12.11.2002 12:10 Přehled všech textů z hudebního světa Nokia Game

George Dorn vypreparoval všechny texty, na které ve světě Nokia Game můžeme narazit, z shockwavového souboru hry. To znamená i popisy všech firem, které na křižovatách můžeme potkat. Věříme, že se vám jistě bude hodit.

Skladatelé

Skladatelé jsou najímáni producenty nebo nahrávacími společnostmi, aby pro umělce napsali nové písně. Pokud nemáš svůj vlastní materiál, musíš se spolehnout na skladatele, který ti vytvoří tvůj repertoár.

"DWE" — Dean Wye

Přestože už se v oboru pohybuje mnoho let, jeho největším úspěchem je hit, který vytvořil spolu s Donnou. Od té doby spolu nespolupracují. Dean má pověst lepšího skladatele, ale s menší schopností vytvořit opravdový hit. V poslední době je často vidět ve společnosti Cho Hee.

"DWY" — Donna Wye

Svou kariéru začala jako burzovní makléřka, ale jednou pomáhala svému dvojčeti Deanovi a okamžitě na celém světě prorazila novým hitem. Od té doby nepřestala psát. Mezi její klienty patří některé známé hvězdy, ale které skladby a pro koho je vlastně vytvořila, to zůstává tajemstvím hudebního průmyslu.

IT společnost

Stejně jako okolní svět se i tento svět hudby stává více a více digitálním - téměř vše je dnes řízeno programy. IT společnosti budou bohatnout spolu s příchodem nových technologií.

"DAD" — Dada Data

Spolek programátorů a hardwarových architektů, kteří se snaží dobýt trh vývojem nových chytrých krabiček a softwaru. Výsledkem jejich snah je spousta věcí, které sice nepotřebuješ, ale které jsou výstavní skříní technologií budoucnosti. (Vyvinuli například kameru zabudovanou do baseballové čepice "Cap-cam").

"SHN" — Shine

Tato společnost má své počátky v šifrování a umělé inteligenci a je známá svým bezpečným a chytrým softwarem. Tyhle lidičky prostě myslí rovnou v kódech. Rádi si ale také dopřejí luxusní život, takže pokud si je najmeš, musíš jim na něj patřičně přispět. Zaměstnanci společnosti Shine jsou pro normálního člověka naprosto nepochopitelní, protože se dorozumívají výhradně slangem budoucích technologií.

Právní poradci

Právnické záležitosti nejsou zrovna nejkreativnější stránkou umělecké činnosti - ale v průmyslu, kde bojuješ s konkurencí a závistí a kde jsou velké peníze a pověst vystaveny neustálým útokům, se ti vyplatí každá minuta, kterou jim věnuješ. Zjistíš to sám, až půjde do tuhého.

"CCO" — Capri & Co

Pokud ses někdy ocitl v nemocnici, možná si pamatuješ na Paula Capriho, který se ti snažil vnutit své právnické služby. Přestože je známý svým úděsným vkusem v oblasti obleků, po bližším seznámení se z něj vyklube příjemný chlapík. Přes něj se také seznámíš s velkými hvězdami, které kdysi využily jeho služeb. Před podpisem jeho smluv se doporučuje všechny texty pečlivě přečíst.

"HTS" — Heights

Řekni, že jsi klient společnosti Heights a jednání se jako zázrakem změní - tihle lidi prakticky určují zákony v oblasti licencí a hudebních práv. Členové týmu jsou přijímáni výhradně z nejprestižnějších právnických škol a jsou extrémně arogantní. Komunikace s těmito žraloky není vždy příjemný zážitek, ale aspoň ti to naznačí, jak na tom asi bude strana protivníka.

Manažerská agentura

Coby umělec se musíš soustředit na tvůrčí činnost, takže budeš potřebovat někoho, kdo se postará o obchodní stránku. Manažer místo tebe udržuje všechny záležitosti v chodu, i když to může vypadat, že je všechno proti tobě.

"HYT" — Haynes Talent

Pod vedením bývalého bubeníka Burta Haynese se můžeš ocitnout v odporném zakouřeném baru, kde budeš hrát skoro zadarmo (podle jeho filozofie právě tato strategie vytváří největší hvězdy). Přes všechnu mizérii tě bude zázračně udržovat v optimizmu a v naději velkého úspěchu.

"MET" — Metro

Tato agentura je spolupořadatelem mnoha koncertů a festivalů a nenajdeš lepší páky, pokud se chceš dostat na live vystoupení a TV show. Protože jde o velkou a důležitou společnost, mají někdy sklony se příliš zaměřovat na komerční stránku věci - pokud věci nejdou přesně podle plánu, mohou tě brzy odsunout mezi béčka.

Média

Jsi "in", nebo jsi "out"; nezáleží na tom, co píší, jen když píší o tobě. Kdykoli se v tomto hudebním světě stane něco důležitého, média se mohou těšit na zvýšení nákladu a větší prodej.

"MUD" — MUD Magazine

Kdo je kdo ve světě hudby - znají všechny pikantní detaily ze soukromého života slavných hvězd. Články v MUD mají velký dopad - který ale může být i negativní. Jejich paparazzi jsou všude a snaží se vyhrabat na každou hvězdu nějakou tu špínu. Takže si to s nimi nerozházej.

"MUN" — MuseNews

Elektronické noviny s každodenní aktualizací novinek na hudební scéně. Proslavili se svou schopností přehánět a dělat si legraci, takže je mnoho odběratelů nebere příliš vážně. Přesto jsou obvykle první při zveřejňování přelomových událostí a snaží se o pravdivě kritický náhled na celý hudební průmysl.

Mentální kouč

Sláva a štěstí mohou snadno nabourat tvůj klid, takže mentální trénink může být čas od času velmi důležitý, zvláště pokud se věci nevyvíjejí příliš dobře.

"FWL" — Dr. Fellwell

Tento pán kdysi provozoval své vlastní indiánské náboženství kdesi v džungli v Jižní Americe. Nyní je jedním z nejžádanějších a nejrespektovanějších mentálních koučů v celém městě. Nehledej ale indiánskou čelenku, poznáš ho podle třířadových obleků. Dr. Fellwell byl nedávno obviněn z používání magie voodoo proti zpěvákům. Případ byl odložen.

"FRF" — Fran Frawl

Malá šestiletá holčička. Žije normálním životem, hraje si s panenkami a dělá na písku bábovičky, ale když je online, získáš od ní ty nejlepší rady. Zadarmo. Jediný problém je dostat se na její nestálý seznam přátel, což znamená podplatit neuvěřitelné množství lidí.

Režisér videoklipů

Každý umělec bude ke své propagaci potřebovat videoklip na jednom z hudebních kanálů. A k tomu potřebuješ dobrého režiséra. Režiséři mají nejvíc práce v době, kdy se stovky umělců rozhodnou vydat nové singly.

"KEV" — Kev Dillinger

Tohle jméno si zapamatuj, za pár let tenhle chlapík vyhraje všechny ceny za režii v celém světě. Jeho klipy jsou originální a Kev-video ti spolehlivě zajistí velkou sledovanost. Moc toho nenamluví (jeden zpěvák tvrdí, že jeho nejlepší videoklip natočil bez jediného slova), a když už něco řekne, je to vždy jen jediná slabika.

"FUR" — Mick Fur

Mick je člověk, který vlastnoručně vynalezl známý videožánr, ve kterém celá hudební skupina postává na nějakém super místě a je obklopená stovkami spoře oděných modelek, rychlými auty, atd. Videoklip možná nebude až tak originální; celé natáčení se obvykle podobá obrovskému večírku.

PR agentura

Agentura pro styk s veřejností má na starost veškerou umělcovu publicitu. Agentura chrání umělcovo image a stará se o to, aby byl umělec dostatečně zviditelněn v médiích. Agentury je nejvíce třeba v extrémních situacích: snižování ztrát nebo vytváření trháků.

"BBO" — Blum, Blum & Cho

Agentura, která se vyzná v tom, kdo a co je právě "trhák" a co za tím stojí. Bratrance Blumovy nikdy nepotkáš na stejném místě: nemluví spolu od té doby, kdy jeden druhého obvinili z nošení nevkusné kravaty, což se stalo přesně před 26 lety, 3 měsíci a 5 dny. Cho Hee (23 let) byla vloni vyhlášena Nejžádanější ženou roku.

"MYF" — Monkey Flee

Tato nová agentura má své kořeny v guerillovém marketingu (a předtím v malování graffiti), takže její stopy možná najdeš na všech veřejných záchodcích ve světě hudby. Bez ohledu na to, co od kampaně očekáváš, nebude výsledek nikdy uspokojivý.

Producent

Producent dohlíží na nahrávání hudby. Většina jeho práce se odehrává v nahrávacím studiu, kde zajišťuje, že umělec vytvoří ty nejlepší nahrávky. Poptávka po producentech je hlavně v době, kdy umělci nahrávají nová alba.

"FLD" — Floyd H

Floyd se stal známým producentem v sedmdesátých letech, ještě jako dítě, a nikdy neztratil své renomé. Umělci, kteří s ním spolupracují, nedokáží popsat, co přesně s jejich tvorbou dělá; říkají jenom: "ten člověk má kouzelné schopnosti". Nikdy ho nezastihneš bez slunečních brýlí. Říká se, že kdysi zničil kariéru jednoho umělce jen proto, že ten umělec udělal vtip na jeho brýle.

"MSS" — Miss Me

Začala jako pouliční umělec, kdy hrála na vlastnoručně vyrobené nástroje, ale v současné době se již vypracovala. V její kariéře byla klíčová instrumentace comebacku jisté zapomenuté, dříve slavné zpěvačky. Přestože se neorientuje v konvencích současného hudebního průmyslu, má všechny předpoklady pro to, aby dosáhla úspěchu.

Hudební vydavatelství

To jsou ty hlavní síly tohoto světa hudby, protože zde se rozhoduje o tom, kdo bude nahrávat a která alba budou vycházet. Dokud budou lidi platit za hudbu, budou vydavatelství v zisku.

"AMA" — Alma Ata

Jeden z největších hráčů na trhu, proto mají trochu anonymní přístup. Zahltí tě marketingovým humbukem, ale pokud přesně víš, co chceš (a trváš na tom), dostane se ti všeho, co je třeba k velkému úspěchu.

"KHR" — Khaki Records

Malá značka, která ti ponechá veškerou tvůrčí svobodu. Khaki má v tomto průmyslu dobré konexe, se kterými vše protlačí až do konce. Budeš však potřebovat dobrého manažera, který zajistí obchodní stránku celé kapely.

Studio

Při nahrávání nového alba (nebo remixu staršího) je nutné si zamluvit studio, kde se na pár dní zavřeš a budeš tvrdě pracovat. Ve světě hudby jsou omezené studiové kapacity, takže se zamluvením neotálej.

"MFM" — Mo-Fi My Bros

Na světě je lo-fi, hi-fi a nakonec Mo-fi. Studio My brothers už je na trhu celé věky. Nejlepší akustika na světě - i ve své sbírce určitě najdeš nahrávky z tohoto studia. Místo hodné úcty.

"MYA" — Munya Studios

Tito japonští ďáblové se dokážou otáčet skoro za každým mixážním pultem, ale není úplně jednoduché vysvětlit, co přesně od nich chceš. Mluví pouze japonsky a neustále se usmívají.

Telekomunikace

Protože každý obyvatel světa hudby má spoustu jednání a kontaktů, všichni závisí na telekomunikacích, které je navzájem spojují. Tyto společnosti se neustále snaží vytvářet nové funkce pro mobilní technologie. Telekomunikacím se daří v době, kdy se věci pořádně rozhýbou.

"GGG" — GO

Toto není správné místo ani správný čas pro reklamu, ale musí se přiznat, že Go opravdu chápe potřeby Bezdrátového Spojení. Problémy se spojením a kvalitou přenosu už jsou věcí minulosti. Vždy na prvním místě, za odpovídající ceny. (GO Proráží!).

"WID" — Widerange

Bezplatná síť založená na tom, že uživatelé sebou nosí svoji vlastní anténu a využívají antény ostatních uživatelů služeb Widerange k vysílání signálu. Pokud se někde v malém prostoru sejde příliš velký počet uživatelů, síť se snadno přetíží. Pokud naopak nejsou poblíž žádní uživatelé, nebude žádný signál.

— — —

Tvoje navigační konzola Nokia Game: Na tomto místě budeš muset splnit hlavní část mise Strýčka L. Zde také budeš žít svůj virtuální život rockové hvězdy. Naučíš se pohybovat ve světě hudby, ve správný čas kupovat a prodávat správná Aktiva a v jednotlivých disciplínách získávat potřebné zkušenosti.

Rookies - nováčci - by si měli před pokračováním přečíst další pokyny v částech Tvoje Mise, Navigace a Obchodování, jinak budou později litovat.

Ať žije Rock 'n Roll!

Pokyny

Co udělat pro výhru v této hře?

Tvoje mise

Tvoje mise je jasná a jednoduchá: Strýček L. chce, aby ses spolu se svými přáteli stal první hudební skupinou, která vysílá hudební video prostřednictvím technologie MMS. K tomu je třeba provést následující:

- naučit se všechny profese v tomto světě hudby,

- být natolik úspěšný, abys si mohl dovolit vydat vlastní video,

- ve speciálních misích Strýčka L. zvítězit nad konkurencí.

Milý Strýček L. ti do začátku poskytl 3 000 000 Famů (Fame je výhradní měna tohoto světa hudby). S tímto balíkem se můžeš pustit do nakupování Aktiv, získávání zkušeností a investování, s cílem vydělat další Famy. Podrobný popis najdeš v sekci Obchodování.

Přístup do Velkého finále?

Ve středu 27. listopadu v 23:59 středoevropského času bude svět hudby uzavřen a podle tvého pořadí se rozhodne, zda jsi se probojoval do Velkého finále Nokia Game, které proběhne večer ve čtvrtek 28. listopadu a večer v pátek 29. listopadu. Pro zařazení do finále je nutné splnit následující podmínky:

- dosáhnout alespoň minimální požadovanou úroveň zkušenosti v každé z profesí,

- v okamžiku uzavření světa hudby vlastnit jednu z IT společností,

- v okamžiku uzavření světa hudby vlastnit jednu z telekomunikačních společností,

- mít k dispozici určitou částku Famů. Přesná částka ve Famech není předem určena, protože závisí na tom, jak úspěšní budou ostatní hráči ve tvojí zemi, minimální částka ve Famech pro tvoji zemi bude vypočítána okamžitě po uzavření světa hudby.

Tento svět hudby je drsné prostředí: rozhodnutí nelze vrátit zpět a nelze se vyhnout případnému neúspěchu u publika, které tě vypíská, a ty tak přijdeš o veškerou hotovost. Před zahájením své kariéry si proto přečti informace v částech Navigace a Obchodování.

Navigace

Hlavní informace o pohybu v tomto světě hudby

Navigace

Při každém vstupu do světa hudby se ocitneš na jedné z mnoha křižovatek. Pomocí kláves se šipkami a myši se můžeš pohybovat a získávat informace o nalezených předmětech. Pomocí kláves se můžeš otáčet a chodit, klepnutím myši lze provést výběr nebo otevřít určité objekty. Už jsi viděl vše? Pak se rozhodni, kterým směrem vyrazit dále. Ale opatrně: přechod na další křižovatky je omezen...

Transport

Existují tři způsoby transportu mezi křižovatkami.

- Koloběžka (pomalý, ale bezplatný způsob přepravy)

- Limuzína (rychlé, ale za hodinu pronájmu zaplatíš 15 000 Famů)

- Helikoptéra (velmi rychlé, ale drahé: 50 000 Famů za jeden let)

Tvůj Strýček nechce, aby ses příliš vyčerpal, takže omezil dobu, po kterou můžeš řídit nebo létat. Každodenní limit na cestování je 18 hodin. Čím rychlejší prostředek zvolíš, tím více kilometrů můžeš procestovat. Příklad: Do další křižovatky je to 80 km. Můžeš jet na koloběžce (4 hodiny rychlostí 20 km/h - zdarma) nebo limuzínou (2 hodiny rychlostí 40 km/h za 10 000 Famů za hodinu = 20 000 Famů). Pokud pojedeš na koloběžce, z denního limitu ti zbude pouze 14 hodin (18 - 4); pokud zvolíš limuzínu, zbude ti 16 hodin (18-2). Po výběru směru a způsobu přepravy dojde k okamžitému přesunu.

Helikoptéra tě může vyzvednout na kterékoli křižovatce. Přistát s tebou však může pouze na omezeném počtu křižovatek, které mají statut Letiště. Pokud chceš využít tento způsob přepravy, klepni na tlačítko Helikoptéra na konzole a vyber požadované letiště. Každý let do jakéhokoli cíle ti odebere 1 hodinu z cestovního limitu a bude tě stát 50 000 Famů.

Nezapomeň:

- Denní cestovní limit bude v 0:01 hodin středoevropského času (CET) znovu nastaven na 18 cestovních hodin.

- V 0:00 hod CET tedy budou zbývající hodiny cestovního limitu vymazány. Zbývající hodiny si nelze střádat a využít je další den.

- Cestovní hodiny jsou 'virtuální´. Při přesunu na další křižovatku nebudeš muset čekat určený počet hodin.

- Čím více kilometrů procestuješ, tím rychleji zmapuješ svět hudby.

Obchodování

Obchodování

Prodej a koupě ve správnou dobu: to je klíčový úkol businessu v tomto světě hudby. Ceny rostou nebo klesají různou rychlostí - je jen na tobě, kdy budeš prodávat či nakupovat. Zajímavým prvkem je to, že pohyb cen je řízen zájmem všech hráčů... Pokud se spoluhráči rozhodnou nakupovat určité Aktivum, ceny porostou. Pokud se všichni rozhodnou prodávat, cena Aktiva bude klesat. Jde o nepřetržitý proces, kdy se cena Aktiva mění každých 15 minut.

Aktiva a Profese

V nabídce je 24 různých Aktiv a každé z nich reprezentuje nějaká společnost v jedné z 12 profesí. Přehled všech dostupných Aktiv ve světě hudby najdeš ve svém portfoliu.

Existuje následujících 12 profesí: Produkce, Public Relations, Telekomunikace, IT, Média, Režie videoklipů, Vydávání nahrávek, Studiové nahrávání, Právní poradenství, Skladatelství, Management skupin a Mentální trénink. Všechna tato odvětví jsou nutná pro vybudování úspěšné kariéry. Každou profesi reprezentují dvě společnosti: velká značková firma a méně známá a méně úspěšná firmička.

Získávání zkušeností

Abys uspěl v cestě za svým cílem a stal se zkušeným umělcem bez potřeby další podpory, požaduje po tobě Strýček L. získání zkušeností ve všech dvanácti profesích. V každé profesi zkrátka musíš složit malou maturitu. Místo testů ti však postačí vlastnit po určitou dobu určité Aktivum (tzn. společnost). Potřebná doba se liší podle typu profese a Aktiva. Čím větší a profesionálnější společnost, tím rychleji nabydeš potřebných zkušeností v oboru. To je také důvodem, proč ti větší společnost pomůže 'vydělat´ zkušenosti rychleji než ty menší a levnější.

Tvoje portfolio obsahuje informace o tom, kolik zkušeností budeš potřebovat pro každou profesi a kolik zkušeností jsi už načerpal. Poznámka: Abys dosáhl požadované úrovně zkušeností, musíš vlastnit Aktivum po určitou dobu bez přerušení. Prodej Aktiva před dosažením požadované úrovně zkušeností znamená, že budeš muset začít budovat danou zkušenost znovu od nuly. Na druhou stranu, dosažené požadované úrovně ti již zůstanou až do konce kariéry.

Každou profesi lze v tomto světě hudby praktikovat ve dvou společnostech. Potřebnou zkušenost stačí získat pouze u jedné z nich.

Nezapomeň, že dosažení požadovaných úrovní zkušeností je podmínkou pro zařazení do Velkého finále.

Prodej a koupě

Kde, kdy a jak nakupovat a prodávat Aktiva

Prodej a koupě Aktiv

NÁKUP: Aktivum můžeš nakoupit pouze tehdy, pokud jsi na křižovatce, kde sídlí kancelář daného Aktiva. Všechna Aktiva mají v tomto světě hudby několik kanceláří.

PRODEJ Aktiva je možný kdykoli z tvojí obrazovky Portfolio. Všechna Aktiva, která vlastníš, mají vedle sebe zřetelně označené tlačítko pro prodej.

ZMĚNY: Vedle kolísání cen způsobených obchodováním ostatních hráčů bude KAŽDÝ DEN uplatněna VELKÁ ZMĚNA s dopadem na ceny. Všechny možné VELKÉ ZMĚNY jsou zveřejněny na centrální stránce hry - pro vstup do této oblasti je nutné se přihlásit. To, která ze změn bude aktivována, závisí na dvou obřích kostkách, které jsou během hry postupně vrženy ve dvou hlavních evropských městech. Každodenní VELKÁ ZMĚNA a videozáznamy každého házení kostkou budou zveřejněny v sekci Novinky přibližně od 16:00 hod středoevropského času. Samotná změna bude uplatněna v 19:00 hod stejného dne. Podle vysvětlení, které bude každou změnu doprovázet, budou ceny stoupat a klesat. Další informace o změnách najdeš na hlavní stránce hry.

Mapa

Které cesty jsi už viděl?

Mapa

Tam venku je temný svět. Na tuto obrazovku se podívej pro zpětnou kontrolu, abys viděl, jaké cesty tě už dovedly ke slávě (zelené čáry jsou pro limuzínu a koloběžku, bílé čáry pro helikoptéru). Červená tečka označuje místo, kde se nyní nacházíš. Je to osobní mapa, neočekávej další informace o tom, kam cesty vedou.

Helikoptéra

ČOP, Čop, Čop, čop,čopčopčopčop

Helikoptéra

Nejrychlejší dopravní prostředek ve městě! Řiď se vzorem opravdových celebrit a najmi si na cestu pryč helikoptéru. Bude tě to stát jmění, ale dostaneš se opravdu daleko. Podmínky jsou jednoduché: odvoz helikoptérou tě bude stát jednu hodinu z denního cestovního limitu, dále 50 000 Famů, přičemž platí, že se lze přesunout pouze do určitého počtu cílů. Z níže uvedeného seznamu si vyber požadovaný cíl a klepnutím na tlačítko uskutečni cestu. Užij si to (a nevystrkuj ven hlavu, abys nepřišel k úrazu).

Ulice

Koloběžka je zadarmo, ale rychle vypotřebuješ svůj denní limit pro cestování. Limuzína tě tam dostane rychle, ale musíš platit. Co to bude?

Chat

Chat

Pomocí Křižovatkového chatu můžeš mluvit s každým, kdo se na křižovatce právě nachází. Zjisti, co zde dělají další hráči, jak se sem dostali a jestli náhodou nevědí něco, co nevíš ty...

Hlasování

Můžu tě požádat o tvůj hlas?

Hlasování

Umělci jsou závislí na veřejném mínění a hlasech publika. Líbilo se divákům tvoje představení? Jaké jsou ohlasy v tisku na poslední vydání? Pomocí jedinečného systému hlasování světa hudby můžeš udělit svůj hlas produkci ostatních hráčů. Klepni na nástroj Tag Caster nebo Tune Caster a pomocí posuvníku přiděl své body. Nevyplýtvej si své hlasy, máš jich na celou hru jen 40.

V prvních dnech po otevření světa hudby bude většina Tag- a Tune casterů prázdných. Samozřejmě, v takovém případě není hlasování možné.

Nápověda

Kde získat nápovědu?

Nápověda?

Potřebuješ nápovědu? Nejdříve se obrať na své přátele ve světě hudby a zkuste problém společně vyřešit. Klepni na aplikaci Chat uprostřed křižovatky - tím získáš spojení se všemi hráči na této křižovatce, kteří si přejí chatovat! Chceš se připojit na nějaký obecnější chat? Stačí se vrátit na svoji centrální stránku hry a vstoupit do tamní místnosti. Často kladené dotazy týkající se Nokia Game najdeš na naší domovské stránce.

Portfolio

Tvůj osobní přehled Aktiv, Famů a Zkušeností

Obrazovka Portfolio

Toto je to místo, kde celou hru dokonale pochopíš! Kompletní přehled všeho tvého majetku a zkušeností. Pomocí tohoto portfolia můžeš prodávat Aktiva (doufejme, že se ziskem) a zjišťovat stav svých úrovní zkušenosti.

Klepnutím zde můžeš přejít na svoji obrazovku portfolia.

— — —

Pohyb OK

Na cestování limuzínou nebo helikoptérou nemáš dost Famů

Nemáš dost času na cestování, aby ses tam dostal

Tohle nemůžeš udělat.

Cestování... Počkej, prosím, až se dostaneš do cíle.

Přepočítávání tvé pozice

Něco bylo špatně. Zkus to, prosím, znovu později.

Odteď vlastníš toto Aktivum a začínáš získávat potřebnou zkušenost.

Nyní nemůžeš kupovat ani prodávat Aktiva.

Na koupi tohoto Aktiva nemáš dost Famů. Prodej Aktiva nebo počkej, dokud nezískáš nové Famy.

Už vlastníš toto Aktivum

V průběhu tvého pobytu tady se cena tohoto Aktiva změnila. Současná cena tohoto Aktiva @@@@@@ Famů. Klikni na zpětné tlačítko dole, pokud stále ještě chceš koupit toto aktivum.

Něco bylo špatně. Zkus to, prosím, znovu později.

Odhlasoval jsi!

Už nemáš žádné hlasy a nejsi schopný dále hlasovat

Je nesprávné hlasovat pro sebe! Proto nemůžeš hlasovat...

Něco bylo špatně. Zkus to, prosím, znovu později.

Témata článku: Nokia, Text, Chytrý software, Svět, Normální člověk, Zpětné tlačítko, Koloběžka