Znáte Oskarovu vůni? K čemu je lešticí hadřík?

O pojmu Oskarova vůně jsem se poprvé dozvěděl, když jsem prozkoumal PR materiály k novému designu prodejen operátora (více zde). Celý dokument nazvaný „Klíčové elementy“ sem vkládat nebudu, zase takovou reklamu tady Oskarovi nedám, některé body si ale zaslouží zveřejnění.

Tak třeba rovnou zmiňovaná Oskarova vůně: „Jedinečnou možností, jak oslovit další smysl návštěvníka a zanechat v něm komplexní dojem z návštěvy, je volba unikátních vůní, které budou vytvářet odpovídající asociace s Oskarem. Na volbě vhodných vůni se bude pracovat během pilotní fáze tak, aby byly do obchodů co nejdříve zavedeny.“

Voní Oskar jako borovice nebo borovička? Anebo cíleně zvolí nějakou omamnou rostlinu?

Na náhodě nelze nechat ani zvukové pozadí: „Oskar bude pečlivě volit podkresovou hudbu do prodejen, tak aby korespondovala s celkovým prostředím a cílovou skupinou (kompilaci několika písniček najdete na přiloženém CD).“

Cédéčko jsme raději neposlouchali, abychom potom v tranzu nevyrazili na hromadný nákup nejvyšších tarifů Naplno. Mezi skladbami ale je např. Point of View (DB Boulevard), Professional Widow (Tori Amos), Groove Is In The Heart (Deee-lite), Camels (Santos) nebo The Phoenix from the Flame (Sinead O'Connor). Náš redakční vkus je trochu jinde (Ummagumma potřetí...).

Oskar má téměř japonský smysl pro detail: „Pokud se zákazník rozhodne ke koupi konkrétního mobilního telefonu, prodejce telefon před vrácením do krabice vyleští lešticím hadřikem a krabici přelepí Oskarovým štítkem se svým jménem.“

Následně se prodavač ukloní, zaváže zákazníkovi uvolněnou tkaničku, učeše mu špatně položený vlas a ve stálem úklonu jej pozpátku vyprovodí z prodejny. Do dvou týdnů lze prodavače zavolat, zvládne i drobné domácí práce.

Diskuze (24) Další článek: Zajímavý rozhovor: český Samsung o sobě a o konkurenci

Témata článku: Had, Celý dokument, Oskar, Lešticí hadřík, Camel

Určitě si přečtěte