To, že neumíš c++ by nebyl až takovej problém, jestli umíš v něčem jinym objektovym programovat. Všechny objektovací jazyky jsou si podobný, ale jestli neumíš nic, tak to rovnou zabal. Pak záleží na typu hry(uvedena doba, jak dlouho by to minimálně dělal profík):
-hledání min,pexeso(to neni vůběc těžký, 3hodiny)
-tetris,vlak,had(to není takový problém, veškeré akce jsou krokové, 3dny)
-pacman(tam už se musí řešit trochu umělá inteligence, reálný pohyb, 3týdny)
-různé hopsačky typu keen, jill, titus fox, jazz jackrabbit(hodně objektů, pravidel, 5měsíců)
-wolf3d(spousta matiky k vykreslování, umělá inteligence, kolíze se zdmi, typuju rok a půl)
-gta1,gta2(fyzika aut, provoz aut, demolice, tak dva a půl roku)
-doom(za použití openGL ti odpadá značná část matiky, nicméně dva roky zabitý to budou)