Každé médium poskytuje nějaký obsah, rozdíl mezi internetovým a tištěným periodikem je však v tom, že webový magazín bojuje o každý klik čtenáře - proto se vám titulky mohou zdát leckdy přehnané, nafouknuté, bulvární. Cílem vydavatele je to, aby čtenář kliknul, proto se musí ideálně zkombinovat atraktivnost titulku s obsahem příspěvku. Zde ale nemyslím, že jsme šlápli vedle, titulek naprosto přesně vystihuje podstatu informace.
U tištěného média je to trošku jinak, tam jde spíše o kvalitu, serióznost, nikdy nezjistíte, kolik čtenářů určitý článek přečetlo. Proto musí být takový časopis kvalitní, aby si jej čtenáři koupili znovu. Na MobilManii si naše čtenáře samozřejmě taky chceme udržet, nemyslím si však, že je obsah tak katastrofální. Jen musíte pochopit smysl naší práce. K čemu nám budou kvalitní články, když je nikdo nebude číst. A to, že se vám zdaleka nelíbí všechno, je naprosto normální, super časák "pro všechny" zkrátka neexistuje.