Zelenou linku nabízí i T-Mobile

Zelenou linku nabízí i T-Mobile

Minulý týden se Eurotel v tiskové zprávě chlubil, že je jediným mobilním operátorem, který svým firemním zákazníkům nabízí zřízení tzv. zelené linky. Exkluzivita nevydržela ani pár dnů, dnes stejnou službu nabízí i T-Mobile.


Tisková zpráva

Zelené volání se u T-Mobile vyplatí

• Hovor vyjde volaného od 2,90 Kč za minutu
• K číslu 800 888 si firma sama může vybrat poslední trojčíslí

Praha 5. dubna 2004 – Bezplatné linky, jejichž provoz platí volaný, si nyní firmy mohou pořídit za mnohem výhodnějších podmínek než dosud. T-Mobile totiž nabízí firmám provoz Zeleného volání za velmi příznivé ceny. Za příchozí hovor nájemce linky zaplatí už od 2,90 Kč za minutu volání. Službu si zákazníci mohou zřídit od 6. dubna.

Nespornou výhodou bezplatných linek je možnost směrovat hovory na nejrůznější čísla. To umožní optimalizovat provoz linky například podle denní doby či dne v týdnu. Cílové číslo přesměrování přitom může být buď telefonní číslo služby T-Mobile Direct, mobilní telefonní číslo sítě TMCZ, či pevné telefonní číslo kteréhokoliv fixního operátora v ČR. Zákazník si přitom může zvolit ze tří typů směrování – pevného, časově závislého či multipřesměrování. V prvním případě, při pevném směrování, jsou všechny hovory adresovány na konkrétní, zákazníkem vybrané číslo. Časově závislé směrování je praktické například pro zohlednění pracovní doby ve firmě. Po jejím skončení lze bezplatnou linku v případě potřeby směrovat třeba na mobilní telefon zaměstnance. Multipřesměrování zase umožní odbavit volání zákazníků i tehdy, kdy je mobilní telefon vypnut nebo obsazen. Hovor se pak automaticky směruje kupříkladu na mobilní telefony dalších kolegů ve firmě.

„Pokud si firma pro svoje potřeby zvolí směrování na T-Mobile Direct, nic za ně navíc neplatí,“ uvádí Jiří Dvorjančanský, marketingový ředitel společnosti T-Mobile, a doplňuje: „Nespornou výhodou Zeleného volání je i možnost zadat restrikce. Tak lze výrazně omezit počet obtěžujících hovorů z čísel, ze kterých si zřizovatel Zeleného volání přepojování hovorů nepřeje.“

Firma, která se rozhodne pro zřízení Zeleného volání u T-Mobile, si přitom buď může (podle výše měsíčního paušálu) k velmi dobře zapamatovatelnému předčíslí 800 888 xxx sama zvolit poslední trojčíslí, nebo nechá na operátorovi, aby tak v rozsahu 000–999 učinil sám.

Hovory na Zelené volání nejsou volajícímu zpoplatněny. Volaný platí cenu, která závisí na síti, z níž je uskutečňován příchozí hovor, a na síti, do níž je hovor směrován. Cena za hovorné je tak rozdělena na dvě části: za příchozí hovor dle sítě jeho vzniku a za hovor odchozí podle směrování.

Ceník služby

Poplatky Periodicita Cena bez DPH
Cena aktivace jednou 4 000 Kč
Měsíční paušál Vybrané číslo měsíčně 900 Kč
Běžné číslo měsíčně 300 Kč
Restrikce Povolená čísla měsíčně 800 Kč
Zakázaná čísla měsíčně zdarma
Detailní výpis hovorů (elektronicky) měsíčně 40 Kč
Časově závislé směrování měsíčně zdarma
Multipřesměrování měsíčně zdarma
Změna nastavení jednou 1 000 Kč

Poznámka: Služba není dostupná z roamingu ani při mezinárodním volání ze zahraničí.

Příchozí hovor ze sítě Cena bez DPH
T-Mobile 3,70 Kč/min
Ostatní mobilní sítě v ČR 5,15 Kč/min
Pevné sítě v ČR 2,90 Kč/min
Tarifikace 1+1

Směrování na Cena bez DPH
T-Mobile Direct zdarma*
T-Mobile 2,50 Kč/min
Pevné sítě v ČR 1,00 Kč/min
Tarifikace 1+1

* Směrování na T-Mobile Direct není zpoplatněno s výjimkou přesměrovaných hovorů z mobilních telefonů při využití služby multipřesměrování. V tomto případě je účtována cena ve výši 2,50 Kč/min (bez DPH), tj. cena za přesměrování na původní směrovanou destinaci.

5 komentářů

Nejnovější komentáře

  • kubisek 5. 4. 2004 18:20:59
    Ale aby si T-Mobile zaved zelenou linku na oddělení služeb zákazníkům, to...
  • Marian Matys, ComTEL 5. 4. 2004 16:46:03

    no, smysl tohoto dodatku jsem moc nepochopil, ale kdyz uz to chcete...

  • H+ (hplus) 5. 4. 2004 16:19:39
    No a?

komerční sdělení

Komerční sdělení