Zatím nejpřesnější popis servisního menu Siemensů S45/ME45

Diskuze čtenářů k článku

Jan Hanzal  |  23. 10. 2002 18:53

Zdravím!  Je nějak možné ukládání sms u ME45 na sim kartu? Nějak se mi to nevede

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBoss.cz  |  28. 09. 2002 11:21

hele, všichni moc dobře víte, proč si to aktivujete. Až na pár borců a debilů tohle prostě normální člověk nevyužije!!! Na co je normálnímu člověku informace o BTS (cid, ...), proc se mu zpomalilo GPRS (ze by 3. timeslot? ) ??? Prostě kdo si to aktivuje a tohle nepotřebuje, tak to má jenom na machrování.

Tohle ovšem neříkám o Serv. menu na Nokiích. To využije každý (počet volání, počet SMS, chyby, teplota baterie, a mnohem víc....)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  28. 09. 2002 12:52

Netusim, jestli temi urazkami podle sebe soudite i ostatni anebo jestli to treba neni jen ubohy utok fanatickeho nokiare proti siemensakum ... ovsem dost dobre si vubec neumim predstavit jak by se s servisnim menu dalo jakkoli machrovat a hlavne pred kym ... kdo o tom neco vi, tak ho to jiste nijak neoslni a kdo o tom nevi nic, tak mu to stejne nerekne vubec nic ani potom ... to ze maji Nokie bezkonkurencni servisni menu tvrdim porad (z meho hlediska je to ovsem to jedine, co se mi na vetsine Nokiich opravdu libi ), bohuzel na tech nejnovejsich je pry ta aktivace take uz problematicka ... ovsem vami uvadene priklady se me osobne take nezdaji byt prilis vyuzitelne pro kazdeho ... k cemu je "normalnimu cloveku" (tohle oznaceni vubec nemam rad, protoze je hodne zavadejici ... viz prispevek vyse) treba pocet volani a SMS nebo dokonce chyby a teplota baterie? Jaky je v tomto rozdil u Nokie a u Siemense nebo jakekoli jine znacky? Ostatne teplotu baterie nebo chyby ma i ten Siemens a predpokladam, ze treba zrovna pocet volani a SMS lze v servisnim menu Siemense take najit v sekci History, i kdyz uznavam, ze zatim presne nevime, ktere polozky co vlastne ukazuji ... ovsem servisni menu Nokie je verejne zname hodne dloho, u Siemense zatim bohuzel nebylo mnoho casu to menu prostudovat a prave proto jsme vytvorili ten web

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBoss.cz  |  28. 09. 2002 13:07

fanaticky nokiar opravdu nejsem. vim toho o mobilech prilis mnoho, natoz abych byl fanaticky nokiar. Ale nelibi se mi proste jak to tu nekteri vidi:

JE TO ZAZRAK, ci BEZ TOHO SE URCITE NEOBEJDU

a klidne se s vami vsadim, ze to bude mit 90% lidí na machrování.

videli jste uz dooma na mobilu??? neni skvelej (clanek o nem na www.redboss.cz , ale pan broza slibil, ze zitra ci v pondeli napise clanek take...):

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  28. 09. 2002 13:41

No vidite a ja se zase uplne obejdu bez her v mobilech a presto si o sobe myslim, ze i ja jsem normalni clovek ... btw porad jste mi nevysvetlil jak a pred kym se da machrovat se servisnim menu ... ja s tim zadne zkusenosti nemam (a to ani z jedne strany), tak me prosim poucte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBoss.cz  |  28. 09. 2002 13:49

řeknu Vám to: definujme si nejdřív takové mobilní skupiny.

každý z těchto skupin "machruje" jiným způsobem. Popíšu je u jedn. skupin

Žáci (10-15 let)
   u žáků se to projeví takto: např.: koupí si nový mobil Siemens ME45 a mají nej. mobil ze třídy. Bohužel si toho nikdo nevšímá a říkají mu, že to má stejné funkce jako Alcatel. Potom se naštve a zajde si na MM pro nejako novinky. Vsimne si serv. menu. Aktivuje si ho, a další den ve škole se s ním předvádí aby byl za největšího borce.
Studenti (15-19 let)
   studenti už tohle mají více promyšlené. začátek situace stejný jako u žáků, ale jich těch mobilů si ostatní většinou všimnou, potom si do toho všeho ještě aktivuje menu a někde postraně nadhodí kamarádům, že si může zjistit tohle a tohle (i když nemá ani ponětí o tom, co to vlastně znamená) a potom to prohodí s jinou skupinou, a pak už to začnou dělat všichni
Pracovníci (19-xx let)
   u pracovníků je to prakticky stejné jako u studentů, jen to dělají více nenápadně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  28. 09. 2002 14:24

... to me vazne pobavilo ... fakt skoda ze nikoho takoveho neznam, mohlo by to byt zajimave ... rekl bych, ze se pohybujete v opravdu zvlastni spolecnosti ... mozna, zduraznuji mozna bych tomu veril u tech prvnich dvou skupin, ktere lze take definovat jako pubertalni deti (coz je soude podle nabidky asi hlavni cilova skupina pro vas dle vasich skromnych slov 3. nejlepsi cesky server o mobilech), ale u dospelych lidi tomu opravdu neverim ... a do ktereze z tech tri skupin vlastne patrite vy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBoss.cz  |  28. 09. 2002 14:35

jakych skromnych slov: 3. nejlepsi cesky server o mobilech???

to by me moc zajimalo... jsem v jedne z tech skupin, ano. jako vy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  28. 09. 2002 15:03

jakych skromnych slov: 3. nejlepsi cesky server o mobilech??? to by me moc zajimalo...

Mam vam ten vas patecni mail pro osvezeni pameti preposlat zpet?

... jsem v jedne z tech skupin, ano. jako vy.

Ja nastesti v zadne z techto tri skupin nejsem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBoss.cz  |  28. 09. 2002 17:34

ja bych rekl ze to je velice skromne, videl jste lepsi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  28. 09. 2002 19:37

Vzhledem k tomu, ze asi nejsem ta prava cilova skupina zrovna pro vas server, musim poctive odpovedet ... A N O

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 09. 2002 22:04

To: červený pásek.cz: Osobní problémy? Neúspěch v práci? Nebo proč kazíš tuhle diskuzi takovými MEGA-OT?

P.S.: to nechápu u většiny lidí kteří mají ve zvyku takhle ničit diskuze a nutit ostatní to číst - je to nová nemoc internetového věku nebo co? (viz první příspěvek v této diskuzi)

PPS: můžu k tomu samozřejmě přidat kilo self-made nesmyslů proti těmto nesmylům, ale proč?

To MobilMania: nestálo by zato zřídit spešl skupinu diskusních fór jen pro lidi jež se chtěj bavit k tématu a které to zajímá - a v tomto případku "mladé Indiana Jonese" odstřihnout?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBoss.cz  |  29. 09. 2002 01:18

pokud Vás to zajímá, tak nic. Já jsem úplně v pohodě. Jen jsem to konstatoval. Nebyla to kritika. Bylo to, aby konecne nekdo z Vas proznal, proc to opravdu dela a to vy stejne nepriznate...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovac  |  27. 09. 2002 17:27

Ve středu nám v Kadani Oskárek nainstaloval novou BTSku 900. A teď když už mi jde servisní menu i na SL45ce, tak se vydám na lov :o). Jinak díky Oskare za tu novou BTS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milda  |  27. 09. 2002 15:34

Asi ted budu dost OT ale mam dotaz: je nejakej soft na editaci animaci u Siemens ME45 (po stazeni nejaky *.bmx subor). Nevite nekdo o necem ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  27. 09. 2002 16:27

Takovy software existuje pro radu x35 - viz. Gasbagovi stranky - http://gasbag.wz.cz/. U S45 by IMHO nemel byt problem take neco podobneho vytvorit, ale podle informaci, ktere jsem se docetl je problem s prepoctem CRC u firmware v rade x45 - je pocitano jinym zpusobem nez u rady x35. Takze obrazky by asi zmenit sly, ale po opetovnem nahrani do telefonu uz by byly k nicemu, protoze by nefungoval ten telefon .

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brano  |  27. 09. 2002 11:50

Ahojte!

Mohol by mi niekto vysvetli, ako je mozne, ze moj mobil S45 sa pri hovore v pohode dostava s hodnotou PL (Power Level) pod 5?

Podla tabulky na prevod PL/Watt/dBm na tom linku moj mobil v pohode vysiela 5 alebo 8 pripadne aj viac Wattov a to sa mi nezda pravdepodobne...

Je ta tabulka urcite spravna?

Dik!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  27. 09. 2002 12:15

Jestli je spravna i pro S/ME45 Vam nepovim, protoze to sam nevim, jiste by to vedel napriklad nekdo od Siemensu ... je (temer) urcite platna pro starsi Siemensy ...

Btw me se u S45ky jeste nepodarilo dostat PL pod 05 a proto jsem tu tabulku povazoval za platnou i pro S/ME45 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  27. 09. 2002 12:58

co to je za blbost? Vždyť 2 W je maximální limit pro vyzařování mobilu a cokoliv nad tím se nesmí prodávat. A dotyčné siemesy mají vyzářený výkon někde okolo 1,2 W. To by musel vnitřní anténa s připojením mít ztrátu 3,5 W a nulový zisk. A snížení zisku o 5dB na 2 cm by byla dost síla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  27. 09. 2002 13:19

Proc blbost? Vzdyt pisu, ze jsem na sve S45ce jeste nevidel nizsi hodnotu PL nez je 05 (tzn. ze jsem jeste nevidel napr. PL04 = 3.2W). Podle te tabulky je PL05 prave ty 2W ... kdyz uskutecnim hovor, mam tam PL05, ktere okamzite prejde na PL06, PL07, PL08 ... atd., tzn. ze vykon z tech 2W zacne okamzite klesat ... to je snad normalni, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  27. 09. 2002 13:50

Vazeni, musite si uvedomit, ze pojmem "dostat se pod PL05" znamena (podle Ivose C.), ze se nikdy nedostal na PL04, coz ale neznamena ze je nedostal pod 2W !!! PL a Watty nejsou primo umerne (jedno roste (PL), druhe klesa(Watty))....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  27. 09. 2002 14:00

Presne tak ... dik za upresneni ... bud lze IMHO mluvit o rostoucim cisle PL (nikdo mi nenamluvi, ze cislo 05 je vyssi nez cislo 08 ) nebo o klesajici hodnote ve Wattech ... myslel jsem, ze te tabulky je to patrne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brano  |  27. 09. 2002 16:55

no jo, ale ja som pisal o tom, ze ked telefonujem, tak nie je problem, aby boli PL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brano  |  27. 09. 2002 16:59

ospravedlnujem sa za predoslu reakciu, formular tusim nezvladol celu moju odpoved

ide o to, ze ja som vazne pisal o tom, ze PL klesa na hodnoty mensie ako 5 a konkretne som tym myslel, ze ked telefonujem mavam PL aj 4,3,2,1,0

obvykle je to sice 5 a viac, ale nie vzdy

neverim tomu, ze si na mojom mobile mozem smazit vajicka , preto sa mi ta prevodna tabulka nezda byt v poriadku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  28. 09. 2002 09:59

Zase ty prispevky MM nejak "preskakuji" ... vysvetluje to tento prispevek v jinem threadu:

Autor: highway Datum: 28. 9. 8:29 Titulek: Re: vysielaci vykon mobilu
Ta tabulka plati pro pasmo 900MHz. Pro pasmo 1800MHz jsou na PL jina cisla a tam PL=0 znamena vykon 1W.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  28. 09. 2002 11:07

Uz je tam doplnena tabulka o hodnoty 1800 MHz (highway mi ji poslal a zaroven s tim jsem ji nasel i u Januse na jeho strankach o Motorolach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brano  |  28. 09. 2002 20:22

konecne mozem pokojne spavat

dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  28. 09. 2002 20:34

Vzhledem k Vasemu klidnemu spanku jsem tu tabulku jeste doplnil o dalsi hodnoty ... ted uz je ta tabulka i u 1800 MHz az do PL15

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
highway  |  28. 09. 2002 08:29

Ta tabulka plati pro pasmo 900MHz. Pro pasmo 1800MHz jsou na PL jina cisla a tam PL=0 znamena vykon 1W.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jonáš Melichar  |  27. 09. 2002 09:53

jeeeeee to je taková spousta čísliček a jak jsou pěkně urovnaná,jste taaaaaaak moc hodní že myslíte i na nás obyčejné uživatele,ještě jednou díky a čest vaší práci ,Melichar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  28. 09. 2002 08:20

Nemyslim, ze bych byl neobycejny uzivatel a presto to dokazi vyuzit ... chce to jen chtit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aeon  |  26. 09. 2002 12:46

No to je sice moc pekne ale proboha k cemu to vyuzije normalni clovek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  26. 09. 2002 13:07

Treba na to, ze se muze podivat na pocet vyuzitych timeslotu a hned vi proc se mu tak nahle zpomalilo stahovani pres GPRS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka 2  |  26. 09. 2002 13:13

Ja treba lovim BTS pro server GSMWEB.CZ  a tohleto servisni menu je pro me k nezaplaceni. Doposud jsem lovil s 3310 a chybejici  WAP s GPRS me nutily sebou nosit dva telefony (jeste ME45). Oproti Nokiim neni servisni menu zadny zazrak, ale postacuje. ME 45 ma na druhe strane dalsi vyhody protoze:

1) GPRS pres WAP je levnejsi (pro kontrolu, zda je BTS uz v databazi, cca 0.50 Kc za dotaz)

2) Integrovany zaznamnik nahrazuje papir a tuzku.

PS:  A snad jsem i normalni clovek.

Jirka

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka 2  |  26. 09. 2002 13:16

Error: Samozrejme WAP pres  GPRS  a ne GPRS pres WAP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  26. 09. 2002 13:27

A mimochodem mne napada (pomerne filosoficka) otazka ... co je to vlastne "normalni clovek"? Jste to Vy, nebo ja, anebo Josef Vonasek odvedle? Vy si jiste myslite ze Vy, ja si to o sobe samozrejme myslim take a i ten Vonasek si to o sobe mysli (pokud ovsem existuje ). Vy (asi) v mobilu nevyuzijete tohle a pro mne je to minimalne zajimava hracka, ja v mobilu vubec nevyuziji napriklad hry a nekdo jiny by mobil bez her rezolutne odmitl, dalsi ma zase jine pozadavky a priority ... a kdo je tedy normalni nebo nenormalni? Nastesti jsme kazdy jiny, protoze kdyby ne, byli bychom vsichni jak roboti bez vlastni individuality.

PS: Vsechny tyhle otazky byly mineny jako recnicke a byl bych vazne nerad, aby se kolem nich rozproudila nejaka debata

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor2002  |  26. 09. 2002 14:02

Tobe to keca.....

PS: toto neni debatni prispevek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor2002  |  26. 09. 2002 14:03

Tobe to keca.....

PS: toto neni debatni prispevek, ber  to s humorem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor2002  |  26. 09. 2002 14:03

Tobe to keca.....

PS: toto neni debatni prispevek, ber  to s humorem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  26. 09. 2002 15:02

Mas recht ... ovsem me to aspon nekeca trikrat za sebou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aeon  |  26. 09. 2002 15:17

Tak panove ted si pripadam jako upnly blbec ja...A to jsem do mobilni komunikace celkom slusny fanatik myslim... Ale je pravda ze to menu nevyuzivam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  26. 09. 2002 15:28

Myslim, ze pokud nelovis BTS, tak by si mohl treba vyuzit funkci upozorneni pri odhlaseni ze site - Register Tone (pipnuti pri ztrate signalu).

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aeon  |  26. 09. 2002 16:51

Tak to by me celkem zajimalo. Nevis mi poradit jak si to mam nastavit? A neni to nebezpecne prepinat neco v servisnem menu? Mam totiz S45i a nikde jsem nesehnal zadne info jestli se v techto vecech lisi od normalni S45. Pls help.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  26. 09. 2002 16:55

Je to popsane na tech strankach. Staci zaskrtnout "Register Tone". S45i by mel mit IMHO podobne menu, ale zatim jsem ten telefon nemel v ruce...

Za pripadne skody samozrejme nikdo z nas neruci ... tzn. nedoporucuju nahodne zaskrtavat volby v menu, ale jinak si myslim, ze s tim nelze zas tolik pokazit .

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  26. 09. 2002 17:03

... tak by si mohl treba vyuzit funkci upozorneni pri odhlaseni ze site ...

Tak to by me celkem zajimalo. Nevis mi poradit jak si to mam nastavit?

V konfiguraci zapnes polozku Register Tone ... ovsem mam za to, ze ta je zapnuta defaultne, takze jen staci aktivovat (klidne to omezene) servisni menu ...

A neni to nebezpecne prepinat neco v servisnem menu?

Na to je jednoducha rada ... nemen zadnou polozku o ktere nic nevis anebo jeste lepe zaktivovat si jenom to omezene servisni menu u ktereho neni mozne zadne polozky menit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aeon  |  26. 09. 2002 17:48

Tak panove diky moc, prave se mi to povedlo, uz jen hledam misto kde stratim signal... Ale to pujde asi s timhle telefonem tezko Jeste dalsi prosba o radu. Mel jsem pred tim i S45 ale na zahranicnich webech jsem se docet ze S45i bude s emailem (coz je pravda) a JAVOU kterou ma doplnit novy firmware. Mezi tim jsem mel MT50 ale vypadal moc jako hracka a ja potrebuju managera ale s Javou a tenhle kousek mi moc vyhovoval. Sel jsem do nej a zjistuji ze v CR bylo jen par kusu a uz se doprodavaji. Nevite nekdo jestli mam tu Javu sanci nekdy dohrat? Diky moc.

aeon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  26. 09. 2002 18:09

Tak tohle fakt netusim ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  26. 09. 2002 19:41

O tom ze by tam sla v budoucnu Java dohrat dost silne pochybuju. Siemens to nema zapotrebi a bude se urcite snazit lidi donutit koupit S55... (upozornuju, ze tohle je pouze muj nazor

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  27. 09. 2002 09:05

HAHAHA - zapni si to ale pak se nediv že ti to bude pípat na každym rohu - protože to nepípá jen při ztrátě signálu (ani nevim jestli vůbec), ale i při změně BTSky - ale ne každé - nejlépe je to vidět (slyšet) v autě - když se pohybujete přes větší vzdálenosti - ale změna LAC to není - zatím jsem to neměl šanci vysledovat pač se v těchto sitoacích věnuji spíše volantu

Jo a navíc na těch úžasných stránkách chybí vcelku důležitá položka "GPRS Test" - tam jsou teprve věci - no ale možná že toto tyhle telefony ještě nemají...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  27. 09. 2002 11:02

No nevim jak Vam, ale me S45ka (TMO) a C35ka (vetsinou OS, nekdy i ET) se zapnutym Register Tone v zadnem pripade nepipa na každym rohu ... a i pri jizde bych rekl, ze se ozve jen pri ztrate a nalezeni signalu ...

Jo a navíc na těch úžasných stránkách chybí vcelku důležitá položka "GPRS Test" - tam jsou teprve věci - no ale možná že toto tyhle telefony ještě nemají...

To me zajima, podelte se s nami, ktere telefony uz maji "GPRS Test" (S/ME45 s FW 23 to opravdu jeste nemaji) a co jake tam jsou teprve věci ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  27. 09. 2002 12:32

Takže se jedná o MT50, M50 by to pravděpodobně logicky měla mít taky.
FW 9,14,17

Menu GPRS Test (číslování viz dále):

Attach GPRS
Detach GPRS
Attach GSM
Detach GSM
Ctxt activ
Ctxt deact
Send IP Ack
Send IP Unack
Ctxt activ CI3
Ctxt activ QoS
Mobile class
Baudrate

Abyste mi věřili, dam obrázky na inet - za chvíli :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  27. 09. 2002 12:53

Nikde jsem nenapsal, ze Vam neverim. Na ty obrazky se ale rad podivam, protoze MT50 nemam k dispozici.

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  27. 09. 2002 14:03

Takže jak jsem slíbil, zde jsou obrázky:

MT50 - Skládačka

MT50 - GPRS Test & Flex. Memory & Firmware

P.S.: kdybyste už někdo věděl jak se dostat z PC do Flex. Memory, dejte mi please vědět na uvedený email...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  27. 09. 2002 14:16

Pred chvili jsme dostali info (dekujeme) jak tohle menu aktivovat i na S45, ME45 a S45i ). Dalsi info hledejte na nasich strankach - jeste tam neni, behem vikendu vytvorime schema a pridame navod na aktivaci.

Diky za fotky.

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  27. 09. 2002 14:20

Kdyby Vam to nefungovalo tak se ozvete, mam nejaky softik o kterem autor tvrdi, ze funguje na ME45 fw.23 - byl to zdrojak v delphi, tak jsem k tomu akorat pridelal GUI-kabat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  27. 09. 2002 12:58

Takže se jedná o MT50 ...

Tak tim se to vyjasnuje ... ty uvadene stranky jsou totiz venovany pouze servisnimu menu S/ME45 (a je tam odkaz na stranky mj. i s popisem servisniho menu na C35i, ktere byly vzorem) mj. i proto, ze autori napr. Siemens MT50 k disposici proste vubec nemaji ... pokud vytvorite neco podobneho pro Siemens MT50, bezpochyby se na techto strankach objevi odkaz

PS: Ja Vam samozrejme verim i bez fotek, ale take si je rad prohlednu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  27. 09. 2002 14:40

Tož prohlédněte. Odkaz viz výše...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sapon  |  28. 09. 2002 21:12

...trochu odbočim. Je to "FW 23" napsané dobře? Já mam verzi 21 na nikde na Siemensu se mi nepodařilo najít novější. Hledam špatně, nebo je to jen překlep??? Dík za radu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  28. 09. 2002 21:45


Nejnovejsi FW pro Siemens S,ME45 je FW28. Ten je ale pouze v anglictine (s anglickou T9). Nejnovejsi FW s ceskou T9 je FW23. Neda se sice stahnout z oficialnich stranek Siemensu, ale pokud budete chvili hledat na internetu, zajiste ho najdete (upozornuji pripadne zajemce, ze nebudu poskytovat jakekoli informace, kde ho stahnout!). Nevylucuji, ze se uz nekomu povedlo partial flashem dohrat cestinu i do FW28.

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  27. 09. 2002 12:00

Tak jsem si zrovna vyzkousel, k cemu mi muze byt to servisni menu opravdu prakticky. V poslednich dnech se mi najednou velmi casto vyrazne zpomalil downlink na GPRS (napr. obcas melo ICQ problemy se zalogovat), takze jsem zacal zjistovat, co se deje a zjistil jsem, ze nam asi postavili novou BTS (nenasel jsem ji v seznamu na GSMWebu na kterou se muj mobil doma chyta nyni prednostne a take jsem zjistil, ze GPRS na teto bunce jede jen 2+1 timeslot - proto ta pomalost ... nenechal jsem si to samozrejme pro sebe - informaci jsem volal jak na datovou infolinku, tak jsem to poslal do GSM konference (samozrejmosti byl presny popis problemu a umisteni + CellId dotycne bunky) a pracovnik TMO zareagoval s omluvou a s napravou prakticky okamzite, takze ted uz jede i tato bunka normalne 4+1 ... pokud bych servisni menu nemel, tezko bych vubec zjistil v cem je problem a naprava by TMO trvala dele minimalne o cas stravenym hledani zavady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  27. 09. 2002 07:46

No mi osobne prijde teplomer v mobilu jako dobra vychytavka :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor