Zajímavá čísla o infolince Oskara

V materiálech, které Oskar připravil pro svoji středeční tiskovou konferenci, byly také informace týkající se jeho infolinky. Mohly by vás zajímat.

  • 33 % zákazníků s paušálními programy nikdy nevolalo na OskarLinku
  • 84 % zákazníků s paušálními programy uskutečnilo za svou dobu u Oskara do pěti volání na OskarLinku
  • Každý zákazník Oskara v průměru jednou za měsíc využije některou ze Samoobsluh (internetovou, hlasovou nebo SMS)
  • 25 % zákazníků s paušálními programy využije Samoobsluhu více než 20× za rok
  • Do Hlasové samoobsluhy volá průměrně 54 % zákazníků, kteří využívají některou ze Samoobsluh
  • Internetovou samoobsluhu navštěvuje průměrně 21 % zákazníků, kteří využívají některou ze Samoobsluh
  • Po SMS samoobsluze sáhne průměrně 25 % zákazníků, kteří využívají některou ze Samoobsluh

Témata článku: Oskar