Ze samoobsluhy O2 zmizely přehledy, operátor slibuje nápravu

Ajťáci Telefóniky měli přes víkend napilno, pustili se do úprav samoobsluhy Moje O2, přičemž výsledkem měla být samá pozitiva. Bohužel se tak nestalo a zákazníci si stěžují, že nyní nevidí přehled čerpaných/zbývajících jednotek. Na facebookové stránce však operátor vysvětlil, že ponechání zákazníků v nevědomosti nebyl záměr a přislíbil, že vše dá do původního stavu.

Na zprovoznění zobrazení stavu volných jednotek pracujeme. Snad se nám brzy podaří jej opět do samoobsluhy zařadit,“ odpověděl na dotaz zákazníka Guru Mirek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Na Facebooku bylo přislíbeno, že přehled čerpaných jednotek bude fungovat jako dřív (obr.: facebook.com/o2cz)
Faktura za tarif S námi síť nesíť, spotřeba jakýchkoli jednotek na přehledu chybí (obr.: vlastní faktura)

Na našem trhu ale najdeme i jiný příklad toho, kdy operátor svým zákazníkům o jejich spotřebě nic neříká. Jde o zákazníky T-Mobilu s tarifem S námi síť nesíť, kteří na vyúčtování dostanou jen strohou informaci o částce k úhradě, například využité minuty a SMS úplně chybí. Možná proto, aby tito zákazníci nezačali počítat, zda se jim „flatový“ tarif v éře virtuálů opravdu vyplatí, ale to jen spekulujeme. A jak jste na tom vy? Děláte si čas od času revizi spotřeby?

Diskuze (15) Další článek: ZTE Eco-Mobius: do 2 let si poskládáme vlastní mobil

Témata článku: , , , , Faktura, Původní stav, Sam, Slib, Operátor, Přehled, SLI, Pře