Změna účtování u O2? Jen planý poplach

Diskuze čtenářů k článku

mobilemikedotorg  |  05. 09. 2007 00:19

to neni jen u O2 co clovek to nazor resp.informace...i u TM sem tam take,pak UPC resp.Karneval,myslim ze lide by mohli postupne seznam pekne doplnovat...bohuzel...
MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  05. 09. 2007 03:46

Všem, kterých se tato mylná informace pocházející od O2 dotkla doporučuji reklamovat vyšší částky za volání. Myslím, že za toto se Aleši omlouvat ani nemůžeš. Naopak bych čekal omluvnou zprávu od O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  05. 09. 2007 07:18

no, ja to vidim jinak. Clanek je spis ukazka toho, jak svuj amaterismus hodit na nekoho jineho. Za honbou po clanku proste napisu kazdou kachnu a kdyz se ukaze, ze to tak neni, nejlepe kopu kolem sebe. Co si treba takovoub zasadni informaci overit u tiskoveho mluvciho. Ano, web a operator by mel mit spravne info, ale to neni zdroj pro vas. No, co clovek to nazor.To jest muj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  05. 09. 2007 08:04

Kdyby měl tiskový mluvčí potvrzovat oficiální informace z webu a od infolinky ohledně ceníků, nic jiného by nedělal. Amatérismus? Ano, ale od O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Szapet  |  05. 09. 2007 09:04

4 ja : Ty jsi ale magor ... a co zákazníci ? Taky mají kontaktovat tiskového mluvčího ??? Těžká neprofesionalita ze strany O2 !!! Bohužel ne první a určitě né poslední ... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 09. 2007 10:27

Tohle je rozhodně chyba O2. Redaktor MM nemůže za to, že v O2 nejsou profesionálové.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 09. 2007 10:48

Myslím, že Aleš se docela snaží, aby neměl chyby ve svých článcích. Pokud ale několik operátorů na infolince potvrdí to, co je na webu, tak nevím, zda takovou věc definovat jako amatérismus. Rozhodně to je amatérismus ze strany O2. Má hezký design stránek, ale tím to zde končí. Jak je vidno, má na webu chybné informace, nehledě na to, že některé odkazy na webu vedou na neexistující stránky a některé informace tam ani nenajdete. Jak zde někdo poznamenal - kdyby se měl každý ptát na každou věc mluvčího, nedělal by mluvčí nic jiného. Na takovéto informace je tu web a pracovníci infolinky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xpavel  |  05. 09. 2007 10:53

presne tak....MM nemuze za to ze O2 poskytuje mylny informace.... navic kdyz pak od operatora dostanes rozporuplny informace..MM muzeme obvinovat ze spousty veci (kdo chce psa bit, hul si najde) ale tady v tom je IMHO zcela nevinne..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Test  |  06. 09. 2007 16:19

Test

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor