Proč tak silná slova ? Po pravdě řečeno, když je něčeho moc a opakuje se to často a všude, tak to prostě začíná být pro mnohé otravné a původní záměr se spíš obrátí v opačnou reakci . Stejně otravná byla neustále se opakující a na všech TV programech reklama na melouny atd..., tohle je úplně stejné. Vždyť tenhle článek je o Eurotelu a né T-Mobile.
Stejně ta akce nemůže mít žádný úspěch, přidá se k Vám možná nějaká část Twistařů a to je asi tak všechno. Nebo si fakt myslíte že třeba ten kdo používá mobil v práci, ke komunikaci se zákazníky atd. tak si ho ráno vypne a nebude celý den pracovat ? Nebo že živnostník zavře na celý den živnost protože se mu stejně nikdo nedovolá a připraví se o další peníze ? Nebuďte naivní, navíc právě tito tarifní zákazníci přináší operátorovi peníze a že pár Twistařů neodešle za den žádnou SMSku a nikam si nezavolá operátor ani nepozná.
Když se Vám ta "zasraná politika TMO" nelíbí, nevím proč ho ještě používáte. Oskar přeci čeká s otevřenou náručí .