Zkuste přejít a uvidíte, že od O2 to není tak snadné. Mě se to podařilo po dvou měsících na třetí pokus. I výpověď, kterou jsem podával přímo na pobočce, dokázali "ztratit", dělali mrtvé brouky a nechli propadnout kód pro přechod, nabízeli dočasné retenční nabídky apod. Nejhorší je, že není, kde si stěžovat. Pravá ruka neví, co dělá levá - na prodejně o něco požádáte, na O2 lince o tom nemají ani tušení a naopak. Reklamace se nikdy nevyřídí a když to neustále urgujete, tak vám přijde odpověď, že chybu jste udělal vy, ale jako výraz dobré vůle vám tedy vyhoví....(jen tak mimochodem, s manželkou jsme se rozhodli odejít, protože jí z ničeho nic přidali do vyúčtování nějaký další tarif, o který nikdy nepožádala a nikdo jí ani nijak neinformoval - když si několikrát stěžovala a reklamovala to, tak z ní dělali neustále deb..ila, že u nich se taková chyba stát nemohla...).
Na druhou stranu, nemůžu tvrdit, že bych byl po přechodu o moc spokojenější. Ale člověk aspoň může zkontrolovat za co platí.