Typický čtenář Mobilmánie je trošku jiná cílová skupina, ale co tak koukám kolem sebe, tak pokud má telefon dostatečnou vnitřní paměť, tak karty už moc neřeší. U baterek si zase velké procento lidí zvyklo, že stejně mění telefon pro morální zastaralost dřív, než jim definitivně klekne baterka a nějaké LTE frekvence, to je pro ně sprosté slovo. Kdyby to tu někdo navozil a udělal tomu pořádnou reklamu, tak to prodá. Otázka je, jaké mají marže a jestli se jim to vyplatí, jak samotný výrobce přímo nechce.Pak je otázka kupní síly Číny a Inde. Prvně mě napadlo přesně totéž, co si napsal. Hodně lidí, ale chudých. Otázka je, jestli nemáme jako Evropané nosánky trošku nahoru. Všechny velké automobilky se snaží, aby na tamních trzích byly a třeba Škoda auto měla loni největší odbytiště právě v Číně. Nové auto vs. telefon je cenově úplně jiný level. Na daných trzích nemusí řešit, že každý druhý ocas mluví jiným jazykem a bydlí v jiném státě, který legislativně vyžaduje něco jiného. Tohle všechno zvyšuje náklady a snižuje zisky na prodaný kus.