21.11.2002 12:40 Včerejší problémy s připojením - oficiální odpověď

Někteří hráči včera v diskuzích sigalizovali problémy s připojením.
Ve většině případů se jednalo o připojení přes ISP (Internet Service Provider = poskytovatel připojení) Tiscali.
Požádali jsme o vyjádření našeho Game Mastera...

Ve včerejších diskuzích jsme měli možnost sledovat nepříjemná hlášení, že nelze načíst stránky hry, ať již www.nokiagame.cz nebo oficiální www.nokiagame.com (česká verze stránek je totožná s anglickou - jedná se jen o přesměrování).

Z vašich ohlasů se dalo usoudit, že se jednalo o problém s připojením - konkrétně přes ISP Tiscali.

Bohužel pro hráče v tomto případě hovoří pravidla hry (se kterými všichni vstupen do hry souhlasili) proti nim - Bod 26 Pravidel Hry:

Společnost Nokia nenese žádnou odpovědnost za ztrátu nebo poškození dat v průběhu přenosu nebo po něm. Společnost Nokia nenese odpovědnost za nedostupnost Hry kvůli přenosovým problémům.

Byť je výše uvedené jednoznačné, požádali jsme o vyjádření i Game Mastera a toto je odpověď:


Dostal jsem několik emailů, ve kterých si hráči, podobně jako ty, stěžují na
to, že se nemohli včera (20. listopadu) připojit v období od 16:00 a později
na stránky Nokia Game.

Po ověření z naší strany jsme došli k závěru, že na našich systémech nedošlo
k žádnému výpadku a během dané doby normálně fungoval provoz Nokia Game -
hra byla plně funkční a hráči aktivní.

Tvoje potíže s připojením si tedy vysvětlujeme tak, že nastal nějaký problém
na mezinárodní telefonní lince z ČR, v české telekomunikační společnosti
nebo u lokálního ISP, na který jsi připojen. Bohužel, my v takových
případech nejsme schopni zjistit, v čem je problém a tím méně nějak
zasáhnout.

Doufám, že tento problém měl minimální dopad na tvoje skóre a přeji ti, aby
další potíže nenastaly.

Zdraví,
Gamemaster Nokia

Témata článku: Odpověď, Připojení