Za wapování na Eurotel Live! se z poloviny nebude platit

Diskuze čtenářů k článku

Rlf  |  14. 10. 2004 12:15

Možná trochu mimo téma, ale netušíte jestli je wapování přes vytáčené spojení u T-mobile taky zdarma? Inzerují volání na čísla v síti T-mobile do konce listopadu o víkendech zdarma, a číslo přes které se připojuji na wap je přece také v síti T-mobile. Tak jak to je, ví to někdo?
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  14. 10. 2004 10:21

...co bylo lehce zmíněno - nebezpečí, které číhá na uživatele, kteří ani nevědí co je wap. Dají mobil do kapsy a najednou se zapne wap a jak jinak než přes CSD a wapujeme...wapujeme...wapujeme a tak vzniká škoda majiteli m.t. že?
Čili je solidní, že po najetí úvodní stránku eurotelu se alespoň toto nebude platit. Ta je totiž téměř vždy nastavena v základním profilu wapu na každému go nebo paušálu.
Mluvím o telefonech, které si lidé zakoupí v go sadě nebo u operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  14. 10. 2004 10:25

Navíc tak trochu musím vynadat možnostem TANDEM LIMIT, když už jsme u toho, že nelze omezit datová volální, jen SMS a jen hovory.
Když vám ho ukradnou, musíte rychle zavolat operátora nebo nastavit LIMIT na nula. Pak prý nefungují žádné služby. Ale až po první následné kontrole limitu (cca dvě hodiny)
Nechtěné datové volání je tedy vyřešené viz předch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lockay  |  14. 10. 2004 08:32

Mam T-M a kdyz nekdy potrebuji vyjimecne neco na operatorove WAPu tak se pripojuji zasadne pres CSD. Cokoliv hledam mam nalezene do 1,5-2min a platim za to max. 4,80,- oproti podstatne vetsi platbe za WAP GPRS, kde si uctuji nesmyslnych 0,60/kB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ggfdgdfg  |  15. 10. 2004 14:40

no, vidíš a eurotel to má za 25h/kb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  14. 10. 2004 03:22

Tak za co se teda na wapu bude platit?
Kdyz si prohlizim a stahuju tim padem data ze serveru popripade je odesilam,tak co by mi tam Eurotel zpoplatnil,kdyz mam Data nonstop?
Preci standardne pri prohlizeni wapu neodesilam SMS(ja mam navic zablokovanou odchozi komunikaci krome GPRS).Neco jinyho je,pokud si stahnu nejaky to video s nahatou blonkynkou,ale tam je cena za videoklip vzdycky uvedena,stejne jako na tom Chatu,kde ten telefon ma snahu odesilat SMS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p_id_a  |  13. 10. 2004 20:32

ach jo, tak to si muzou polibit... ja si platim data nonstop, kde maji napsano neomezeny pristup na internet a wap. A ted nam budou vsechno zpoplatnovat takhle. Ze ja nezustal u t-mobilu. Nejdriv odstrihly streamovani videa na mobilu, mimo videozony, a ted zakopou wap. No asi jim dam sbohem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  14. 10. 2004 08:22

Co to meleš? STRM video jede normálně a s placením wapu děláš závěry z ničeho. Přečti si co je známo a neukvapuj se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
48.XXX  |  13. 10. 2004 20:00

Kdo si to přečetl, musí z toho cítit, že tam bude nějaké ale a myslím, že velké. Eurotel to dělá, aby vydělal víc a ne míň. Otevřeš si článek a zaplatíš, podíváš se na počasí zaplatíš,.... Dřív byl třeba chat přes wap zpoplatněn jen jako přenos dat, dneska vám naúčtuje ET cosi jako sms za každou odeslanou hlášku, i když platíte třeba data nonstop. Trvalo mi měsíc než jsem vyluštil, co mi to vlastně účtují. Nikde ani slovo o poplatku. Wap není špatná věc, i když má svá omezení, ale za ty peníze tam chodí snad jen ti, co mají paušální datový program. A ty je přece třeba dodatečně zkásnout.
Článek zcela nekriticky reaguje na cosi, co vypustilo PR eurotelu. Informace je značně neúplná. Lepší takovou vůbec neuvádět. Jen zadarmo děláte eurotelu hlásnou troubu (nebo to není zadarmo?). Snažte se aspoň trochu psát pro uživatele a ne pro operátory, výrobce a prodejce telefonů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 13. 10. 2004 20:07

Informace je možná neúplná, ale je zde vše, co je v současné době k dispozici. Vy si můžete dovolit napsat neověřené dohady, já nikoli.

Pokud by Eurotel připravil rozdílní účtování podle typu dat (moc tomu nevěřím), ještě to přece neznamená, že všechno bude automaticky dražší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Broňajzzz  |  13. 10. 2004 20:38

Tomu tedy věřte. Vždyť docela nedávno (napamatuji si jestli to bylo i na Mobilmanii, ale je to možné) proběhla zpráva, že Eurotel nakoupil jakousi technologii, která mu umožní rozdílné účtování GPRS ne jako doposud podle jednotlivých APN, ale podle charakteru dat a toho, odkud se data přenáší. Takže si bude moci dovolit nasadit kontrolu billingu takovou, že systém sám pozná že se přenáší třeba text/vnd.wap.wml a bez ohledu na gateway a APN bude účtováno sazbou wapovou. Podobně třeba u her, atd. Analogicky si tam tedy bude moci odlišit data přenášená z wap.eurotel.cz a neúčtovat je a nebo naopak konkrétní obsah účtovat. Částečně tady polemizuji, ale z té zprávy to nepřímo vyplynulo a myslím si že to takhle nějak nebo obdobně bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 13. 10. 2004 20:52

O tom jsem neslyšel, možná na tom ale něco bude. Nelze ale už předem nadávat, že všechno bude dražší.

Zajímavé bude, jak by se Eurotel postavil k Data Nonstopu, kde je wap zdarma. Na druhou stranu na portálu asi není tak exkluzivní obsah, který by se nedal najít jinde - a stále zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Broňajzzz  |  14. 10. 2004 12:00

Tady máte doplňující informace - http://www.marig old.cz/item/eurotel-bude-schopen-ruzne-uctovat-prenesena-data -pro-mobilni-aplikace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Broňajzzz  |  14. 10. 2004 12:03

Tady máte doplňující informace - http://www.marig old.cz/item/eurotel-bude-schopen-ruzne-uctovat-prenesena-data -pro-mobilni-aplikace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  13. 10. 2004 23:35

Bohužel s tímto názorem souhlasím. Nezdá se mi, že by v téhle budoucí nabídce Eurotelu bylo něco výhodného pro wapující uživatele. Zdá se mi, že Eurotel své veškeré informační služby zpoplatňuje  stylem SMS, ať informace získáme jakýmkoli GSM způsobem, a že se tím stane i WAP, v původním smyslu založen na smyslu datového tarifu, jako je internet...- nevím nevím...
Necháme se překvapit, ale teď si rozhodně myslím, že se bude ET snažit zpoplatnit informace na maximum a obejít tak např. Data Nonstop s WApem zdarma...
SmartBOY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  13. 10. 2004 18:11

Ze by navrat k normalnimu chovani ?
Jeste by (tyka se vsech operatoru) meli dodrzovat tolik v reklame propagovane heslo "platite jen co skutecne provolate" a neuctovat za sekundu hovoru cely minutovy impuls !!! (1 - 5 sekundovy hovor nastane z ruznych pricin, nekdy i nekvalitou signalu, a presto je zpoplatnen !)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  13. 10. 2004 18:01

Sice to není extra užitečné, ale telefony, co mají "nebezpečné" tlačítko, přestanou býti nebezpečnými.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
helmutNiederman, helmutNiederman  |  13. 10. 2004 17:28

Já vlastně WAP nepoužívám, je to moc drahé a lepší je klasický internet. WAP nemá pro mne smysl, nenacházím v něm smysluplnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  13. 10. 2004 17:09

skoda ze jen wap. me by se libilo aby i brouzdani na www.eurotel.cz bylo pres gprs eurotelu zdarma, prislo by mi to logicke ze informace o produktech a sluzbach budu mit k dispozici kdykoli zdarma.   wap uz nepouzivam takze fatk skoda ze to nebude i pro web... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daft (novy)  |  13. 10. 2004 17:07

hezky pocin od 'nejdrazsiho' operatora, urcite se ted najde vic lidi, co portal vyuzije, a nasledne si treba i neco stahne.. jenze me je to jedno, kdyz mam etdn

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SC-502  |  13. 10. 2004 17:03

Hmm, to by bylo pekne. Platit prakticky za nic, to neni ono.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor