Ztracený rozhovor se Stevem Jobsem míří do kin

Diskuze čtenářů k článku

dezko  |  07. 11. 2011 23:08

no aby sa nam vsetci nepokaleli z toho jobsika ..... ta jeho firma stejne iba okrada a zdiera zakaznikov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slavo  |  07. 11. 2011 19:30

Časť z toho rozhovoru už raz ČT2 vysielala. Jobs sa tam o.i. priznáva, že kradol nápady iným.
http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iGenius  |  07. 11. 2011 03:01

vew filmu iGenius, který vyšel před pár dny z něho dělají doslova poloboha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  06. 11. 2011 22:47

"Fanoušci americké společnosti Apple budou mít tento měsíc možnost v kinech vidět ztracený rozhovor se spoluzakladatelem firmy Stevem Jobsem."
Škoda, že nejsem fanoušek Apple, docela bych se na to taky podíval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  06. 11. 2011 23:07

mne by zase moc zajímalo kde jsou ted fanoušci hájící jablko,že TOTO je právě ono a jak je super že se to našlo a nevadí jim za to vysolit 99,90 doláčů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  06. 11. 2011 21:39

Jobs is gone and that´t he way it is. Skor, nez jeho nazory, ma zaujima, kam sa pohne ta jeho firma, ked ho uz nema. Zase nevytvarajme kult osobnosti, bol to niekto, ale bol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcermis  |  06. 11. 2011 19:54

Klasická kuzimní společnost které byl Jobs králem. Jakmile je mirtvý tak se najde někdo kdo najde zcela náhodou 15 let strarý rozhovor a jelikož jeho poskoci ve smyslu zákazníku truchlí tak najednou se ten rozhodor našel nikdyředtím se nenašel a teď ano jaká to náhoda tak přeci to jen tak nepustíme do světa uděláme z toho biják a vytřiskáme na tom prachy. Bože jak je tahle společnost zvrácená a skaženu až je mi ztoho na blití

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AcrossCZ  |  06. 11. 2011 19:15

Prijde mi naprosto nechutne, jak se snazi vydelat na takove veci, jako je smrt cloveka. Ten zaznam ta televize mela v archivu celou tu dobu, a kdyz Steve zaklepal backorama, tak si nej vzpomneli a rekli si: Ha! Sance vydelat dalsi peniz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
okdsk  |  06. 11. 2011 18:16

Odnaucte se prekladat slovo NERD jako sprt sakra! Slovo nerd je v prekladu vysoce inteligentni clovek, v tomhle pripade by se to dalo prelozit jako TRIUMF GENIU. to ze v kazdem slovniku je slovo nerd = sprt je chyba, kterou kazdy slovnik kopiruje..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kot3l  |  06. 11. 2011 18:41

Protože o někom kde je mnohem chytřejší nebo moudřejší je přeci mnohem snazší říct že je šprt, než je génius, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hacik  |  06. 11. 2011 19:00

Asi by bolo vhodne, keby ste si o tom vyhladali par informacii. Odporucam napriklad vykladovy slovnik merriam webster (neviem, ci je oxfordsky slovnik online, ale webster ma tiez kredit).
Ulahcim Vam to, tu je odkaz: http://www.merriam-webster.com/dictionary/nerd...
Takze, aby bolo jasno, z hladiska kulturnej adaptacie je preklad slova "nerd" ako "šprt" spravny, a to pisem ako prekladatel a matfyzak, ale hlavne ako clovek, ktory vie anglicky a najde si oficialny vyklad slova od institucie, ktora k tomu ma kompetencie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
okdsk  |  07. 11. 2011 20:57

mne je vcelku uprdele co ucis a co ses :) zil sem v anglii a pro vetsinu slovo nerd neni sprt ;) takze tvoje zkusenost je zcestna :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hacik  |  09. 11. 2011 18:57

Mojko zlaty, nie je podstatne, co si myslim ja alebo ty, ja som dal relevantny zdroj. Ked sa chces hadat, skus to s akademikmi, ktori tvoria vykladove slovniky typu merriam webster (pripadne oxfordsky). Ked budes uspesny, mozeme sa bavit o tom, co si myslis. Do tej doby mam OBJEKTIVNE pravdu a je mi uplne jedno, kde si bol. Zdroj, na ktory som poukazoval, je oficialny vyklad, nie vyklad nejakeho jednotlivca, ktory bol v UK.
Mimochodom, vyklad uvedeny v clanku podporuje aj anglicka wikipedia (hoci to nie je taky relevantny zdroj ako vykladovy slovnik). Kuk sem: http://en.wikipedia.org/wiki/Nerd...
Ak sa chces hadat, skus prosim svoje tvrdenia podlozit niecim relevantnym, nie len svojim nazorom. A to hlavne v pripade, ked tak utocis na ostatnych.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  06. 11. 2011 19:41

Aaa nerdovi se tohle označení nelíbí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
okdsk  |  07. 11. 2011 20:54

tak tomu se musim jenom smat :D:D .. ses smutnej chlapec :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  06. 11. 2011 21:51

tak se podáváme co nám říká výkladový slovník Cambridge:
Nerd
/nɜːd/ (US) /nɝːd/ noun [C] informal disapproving
a person, especially a man, who is not attractive and awkward or socially embarrassing
He was a real nerd in high school - I can't believe he's so handsome now.
Nerdy
/ˈnɜː.di/ (US) /ˈnɝː-/ adjective informal disapproving
He's nice, but kind of nerdy.
These glasses make me look/feel nerdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  06. 11. 2011 21:57

a ještě Oxford, aby to bylo úplně jasné, že se mýlíš:
nerd (also nurd)
▶ noun informal a foolish or contemptible person who lacks social skills or is boringly studious:
"I was a serious computer nerd until I discovered girls and and cars."
Nerd je podobné tomu, čemu se v češtině říká šprt. S inteligencí to ale má společného málo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
okdsk  |  07. 11. 2011 21:01

jo ses sikulka umis pouzivat slovnik cambridge, ale kazdy anglican s trochu vyssi inteligenci, by ti vysvetlil ze slovo nerd neni mysleno jako sprt (ten co se furt uci a ma v hlave naucenou encyklopedii) mej se a nezapomen mi poslat nejaky vytah ze slovniku nebo jinak nebudes moct vecer usnout :)) (psal sem ze to pisou slovniky vsechny, takze demence je na tve strane asi :D )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hacik  |  09. 11. 2011 19:06

Myslim, ze tebe by bolo vhodne vyhladat v slovniku aj slovo troll
Mas po ruke tri zdroje od VYSOKOSKOLSKY vzdelanych ludi (to je ako priame vyvratenie tvojho vyroku "kazdy anglican s trochu vyssi inteligenci by ti vysvetlil, ze slovo nerd neni mysleno jako sprt"), ktori tomu rozumeju viac ako my vsetci dokopy, ale budes sa hadat. Podobne ako je jedno, ze si vacsina ludi mysli, ze paradajka (rajče) je zelenina, je uplne jedno, co si mysli vacsina ludi v tejto diskusii ohladom slova nerd. Podobne ako pri paradajke botanici prehlasili, ze je to ovocie, a to plati, plati aj vyklad slovnikov od odbornikov na jazyk. A to plati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vkv  |  06. 11. 2011 23:09

A to ani nechtěj vědět, co vyplivne Google translate

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  06. 11. 2011 17:36

toto je podstatná informácia ktorá musí byť zverejnená na MM ???
Hlavne, že je to Apple a všetko čo sa týka Apple a Jobsa tak to tu musíme na.rat na stránku aby sme splnili limit za ktorý nás Apple platí !!!
Ale to, že povedzme unikli prvé fotografie prvého dvojjadra od SE na ktorý sa čaká už dosť dávno tak to nie ten pôjde iba tak do blogu !!!
Ale veď to je len info nejakom trápnom telefóne, podstatnejší MEGA ROZHOVOR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Kdyby řekli, uděláme film o Jobsovi, o jeho životě a jaký byl, jak žil a prostě takový zfilmovaný životopis a jako bonus to bude prostříhané (mimo jiné) tímto rozhovorem, tak budiž.
Schází už jenom, aby vedle pokladen byl stánek s produkty Apple za akční cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doro  |  06. 11. 2011 17:14

NEBAVI NAS JOBS = NUDAAAAAA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ss  |  06. 11. 2011 15:25

Sem příznivec Apple, mám iphone a ipod, ale na takovou pi.čovinu bych fakt nešel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doro  |  06. 11. 2011 15:19

uz ste s tim jobsem trapny nikoho to nezejma :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 11. 2011 14:24

To bude lístek do kina za 2000 Kč Poté se speciálníma iBrýlema za 3200 Kč :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Demonicus  |  06. 11. 2011 14:50

A všichni budou pyšní, že tam byli, protože to není film, to není dokument, to je Ifilm a s Jobsem! 2000 je málo. Za nedlouho bude ke stažení speciální dvoudisková blueray edice za 99,99 dolarů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  06. 11. 2011 15:06

Zapomněl si, že to bude speciální Ibluray edice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clarkie  |  06. 11. 2011 15:58

Za lístek do kina je 2000 Kč málo, ale speciální Blu-ray edice bude stát jen necelých 100 dolarů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AtoM  |  06. 11. 2011 21:50

Na internetu se objevily rozmazané fotky ze "Steve Jobs: The Lost Interview 2" , který má být o 2% delší než původná film. iBrýle z původního filmu s ním ovšem nebudou kompatibilní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pascal  |  06. 11. 2011 13:00

No treba stoho vytrieskat prachy kym je to aktualne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fore  |  06. 11. 2011 12:49

Opakuje se stejny pribeh jako kdyz umrel M.J. .... tohle asi za ocean nepujde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vail  |  06. 11. 2011 15:10

Máš sice pravdu, ale tohle je trochu něco jiného, budeš sedět přes hodinu v kině a dívat se na rozhovor, kdež to This Is It trvá déle, ale je tam aspoň hudba a celkem se to dá
(Už vidím kolik lidí semnou nebude souhlasit :( .. )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PL  |  06. 11. 2011 15:19

Já třeba souhlasím, protože chodit na dokument, který byl udělán pro televizi, do kina, mi přijde ujeté. Do kina jdu na film, který si chci užít a ne se dívat na člověka, který sedí v křesle (tedy předpokládám, že přesně takhle to bude, když je to z 90. let). Tohle už je hodně ubohé! Jako bombu to mohla uvést dokumentární BBC, ale kina? Možná až tak moc ztracený ten rozhovor nebyl... Už mi celá tahle mánie kolem jednoho člověka (boha?) leze krkem. Odsud posud a dál už tedy ne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jjjj  |  06. 11. 2011 19:47

Podobne na tom je i R.Trumph. Proste tito lide jsou jako "obchodni znacka" a zarukou uspechu. S tim se neda nic delat, proste to tak je. Pokud jste obchodni partner nebo delate nejake projekt s R.Trumph, S.J atd, tak je tam zarukou uspesnosti a vydelkem.
Pokud date 2projekty(produkty,firmy, atd.) uplne stejne na chlup vedle sebe za stejne cenu, tak vyberete ten od S.J nebo od nejake Lojza z HorniDolni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
epes  |  06. 11. 2011 12:41

Já tyhle posmrtný dodatky k jeho životu moc nemám rád.Když žil, tak si ho většina lidí vážila a měla ho za 100% slušného člověka.Ale po jeho smrti se snaží novináři a další vytáhnout na něj špínu z minulosti kde se dá.Druhá věc je, že se na jeho smrti snaží na jeho slávě přiživit spoustu médií a i soukromích osob.Tohle se mi prostě nelíbí.Vážil jsem si ho za jeho života a budu si ho vážit i po jeho smrti, bez ohledu jaké zprávy kde novináři vykoupou z minulosti :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clarkie  |  06. 11. 2011 13:41

Protože většina lidí neviděla Piráty ze Silicon Valley...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jajar  |  07. 11. 2011 21:27

Že ho měla většina lidí, včetně Tebe za "100% slušného" člověka, je problém neinformovanosti resp. neochoty se informovat. Mě byl Steve Jobs na jednu stranu protivnej, na stranu druhou jsem jím byl (a jsem) fascinovanej. A i proto mi nedalo si o něm něco nepřečíst a pár věcí pochytat. A to ne jen po jeho smrti.
Hltáním článků více či méně důveryhodných, bulvárních i relativně seriózních sice stejně nemáš šanci poznat pravou osobnost, ale můžeš si udělat určitou představu.
Kdybys to zkusil i ty a ta většina tebou zmiňovaných, udělal bys líp, než tady vyzdvihoval do nebes nějakou 100% slušnost. A pokud nechceš číst, tak pro jakous takous hrubou představu ti klidně i postačí už přede mnou zmiňovanej film Piráti ze Silicon Valley.
Já si Steva vážím za jeho schopnosti v oblasti byznysu a ANO i za tolik omýlaný a někomu už i protivný vizionářství, kterým opravdu v jistých věcech udával směr a tempo a dokázal tak na trh dostat (přímo i nepřímo) spoustu skvělých věcí.
Proč to ale píšu? Jenom jako reakci na Tvůj výrok, že po jeho smrti se všichni snaží na něj vytáhnout jen špínu. Ne. Ta "špína" se psala i za jeho bytí stejně jako jeho úspěchy, akorát teď se to všichni snaží hezky zpeněžit, což uznávám je krajně nechutný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emil  |  06. 11. 2011 12:29

Trošku rozpaky z téhle zprávy. Ač nejsem příznivcem jabka, Jobse uznávám, jako velkého člověka, který dokázal velké věci. Ale že bych uznával, zavedení ztraceného rozhovoru do kin, se říct už moc nedá. Proč to nevysílají v TV, nebo proč to nedají na net? Je jasné, že je to zase o zisku, ale tady mi to připadá už trochu hnus (za předpokladu, že se za lístky bude platit - což bude). Velký člověk zemřel, pojďme rychle ještě vydělat na jeho slávě. Nehledě na to, že měsíc po jeho smrti se najednou našlo video, co se postrádalo 20 let??? Fakt trapas!!! Podle mě, palec dolů k tomuhle přístupu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PL  |  06. 11. 2011 13:25

Je to přesně jak píšeš. Bohužel v dnešní době a společnosti je úcta k lidskému životu odsunuta na druhou kolej a ekonomické profit je vždy až na prvním místě. Jak se kdysi říkávalo "Za vším hledej ženu", tak dnes je to "Za vším hledej peníze".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmm  |  06. 11. 2011 20:33

kdyby jsi rozhodoval o tom, jestli se za to bude platit nebo ne, tak co zvolíš? pokud ne, nedostaneš za to nic, pokud ano, přistane ti v kapse třeba dejme tomu blbých 20mega Kč, jak se rozhodneš?.....myslím, že vím odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  06. 11. 2011 21:45

...to je dobrá otázka. Bohužel tahle společnost je na těch penězích založená. Proto je ta odpověď tak jasná předem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ganimoth  |  06. 11. 2011 16:36

Taktez nemam tenhle hyenismus rad...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh  |  07. 11. 2011 23:17

To že někdo dokázal velké věci pro mě nic neznamená. Sta|in a Hit|er také dokázali velké věci.
Steve Jobs stojí za pár dobrými nápady, ale většina věcí, co udělal, mi nesedí. Z Apple udělal církev, veškerý produkty obalil vertikálním monopolem, uzavřenými technologiemi a téměř nulovou interoperabilitou. V plno věcech posunul vývoj dozadu a ničil inovativní konkurenci jak se dalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh  |  07. 11. 2011 23:18

Nevím, proč mi tady automatický cenzor zakazuje použít jména těch dvou diktátorů.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor