Zajímavá čísla o infolince Oskara

Zajímavá čísla o infolince Oskara

V materiálech, které Oskar připravil pro svoji středeční tiskovou konferenci, byly také informace týkající se jeho infolinky. Mohly by vás zajímat.

  • 33 % zákazníků s paušálními programy nikdy nevolalo na OskarLinku
  • 84 % zákazníků s paušálními programy uskutečnilo za svou dobu u Oskara do pěti volání na OskarLinku
  • Každý zákazník Oskara v průměru jednou za měsíc využije některou ze Samoobsluh (internetovou, hlasovou nebo SMS)
  • 25 % zákazníků s paušálními programy využije Samoobsluhu více než 20× za rok
  • Do Hlasové samoobsluhy volá průměrně 54 % zákazníků, kteří využívají některou ze Samoobsluh
  • Internetovou samoobsluhu navštěvuje průměrně 21 % zákazníků, kteří využívají některou ze Samoobsluh
  • Po SMS samoobsluze sáhne průměrně 25 % zákazníků, kteří využívají některou ze Samoobsluh

78 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Já Osobně, Já Osobně 14. 2. 2005 15:22:01
    IMHO čeká jen na svoje páté narozeniny
  • Rada.K, Rada.K 14. 2. 2005 10:35:16
    Asi tě Eurotel opové nemají rádi. Jednou jedinkrát se mi stalo, že jednání...
  • WEWERKA 14. 2. 2005 10:13:56
    O infolinku nejde, tady jde predewsim o GPRS s neomezenym pristupem za...

komerční sdělení

Komerční sdělení