Vývoj v oblasti mobilní reklamy, čeští operátoři nastaví společné normy

Vývoj v oblasti mobilní reklamy, čeští operátoři nastaví společné normy

Mobilní reklama je způsob propagace se slibnou budoucností, což si dobře uvědomují i naši mobilní operátoři. Pro další rozvoj reklamy v mobilu je tedy nutné stanovit pravidla hry, a proto v rámci Asociace provozovatelů mobilních sítí zahájila svou činnost Pracovní skupina pro oblast mobilního marketingu. Možná si řeknete, že tohle vás vůbec nemusí zajímat, ale pro samotnou reklamu a inzerenty jde o důležitý krok. Na dohodě totiž spolupracují O2, T-Mobile i Vodafone, přičemž cíl je jasný: stanovit pravidla pro mobilní marketing, respektive šíření reklamy třetích stran prostřednictvím mobilního telefonu. Před operátory tedy nyní stojí úkol sjednotit standardy mobilní reklamy, což je nezbytná podmínka smysluplného fungování této oblasti jak pro zadavatele reklamy, tak pro její tvůrce, šiřitele i pro koncové spotřebitele.

Klepněte pro větší obrázek
Mobilní reklama má v sobě potenciál do budoucna, proto je důležité stanovit pravidla hry už nyní

Operátoři se budou společně věnovat zejména následujícím tématům:

  • standardizace formátů pro mobilní reklamu
  • standardizace reportingu sloužící zadavatelům reklamy pro vyhodnocení úspěšnosti reklamních kampaní
  • společné aktivity zaměřené na propagaci mobilního marketingu či vzdělávání zúčastněných subjektů na trhu
  • etické a právní aspekty mobilní reklamy

Výsledkem činnosti pracovní skupiny by mělo být jasně definované a transparentní prostředí pro existenci a úspěšné fungování mobilní reklamy, včetně nalezení konsensu, jak využívat tento marketingový nástroj v takové formě, která by byla konečným zákazníkem vnímána jako přínos.

Témata článku: Operátoři, Vodafone, O2, Ostatní, T-Mobile

8 komentářů

Nejnovější komentáře

  • KABU 26. 7. 2008 23:08:45
    nene neni to ufon, ani to neni kvidovo volani zdarma po vyslechnuti...
  • Apophis.k 26. 7. 2008 23:02:53
    minutu zadara umí i qído( bo jak se to píše) od O2, to by asi moc...
  • Anford 26. 7. 2008 21:55:15
    nene...není to operátor...jen to, ze nejak zavolas pres tu spolecnost, oni...
Určitě si přečtěte

Sigfox v praxi: Jak internet věcí pomáhá k lepšímu vínu

Sigfox v praxi: Jak internet věcí pomáhá k lepšímu vínu

** Internet věcí už není prázdná fráze ** Čekali byste chytrou elektroniku ve vinohradu na jihu Moravy? ** Čerstvé informace každých 30 minut umožní šetrně pracovat s chemií

17.  8.  2017 | časopis Computer, Michlovský Jakub

Srpnový ceník O2: pět novinek a štědré slevy na iPhony a modely Huawei

Srpnový ceník O2: pět novinek a štědré slevy na iPhony a modely Huawei

** iPhone 7 32 GB nyní pořídíte těsně pod 20 tisíc korun ** Novinky náleží do střední třídy, Huawei Y6 2017 vyjde na 3 995 Kč ** Na konci léta nabízí O2 slevu až tři tisíce no nový mobil, za úpis

5.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 3

V srpnovém ceníku T-Mobilu najdeme Xperii L1 a Samsungy J3 a J5 (2017)

V srpnovém ceníku T-Mobilu najdeme Xperii L1 a Samsungy J3 a J5 (2017)

** V druhé půlce letních prázdnin bodují telefony střední třídy ** Pokud fandíte výhodným nákupům, zaostřete na Huawei ** Za dvouletý úpis vám operátor sleví až 4 000 Kč z ceny

3.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 1


komerční sdělení

Komerční sdělení