Voocall končí s neomezenými tarify, vinu hází na laxní ČTÚ

Voocall končí s neomezenými tarify, vinu hází na laxní ČTÚ

Zákazníci virtuálního operátora Voocall s neomezným tarifem se už nebudou moci rozšoupnout tak, jak by se na neomezené volání a SMS patřilo. Stížnost na tuto skutečnost jsme zaznamenali na Twitteru a obratem jsme se dotázali přímo u zdroje. Na náš dotaz co se děje odpovídal Tomáš Urbánek, jednatel společnosti Canistec, která virtuálního operátora provozuje:

Postupně všem zákazníkům s neomezenými tarify ukončujeme smlouvy a převádíme je na jiné tarify nebo jim umožňujeme ukončení služby nebo přenos telefonního čísla. Důvodem jsou vysoké velkoobchodní ceny ze strany T-Mobile/GTS. Minutu hovoru nebo SMS dnes jako MVNO nakupujeme dráže než většina, i malých, firemních koncových uživatelů T-Mobilu,“ vysvětluje Tomáš Urbánek.

Jeden ze zákazníků Voocallu, který si postěžoval na zablokování služeb.

Jako příčinu současného neutěšeného stavu Voocall vidí laxní přístup ČTÚ, který příliš nepracuje na regulaci tzv. relevantního trhu č. 8 (přístup a původ volání ve veřejných mobilních telefonních sítích). Regulace podle Urbánka uvízla na mrtvém bodě a síťové operátory nic nenutí trh dále uvolňovat, což virtuálům nepomáhá.

Voocall zákazníkům s neomezeným tarifem nastavil stropy pro spotřebu minut a SMS, respektive strop útraty a jakmile je strop dosažen, dojde k blokaci služeb. Navíc kvůli technickým problémům u GTS jakožto MVNE nebylo dle Urbánka během úterka možné měnit nastavení služeb, a tak zůstali někteří zákazníci odříznuti od mobilního světa, což celou situaci zkomplikovalo.

Témata článku: Virtuální operátoři, ČTÚ, Kauzy, Neomezený tarif, Tarify, VOOC, Technický problém, Tarif

Určitě si přečtěte

Problém se nafukuje. Objevují se další případy puklých iPhonů 8

Problém se nafukuje. Objevují se další případy puklých iPhonů 8

7.  10.  2017 | Kůžel Filip, Mikešová Markéta | 115

Po třech letech platí „bič na operátory“. Čtěte, v čem si spotřebitelé polepšili

Po třech letech platí „bič na operátory“. Čtěte, v čem si spotřebitelé polepšili

** Znát svá práva se vyplatí, kdo je nezná, toho operátoři náležitě podojí ** Od nekalých praktik je mají odradit pokuty počítané z ročního obratu ** Největší změnou je právo odstoupit od smlouvy, když ji operátor změní

4.  9.  2017 | Pospíšil Aleš | 27


komerční sdělení

Komerční sdělení