Kč, srovnej např. ze Silverem nebo Simple 600 od O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
***  |  14. 03. 2008 08:21

v té kalkulačce chybí i T-m tarif "Kredit 150" takže jsem si nic nemohl porovnta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Danny  |  14. 03. 2008 08:30

Pozor na Vodafone, sice deklaruje, že převede kredit do dalšího měsíce, ale na rozdíl např. od T-mobile ho převádí jen do toho následujícího, a v něm pak čerpáte nejdřív nové jednotky a pak až ty co vám zbyly z minulého měsíce, takže pokud neprovoláte v daném měsíci paušál + jednotky převedené z minulého měsíce, tak vám bez náhrady propadnou!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l-f  |  14. 03. 2008 09:25

ale to všichní ví

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Danny  |  14. 03. 2008 09:32

To si právě nejsem jistý. Ví to hlavně ti, kteří už jsou zákazníci Vodafonu. Ale například zákazníky T-mobilu, který neprovolaný kredit převádí do dalších měsíců neomezeně, by to třeba ani nenapadlo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Svoboda  |  14. 03. 2008 13:07

Konkrétně já si doteď myslel, že Vodafone převádí do dalšího měsíce nejvíc hodnotu jednoho paušálu, tj. že když provolám dva měsíce po sobě polovinu volných minut, budu mít v třetím navíc už celý paušál (ale výš to nepůjde). Nenapadlo by mne že to je až tak moc nevýhodné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KKa  |  14. 03. 2008 06:55

vteřinovou tarifikaci má u svých původních tarifů jen T-mobile,jinak nikdo.Jinak cose týče vodafonu,patřím k těm 20%,které Vodafone neoslovil,mám GO Felicia za 3.80/min,všichni jsou dražší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  14. 03. 2008 08:20

Opravdu mají některé staré tarify účtování 1+1? Můžeš uvést konkrétně které? O ničem takovém jsem neslyšel.
Jinak s tarifikací 60+30 tě minuta vyjde na minimálně 4,20 Kč, což není nějaké terno, ale dá se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KKa  |  14. 03. 2008 13:59

Omlouvám se,T-mobile má tzv.minutové tarify ne 1+1,ale 60+1,jsou to starší tzv.minutové tarify

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcio  |  14. 03. 2008 06:16

Zkoušel jsem kalkulačku, zadával jsem svůj tarif Odepiš. Provolám cca 40 minut do vlastní sítě a pošlu 200 SMS měsíčně. Platím max. 200 kč. Kalkulačka mi ale spočetla, že utratím 1000 kč! Takže mi nabídla tarif za 700... Kalkulačka počítá vždy s nejhorší variantou (např. místo provolání 40 volných minut do Vodafone spočítá 40min mimo síť za 12kč/min), což se mi nikdy nestane.
Je třeba to brát hodně s rezervou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 03. 2008 05:59

Mě teda lepší nenašel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cestinar  |  14. 03. 2008 01:47

Potencial
Potencional neexistuje
jinak dobry clanek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 14. 03. 2008 01:53

To možná ne, ale slůvko potencionální ano
http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/potencionalni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  14. 03. 2008 04:59

neexistuje ani slovo "potencionální". To že ho nějaký debil zařadí do nějakého wiki-like slovníku ještě neznamená, že je to spisovné slovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fixaman  |  14. 03. 2008 08:24

Souhlasím s tím, že ani slovo potencionální neexistuje.. Nedává žádný smysl.. Zcela očividně by to bylo slovo odvozené ale vzhledem k neexistenci slova potencionál.. ehm ehm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l-f  |  14. 03. 2008 09:23

musíte se řídit svým mozkem a ne tím, co kdo zařadí do nějaké net databáze - i když v tomhle případě je asi lepší se řídit tou databází! zpátky do školy. a přednášet lidem až znovu projdete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  14. 03. 2008 11:29

Mají pravdu... :)
pontenciál - potenciální
potencionál nevím opravdu co je
Popravdě jsem si toho ani nevšiml, že je špatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 03. 2008 17:19

"Přídavné jméno potenciální je definováno jako možný, uskutečnitelný. Přestože v Akademickém slovníku cizích slov se objevuje i varianta potencionální (jako řidší podoba slova potenciální), Slovník spisovné češtiny i Pravidla českého pravopisu uvádí jako jedinou variantu tvar potenciální.
Určitou pomůckou může být fakt, že základní výraz, od něhož je slovo potenciální odvozeno, je potenciál, nikoli potencionál." (www.proofreading.cz)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor