British Airways testují chytré přikrývky. Mění barvu podle nálady cestujících

British Airways testují chytré přikrývky. Mění barvu podle nálady cestujících

Letecká společnost British Airways začala s testováním chytrých přikrývek, které sledují mozkové vlny cestujících a mění svoji barvu podle zjištěné nálady. Deky jsou vyrobené z optických vláken a zdrojovým světlem se obarvují do modra či do červena. Snímací systém v pásku na hlavě vyhodnocuje mozkové vlny a data přes Bluetooth posílá do elektroniky ke zpracování.

Klepněte pro větší obrázek 
Tento cestující se cítí pohodlně. Alespoň podle měření jeho mozkových vln.

Cílem celého snažení je získat zpětnou odezvu od cestujících a zlepšovat jejich komfort. Modrá je v pořádku, s přechodem k červené začíná být něco špatně. Otázka zní, co s vámi vlastně nakonec udělají, když budete neustále „červení“.

Témata článku: Technologie, AI

4 komentářů

Nejnovější komentáře

  • karlos-2009 4. 7. 2014 7:15:15
    Nechápu, jak se na to mobilmania mohla nachytat, je to typický víra......
  • Hawkey1234 4. 7. 2014 0:21:55
    to jsou hovadiny
Určitě si přečtěte

Nokia se začala kamarádit se Xiaomi. Dočkáme se dvoubarevných prodejen?

Nokia se začala kamarádit se Xiaomi. Dočkáme se dvoubarevných prodejen?

** Nová aliance v mobilním světě má modro-oranžovou barvu ** Spojenci mohou vzájemně využívat patenty i technologie ** Jak se ale budou prát na přesyceném trhu smartphonů?

19.  7.  2017 | Láska Jan | 14

Proč nejezdíme v robotických autech? Vždyť technologie prakticky existuje

Proč nejezdíme v robotických autech? Vždyť technologie prakticky existuje

** Technologie opět předběhla dobu ** Technologie autonomních vozů je stále pokročilejší ** Jenže na to není naprosto připravená dopravní legislativa

16.  7.  2017 | Polesný David, Čížek Jakub | 2

Povedené vozítko: Koncepční rover NASA vypadá jako Batmobil

Povedené vozítko: Koncepční rover NASA vypadá jako Batmobil

15.  7.  2017 | VTM.cz , Černý Jiří

Xiaomi není výrobce. Přečtěte si, jak funguje tenhle fenomén

Xiaomi není výrobce. Přečtěte si, jak funguje tenhle fenomén

** Xiaomi je fenomén a dělá věci jinak. ** Do zákulisí nás nechá nahlédnout odborník na čínský trh. ** Pojem „výrobce“ dnes neznamená, co si patrně myslíte.

12.  7.  2017 | Posejpal Jan | 29

Tyto chytré hodinky nemusíte dávat na nabíječku. Dobijí se samy díky pohybu ruky

Tyto chytré hodinky nemusíte dávat na nabíječku. Dobijí se samy díky pohybu ruky

** Nový typ hodinek se chlubí tím, že je nebudete muset připojovat k nabíječce ** Nabíjení probíhá pomocí známého principu kinetické energie ** Stačí ale tato technologie na chod chytrých hodinek?

10.  7.  2017 | Javůrek Karel | 10


komerční sdělení

Komerční sdělení