Zajímavá čísla o infolince Oskara

Diskuze čtenářů k článku

WEWERKA  |  14. 02. 2005 10:13

O infolinku nejde, tady jde predewsim o GPRS s neomezenym pristupem za prijatelnou cenu. Nevim proc neudela novej tarif, kdyz uz tam ma za 200Kc s malo kB, mohl by udelat novej tarif ZASERFUJ treba za 777Kc s neomezenim prenosu kB,MB,GB,... Ceho se Oskar boji???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  14. 02. 2005 15:22

IMHO čeká jen na svoje páté narozeniny  Dva týdny ještě vydrž

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PT  |  12. 02. 2005 19:42

Když si čtu ty veselá Oskarova čísla, tak mne napadá slavný Churchilův výrok o tom, že věří jen těm statistikám, které si zfalšoval sám.
Tak velká část zákazníků na OskarLinku nevolalo možná i díky skvělé pracovní době OskarLinky.
4. operátora!!! Prosím! Stávající kartel buď nenažraných nebo neschopných operátorů je beznadějný...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  12. 02. 2005 19:50

"Tak velká část zákazníků na OskarLinku nevolalo možná i díky skvělé pracovní době OskarLinky."

No co k tomu rict? Opravdu potrebuje tak velka cast zakazniku volat na ziveho operatora ve vecernich a nocnich hodinach?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ossis  |  12. 02. 2005 21:21

Pravda je, že občas člověk potřebuje vyřešit naléhavý problém a to někdy i po osmé hodině...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  12. 02. 2005 21:36

800777739...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KOUMES  |  13. 02. 2005 10:07

No, nic ve zlým - pracoval jsem na infolince jednoho z našich operátorů a hovory v neděli ve tři ráno typu: "Dobrý den, právě jsem od vás obdržel fakturu a nerozumím tomu..." mě přišly docela fascinující...    

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  13. 02. 2005 13:42

No, nevím, tipnu si ET, protože jejich faktury, to je(byl) děs a hrůza! Jestli někdo nepochopí fakturu Oskara, netuším kdo mu vysvětlil jak má používat telefon

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  12. 02. 2005 16:45

Může mi někdo vysvětlit toto: pokud 33 % zákazníků s paušálními programy nikdy nevolalo na OskarLinku a zároveň  84 % zákazníků s paušálními programy uskutečnilo za svou dobu u Oskara do pěti volání na OskarLinku (jak je uvedeno výše), tak z toho vyplývá, že Oskar má 117% (!!) zákazníků. To by mě zajímalo, co všechno Oskar vlastně ještě má. Nezujatý pozorovatel by mohl získat dojem, že někteří zákazníci Oskara nutně musí trpět schizofrenií a Oskar jejich osobnost počítá vícekrát. A nebo soudruzi z Oskara někde udělali chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  12. 02. 2005 17:38

No ja to pochopil tak, ze 33% pausalistu na tu OskarLinku nikdy nevolalo a z tech 66% co nekdy volalo jich 84% zhavilo drat maximalne 5 krat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JP  |  12. 02. 2005 19:01

Tak to taky je Celkem logicke, ale pro nekoho by se musela kratka zprava stat mnohastrankovou recenzi, kdyby se vsechno melo vysvetlovat polopate. Staci si zvyknout, ze takhle se statistiky proste uvadeji a ne, ze na vsem hledate chyby za kazdou cenu. Ne u Oskara, ale soudruh Michal udelal chybu. Doporuciji mu si poposednout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hans  |  13. 02. 2005 00:23

mozna kdyby to bylo napsany obracene, bylo by to pochopitelnejsi, ale ja tomu rozumim takto: 84% zakazniku na linku volalo max 5krat, 33% dokonce ani jednou. To dava smysl 33 je obsazeno v tech 84

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  13. 02. 2005 13:40

Nene, tos spočítal špatně! Když já to všechno sečtu, tak mi vychází neuvěřitelných 242%  Oskar si z nás dělá srandu! Všiváci jedni

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  12. 02. 2005 11:53

Me staci *077 a pak 0 a jsem u operatora, Mam dohodu s oskarem, Pritelkyne ma jiny tarif a te to nefunguje tak nevim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  12. 02. 2005 09:16

Ověřil jsem si docela logickou věc - na infolince se zaznamenává každý váš hovor, o čem je a asi i jak byl vyřešen. Jenže tyto záznamy dokázal Oskar použít proti mě. Jeden den jsem volal na infolinku 3x, protože jsem potřeboval aktivovat dost věcí, všechno byly věco co jdou jen přes živého operátora. Při tom 3. hovoru mě chlap málem vynadal, že tam volám dneska už po třetí a jestli už nechci konečně říct všechny svoje požadavky najednou! Přitom to byla jen jejich neschopnost, protože každý člověk mi tam řekne něco jiného a tak musím volat znovu abych uspěl. Navíc je jejich blbost, že spousta věcí nejde přes SMS nebo net. Příkladem je třeba aktivace informačních sms o stavy provolané částky. Dřív to po SMS šlo, dneska už ne. Nechápu to!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  12. 02. 2005 09:37

Copak to tady placas? Kdyz uz uvadis priklad sluzby, ktery pres Samoobsluhu aktivovat nejde, tak si to napred poradne over. Prave sluzba Pravidelne zasilani SMS o aktualnim stavu provolane castky jde aktivovat napriklad na *077 v Hlasove samoobsluze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jackxx  |  12. 02. 2005 09:41

kde se to dá nastavit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
faust  |  12. 02. 2005 11:47

Ja to treba aktivoval pres SMS tusim, ze to bylo nejak: FLIMIT A xxxx nejak tak sak ty sms prikazy jsou na netu OSKAR.CZ jen nemusi byt clovek liny a co mu neblika do gzichtu tak to nejde..............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  12. 02. 2005 12:15

Jenže ten SMS příkaz tam právě není. A hledat to v hlasové samoobsluze to mě ani nenapadne. Nemám čas ani náladu se tam procvakávat k něčemu co potřebuju. Ať to dají na net a hotovo, pak je lidi přestanou prudit..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 02. 2005 13:22

"jen nemusi byt clovek liny"

Dost lidí vůbec netuší, kde to na webu hledat a dost lidí ani neumí spustit internetový prohlížeč. Dost lidí nemá přístup k internetu (nepočítám-li internetové kavárny, kde se za přístup docela dost platí). Moje matka má Oskara a když něco potřebuje, musím to dělat já, protože by to nezvládla. Je jí 45 a má postgraduál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  12. 02. 2005 15:26

Jenomze vedle toho existuji i lide (napr. bigboban), kteri proste reknou "proklikavat hlasovou samoobsluhou se proste nebudu a hotovo", radsi primo zavolaji na ziveho operatora. V tomto pripade bych byl klidne pro, aby se takovy hovor s operatorem platil - mam na mysli u aktivace nebo zmeny sluzeb, ktere lze nalezt v samoobsluze (hlavne Hlasove - pristup k ni ma na rozdil od Internetove kazdy zakaznik a zdarma). Hovor s zivym clovekem je daleko nakladnejsi nez prace s IVR systemem. Kdyz pak nekdo radsi zavola trikrat denne na ziveho operatora misto toho, aby si aktivoval sluzbu sam v Hlasove SAMOOBSLUZE, tak bych se vubec nedivil, kdybychom za infolinku platili vsichni a kdykoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 02. 2005 15:47

To je zhruba stejné, jako kdyby sis koupil video přehrávač a když bys pak přišel do obchodu, že něco neumíš nastavit, tak by ti řekli, že máš přece návod a jestli seš blbej, tak sis to neměl kupovat.
Cena za hovory je mimo jiné tak vysoká proto, že jsou v ní zakalkulovány některé bezplatné služby (především hovor na infolajnu). A kdo toho nevyužívá, je sám proti sobě, protože za tuto službu platí ať už ji využívá nebo ne.

Nějaký limit by tam mohl být, operátor si stejně ke každému paušálistovi dělá poznámky, takže pokud by se ptal na kraviny a ptal se často, byl bych pro, aby někoho takového zákazníka zkrouhli. Samozřejmě by se měla zohlednit provolaná částka, protože zákazník, který protočí 10x tolik než jiný má dle mého nárok na více péče.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 02. 2005 15:58

Čas jsou peníze. Ne každý se vyžívá ve studování SMS samoobsluhy nebo rád tráví volný čas v hlasovné samoobsluze. Mám Eurotel a ten internetovou samoobsluhu nemá. Vím, že si to někde v hlasové samoobsluze mohu zapnout a vypnout, ale také vím, že mě to bude stát třeba i 10 minut, zatímco s operátorem to budu mít vyřízené do minuty. U Oskara je to trochu jiné, tam většinou trvá přes 10 min. spojení s operátorem a tak je lepší udělat si to sám.

Docela by mě zajímala statistika Eurotelu a T-Mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban, bigboban  |  12. 02. 2005 16:45

Volal jsem tam 3x hlavně kvůli jejich blbosti. Úroveň zaměstanců infolinky je bídná a často jim já vysvětluju to co mají oni vědět. Pokud mám uvést příklad u posledních případů:

- operátor nevěděl, že na webu nejsou popasné ty SMS příkazy
- jiný nevěděl, že k Odepiš nelze získat benefit 20 SMS zadara za inkaso

Jinak se samozřejmě setkávám s tím, že ani nevědí rozdíl mezi roamingem a voláním do zahraničí apod..

A pokud mám srovnat inet a hlasovou samoobsluhu - na netu se dá všechno co tam je nanjít do několika desítek sekund. V hlasové mi to může zabrat klidně 1/4h a na to opravdu nemám náladu ani čas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 02. 2005 18:13

Opravdu tam nejsou?
To, že nevěděl, že k Odespišovi nejsou SMS za inkaso bude nejspíš tím, že na infolajně nepracuje dlouho a zřejmě je školí především na aktuálně nabízené tarify (stejně ale blbě).

Problém vidím v tom, že mnoho lidí nemá přístup na internet ani v práci ani doma a mnoho lidí ho neumí používat. Případně ne vždy je i-net po ruce, že?
Jediný, kdo neví, že internet používá pár desítek procent lidí je Oskar. Podle mě by měli potencionální zákazníky důrazně varovat (ty co nemají internet, nebo s ním neumí pracovat), že pokud jeho služeb začnou využívat, budou mít neustále problémy.

Dle mého nejen cena za služby je to podle čeho by se měl zákazník orientovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j8  |  12. 02. 2005 18:31

Síice jina firma, ale jeste vetsi moloch a to si pis ze k takovejm b******m co si neprectou navod a furt volaj a hlavne se cejtej jak mistri sveta a snazej se vylejvat si svuj vztek na nas si pznamky delame. A zese hovory nahravaj? Me to prijde uplne normalni a osobne sem rad ze to tak je, kdyz si totiz takovej mistr sveta s nejlevnejsi sluzbou zacne myslet ze nemame nic na praci nez se starat o jeho blaho a vylejvat si nan as vztek, mame to nahrany a muzem ho poslat (slusne)do mist kam patri.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 02. 2005 19:15

Nenahrávají se náhodou ty hovory především kvůli pracovníkům infolinky? Dej si pozor, když ho posíláš někam, aby jsi zrovna nebyl napíchnutý (nebo spíš doufej, že zrovna nejsi odposlouchávanej, těžko to poznáš). Slyšel jsem o jednom, který ho ani nikam neposílal, jen se ohradil proti tomu, že mu zákazník tykal a už tam nepracuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  12. 02. 2005 11:50

Menu 1-3-2. Jak jednoduche, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  13. 02. 2005 22:35

Zkus tohle - je to opsáno z Oskarova newsletteru:
Pokud chcete SMSky o vašich platbách dostávat pravidelně, pošlete nám textovku v následujícím tvaru:
PRAV SMS FLIMIT A HESLO FREKVENCE - pro pravidelnou informaci, jaký je aktuální stav volání na vašem čísle
PRAV SMS FLIMITU A HESLO FREKVENCE - pro informaci o tom, jaký je právě teď aktuální stav volání na vašem zákaznickém účtu
PRAV SMS FAKT A HESLO - pro pravidelnou informaci o generované faktuře (do kdy máte zaplatit Vyúčtování a kolik to vlastně dělá)
PRAV SMS PLATBA A HESLO - pro informování o tom, že jsme obdrželi v pořádku vaši platbu
Poznámky: Místo HESLA vložte své administrátorské heslo (požadujete-li informace vztahující se k celému zákaznickému účtu) nebo osobní heslo (ptáte-li se na údaje o vašem telefonním čísle). Jako FREKVENCI uveďte počet dní podle toho, jak často chcete být informováni. Možné hodnoty jsou od 3 do 30 dní.
Příklad: SMSka ve tvaru PRAV SMS FLIMIT A 1234 10 znamená, že si každých 10 dní přejete být informováni o tom, kolik jste aktuálně provolali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  14. 02. 2005 00:15

Bingo  Nějakou takovou formu jsem tipoval, ale nebyl jsem si jist. Ten ňůsletr chodí na mejl? Myslím, že tomu OS říká Tichá pošta...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  14. 02. 2005 08:18

Je to na mail, pro jednoho firemního zákazníka (byť jen s 3mi čísly)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 02. 2005 13:35

"Přitom to byla jen jejich neschopnost, protože každý člověk mi tam řekne něco jiného"

Taky se mi to stalo. A ne zrovna jednou.
Lepší je věnovat pár hodin studiu Oskarova webu, tam to snad mají správně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  12. 02. 2005 15:28

tak se koukni na webu na polozku "Internet přes GPRS - Aktivace tarifu GPRS Oskarta". Zrovna minuly tyden jsem s tim pomahal jednomu duverivemu zoufalci, ktery jim to sezral i s navijakem.

Ze se nestydi amateri. Normalni operator by si predevsim davno vsimnul, ze neco nehraje, uz podle toho nepravdepodobneho poctu nespravnych aktivaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 02. 2005 15:53

Nechápu o co jde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  12. 02. 2005 16:05

Nechapu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  13. 02. 2005 13:35

Sorry Jene, ale zkuste to přeložit do normální řeči

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  13. 02. 2005 17:09

Proste to tam maji uz par let spatne.

Je: INT GPRSB A 1234
Ma byt: INT GPRS A 1234

Vyzkouseno !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  13. 02. 2005 17:58

Ono to vlákno bylo tak dlouhé, že nikomu nebylo jasné, že píšeš o SMS příkazech... Spíš bych myslel, že by tam mělo být GPRSO, ale jestli to s tím béčkem opravdu nefunguje, chtělo by jim to napsat do Ptejte se.

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  13. 02. 2005 13:28

Pokud jde o pravidelné zasílání během měsíce, je to v hlasové samoobsluze naprosto překvapivě umístěno pod aktivací služeb  No toto, strašně debilní umístění! Kdo by to tam proboha hledal   A pokud jde o kódy SMS, jsou také naprosto kreténsky umístěny na webu w menu Samoosluha - SMS Samoobsluha - Jaké jsou SMS příkazy? - Seznam zkrácených kódů. No prostě dementi, já bych to hledal úúúúúúúúplně jinde

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  13. 02. 2005 14:13

Prosím aby mi tedy Já osobně zjistil na webu SMS příkaz, kterám zapnu zasílání informace o provolané částce například po 3 dnech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  13. 02. 2005 15:02

Vždyť píšu, že tohle je v Hlasové samoobsluze. Pokud to kdysi bylo v SMS sámošce a teď to tam není, zkouším to najít jinde  BTW taky nevím, proč si nejsou všechny tři samoosluhy rovné

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  13. 02. 2005 15:22

Nevím, kdy sis to aktivoval ppřes SMS, ale ani na konci roku 2002 to nebylo uvedeno v SMS příkazech  Jsi si 100% jistý, že sis to aktivoval přes SMS?

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanc  |  12. 02. 2005 08:47

To není tak zajímavé. Když tam volám , tak mám problém se k operátorovi dostat. Dostanu se až tam , ale dlouho to trvá. Když tam chci volat za půl roku , tak to zase trvá , protože už nevím jak jsem se tam minule dovolal.Mezi tím to párkrat vzdám , protože buď nemám tolik času, nebo si to radši zjistím jinde.  .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 02. 2005 13:17

Jsou tady dva operátoři, kteří na své zákazníky neserou (omlouvám se, jiné slovo mi tam nepasuje). Zkus jejich služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  12. 02. 2005 13:52

Nechci zbytecne vyvolavat flame ale rekl bych ze na sve zakazniky nesere leda tak mozna Eurotel.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 02. 2005 14:29

Mám jen Twist, tak to nemůžu až tak posoudit.
Myslím, že T-Mobile je co se týče customer-care taky v pohodě. Infolinka 24 hodin denně, spojení s operátorem rychlé (a to mám jen Twist), T-Mobile Partneři skoro v každém městě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Svoboda  |  14. 02. 2005 09:15

A kteří? Snad jsi nemyslel také Eurotel?
Z mé zkušenosti vyplývá srovnání telefonické jednání s operátory OS a ET jednoznačně ve prospěch Oskara. K čemu mi je rychlé spojení hovoru k operátorovi ET, když mi nepomůže a jeho jednání bych slušně nazval NEVSTŘÍCNÉ ?!
Pozn: správu mobilní komunikace mj. dělám v práci a vlastně i pro rodinu a občas komunikuji s operátory ET i OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  14. 02. 2005 10:35

Asi tě Eurotel opové nemají rádi. Jednou jedinkrát se mi stalo, že jednání nebylo vstřícné. Nejspíš jsi byl párkrát nepříjemný, takže si k tobě udělali poznámku a od té doby s tebou jednají jako s prudičem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
onan  |  12. 02. 2005 08:40

Je to hruza. Nedavno mi skoncilo VOLEJ KOLEJ (pri nem se nedaji aktivovat balicky). Chtel sem si nasledne pres internetovou sahoobsluhu aktivovat balicek MOJE SMS,protoze hodne posilam sms. Ale tato nabidka nebyla vubec v nabidce klikatelna. Musel jsem volat ziveho operatora. Podobne jsem si uz drive chtel pres internet aktivovat omezeni identifikace volajiciho. Zde pro zmenu tato funkce nebyla funkcni, i kdyz jsem ji tentokrat jakoby uspesne aktivoval pres internetovou samoobsluhu - opet mi bylo zivym operatorem sdeleno, ze je zde chyba na jejich strane a po 3. pokusu konecne bylo dosazeno kyzeneho cile. Proste samoobsluhy casto vubec nefunguji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 02. 2005 13:15

To by mě tedy zajímalo, jestli budou mít zákazníci, kteří si aktivují službu Po svém nárok na reklamaci zaplacení hovoru na infolinku, když nebude některá ze samoobsluh funkční. Ale ono skoro víc dají za doporučený dopis, takže o ničem...

Taky jsem zvědav, kolika lidem se to vůbec vyplatí, když sleva je dost omezená (není z celkové dlužné částky), přece jen ne vše jde změnit přes samoobsluhu. Myslím, že dost lidí tuto službu časem zruší, protože zjistí, že za hovory na infolinku dají více než bude sleva 20% z vybraných služeb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 02. 2005 13:30

Tak ono se ta sleva vztahuje jen na hovory (jsem se právě dočetl), jestli jsem to pochopil správně. Takže moje matka nemůže ušetřit v podstatě nic, skoro vždy se vejde do volných minut. Pak máme ještě jeden Junior a na ten se to taky nevztahuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  13. 02. 2005 13:23

Chápu, že nemáš čas sledovat všechny diskuse, ale hovor na infolinku není naúčtován automaticky. Když potřebuješ vyřešit problém, se kterým ti nepomůže žádná Samoobsluha, nebudeš platit.

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  13. 02. 2005 16:34

Přesně tak - nečtu všechny diskuse. Mimochodem - je tato informace na Oskarovo webu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  13. 02. 2005 18:14

Ano i ne. Měli by to tam napsat přímo, ale z odpovědí na Ptejte se vyplývá, že o zpoplatnění hovoru rozhodne operátor.

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  13. 02. 2005 18:35

Supr, neznám lepší zábavu než pročítat Oskarovo Ptejte se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  13. 02. 2005 20:01

Já myslel, že si to chceš někde ověřit, proto jsem psal, že to vyplývá z odpovědí v Ptejte se. Jinak to přesněji napsáno nemají (snad zatím)...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  13. 02. 2005 20:31

Já to nevyužiji a ani neznám nikoho, kdo by to mohl využít (většinou mají Odepiš, Oskartu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  14. 02. 2005 00:12

Podrobný výpis se někdy může hodit  A na infolinku nevolám tak často aby mě v akutních případech těch 30 korun zabilo. A OSobchod taky nemám daleko  A aspoň ušetřím lesy

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  14. 02. 2005 00:43

Podrobný výpis od Oskara dostávám za to, že jsem si před časem aktivoval inkaso. Vzhledem k tomu, že tu kartu už nepoužívám je mi celkem na nic

Taky bych mohl mít radost z toho, že bych necpal peníze poště Ale asi si tuto vymoženost stejně neaktivuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frank, Frank  |  12. 02. 2005 00:13

Když už jsme u těch čísel, Oskar nám zrušil starou dobrou kombinaci 4-0-0-0-0-1 pro přepojení na operátora. Přímá linka na živého člověka je 776 977 171, to jen kdyby to někdo hledal. Pokud to už všichni ví, omlouvám se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  12. 02. 2005 00:34

a co *077 a v menu zadat 0 (u pausalu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  12. 02. 2005 09:10

To nejde, musí se dřív zadat heslo a proklikat do hlubšího menu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  12. 02. 2005 16:00

U mého paušálu je to tak jak jsem psal. V hlavním menu samoobsluhy stisknu 0 a pak ještě 1 pro potvrzení a jsem přepojen na operátora. U Oskarty je to o něco složitější, ale tam jsem neměl potřebu s operátorem komunikovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  13. 02. 2005 13:16

Kdyby to takhle šlo, tak se tady nevymýšlí ty šílené kombinace  Prostě to takhle nemají nastaveno všichni.

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Véna  |  12. 02. 2005 08:05

To Frank : neuvádíš jestli přístup přes 776 977 171 je bezplatný, ale já využívám  *077   3 pauza 2 pauza 0 pauza 1 a jsem tam. Nebo místo *077 volam z každého jiného mobilu nebo pevné 800 770 077 a pokračuju  3-2-0-1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frank, Frank  |  12. 02. 2005 10:33

Je to placené sazbou za volání do Oskara. Než se hrabat v samoobsluze, radši tohle, stejně mám moře volných minut ;).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 02. 2005 13:05

*11 a pak zmáčknu 1 pro češtinu a 0 pro spojení s operátorem. Jo jo, není nad to mít operátora, který se nesnaží svým zákazníkům znechutit komunikaci s jeho pracovníkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 02. 2005 13:10

Dost lidí nezná magické kombinace nebo si je nepamatuje. Když jsem se chtěl dostat na živého operátora, vždy min. 3x jsem slyšel Oskarovo "vtipné": "Asi jste něco zmáčkli špatně." Vždy jsem byl nasraný ještě než mě spojili s opem. A to jsem pak ještě většinou čekal více než 10 min. ve frontě Asi tak v polovině případech jsem tam volal po osmé večer, takže když jsem se konečně proklikal na spojení s operátorem, dozvěděl jsem se, že tam žádný není.
Zhruba ve čtvrtině případů jsem visel na lince déle než půl hodiny, pak došlo k rozpojení hovoru (asi jsem měl tak nízkou útratu, že jsem měl nejnižší prioritu).
Oskar never more.
I když nikdy neříkej nikdy....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frank, Frank  |  12. 02. 2005 16:17

To se mi ještě nestalo, vždycky jsem tam volal přes *077 (až poslední telefonát byl na přímou linku 776....) a vkládal kombinaci, automat se mě zeptal jestli to myslím vážně (), stiskl jedničku, dvakrát to píplo (volací tón) a už to někdo bral. Jediné co mě štve je, že operátora vždycky slyším jak v letištní hale, všude kolem něj je rámus a tak tak že ho slyším (ostatní telefonáty mi jdou skvěle, takže problém někde u nich...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 02. 2005 18:04

No tak já jsem si hlavně nepamatoval magickou kombinaci a vždy se tam snažil proklikat. Pak mi samozřejmě došlo, že je mnohem snažší magickou kombinaci najít a zapamatovat si jí, nebo si jí napsat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  13. 02. 2005 13:21

Já žádnou magickou kombinaci nemám. Prostě jdu do menu s problémem, který chci řešit a když tam vyřešit nejde, nabídně to spojení s opem. Není to asi ve všech podúrovních menu, ale fakt tam nevolám každý týden, ba ani každý měsíc. Nejsem asi lama  A k té rychlosti přepojení... Opavdu tě musí nenávidět, protože mám útratu IMHO pod kdejakým Oskartářem, paušál snad s druhou nejnižší prioritou a do několika sekund mluvím s živým člověkem. Holt, jsou věci mezi nebem a zemí

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  13. 02. 2005 16:38

Nechci se někam proklikávat, chci rovnou mluvit s opem a chci, aby můj problém vyřešil okamžitě. Znám totiž lepší zábavy než surfovat v Oskarovo samoobsluze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  13. 02. 2005 18:05

Takže raději budete zdržovat ty, kteří svůj problém nemohou vyřešit jinak než přes živého operátora. Tedy vlastně teď už ne

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  13. 02. 2005 18:18

Nemyslím, že někoho zdržuji. U Eurotelu je téměř vždy spojení do 30 sekund. Mám na mysli paušál, z GO nevolám na opa tak často, abych mohl posoudit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  13. 02. 2005 19:59

ET má IMHO více živých operátorů. Je to asi nutnost  OS jich má asi méně, protože většinu běžně používaných služeb se dá jednoduše aktivovat v některé ze samoobsluh  Když se ale sejde několik uživatelů, kterým se nechce, tak holt člověk musí čelat...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  13. 02. 2005 20:08

Ale že se tam scházejí docela často, což?

Doufám, že ET také přikročí k samoobslužnosti a vybuduje netovou samoobsluhu, někdy bych ji docela rád využil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  14. 02. 2005 00:09

Já se s nimi naštěstí vždycky minu  Jenom při spuštění MMSek mě nechtěli pustit ke slovu

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andrei  |  12. 02. 2005 09:24

staci zadat kratce po sobe 5 2 1 0 a jste u operatora, pak jen staci 1 pro potvrzeni.. na 100% to funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor