Koukám že máte vygumovanou hlavu.
Tak za prvé. Pokud umíte číst, tak jsem psal "operátor", tedy všichni, a ne konkrétně Vodafone.
Za druhé. Nejsem žádný vychvalovačný diskutér. A proč bych měl, když u Vodafone nemam žádnou SIM kartu a nemám s nimi nic společného?
Za třetí. Přepínání je věc mobilu a ne operátora. Jak může operátor vědět, co máte za mobil a jakou síť (2G, 3G, LTE) chcete použít? 2G i 3G umožňuji současně data i hovory, proto tam nedochází k výpadku dostupnosti hovoru při použití dat. LTE je ale pouze datový. Tudíž pokud jste připojen na LTE, tak hovory jsou kompletně mimo. Což se divím, že většina, včetně Vás, si toto ani neuvědomuje. Nepřípustnost je tedy jen Vaše nevědomost. Pokud chcete volat, tak musíte vypnout datové LTE a přepnout na úroveň, kde hovory jdou (2G, 3G). Samozřejmě toto lze obejít, respektive zautomatizovat, a to formou CS Fallback. Jenže to je jen náhražka, která má právě nevýhodu v té prodlevě. A ta prodleva hodně závisí na daných okolností - hlavně faktu, že mobil při přepnutí musí najít BTS s 2G/3G a to může někde trvat tak dlouho, že druhá strana to raději vzdá.
Díky, že mě nazýváte mládencem, i když už mám nějaké ty roky za sebou.