22.11.2002 17:00 Reklamní agentura MUD je na vzestupu!

MUD taggy"Kostková" náhoda určila, že MUD je dnes ta jediná pravá reklamní agentura ve Světe hudby.
Všichni tvůrci hudby tak příjdou o své kšeftíky - skladatelé, producenti, studia i režiséři videoklipů. Cena jejich aktiv půjde dolů...


Vzdělané Kostky
Matematici v Trinity College se pokusili předpovědět výsledek Házení Kostkami v Dublinu. Podařilo se jim to? Podívej se na video, abys viděl, jak se Kostky kutálí!

Výsledek házení: 2 x 6 = 12. Změny od 12 do 30 se již staly, takže dnes svět hudby uvidí spoustu MUDu, protože MUD si myslí, že přišel čas pro Změnu 36: Reklamní kampaň!


Podívej se do sekce ‘Změny’ v horní části centrální stránky hry, abys zjistil, co si myslí experti o tom, jak bude svět hudby reagovat na tuto “přesilovku”. Jejich zprávu si můžeš přečíst kliknutím na číslici ‘11’.

Ceny Aktiv budou na Změnu reagovat od 19:00 CET. Více informací o nastávajících Změnách je možné najít v ‘Informacích o změnách’ (kliknutím na otazník (?) v sekci ‘Změny’).

Během příštích dnů budeme pokračovat ve sledování Kostek na jejich cestě napříč Evropou. Stockholm uvidí házení Kostkami nedaleko Hovet Ice Hall 23. listopadu. 24. listopadu budou Kostky vrženy v Oslo blízko koncertního sálu Spectrum. Speciální událost nastane v Istanbulu 25. listopadu: úspěšná začínající skupina Vega bude házet Kostky z věže na ostrově Kiz Kulezi v Bosporu.

Pokud tam zrovna budeš ve správnou chvíli (každý den ve 12:00 CET), může se ti stát, že si zahraješ ve filmu Házení Kostkami, který bude k vidění pro milióny lidí na celém světě!


22. listopadu 2002


Mud, všude (AD)

Svět hudby se dnes probudil a všude byl MUD. Včera v noci ‘poznamenal‘ Monkey Flee svět hudby reklamami na časopis MUD – kamkoli jdeš, všude vidíš MUD, MUD, MUD. Přestože jsi ten časopis nikdy nečetl, nikdy nezapomeneš.

Všichni ostatní skřípou zubama – nikde už není místo pro jejich reklamy.

Znalost jména časopisu MUD dosáhne 100% - a prodej podle toho raketově stoupá. A tato akce prokázala, že Monkey Flee umí držet krok s jinými, většími a méně agresivními PR agenturami.

Tiché převzetí každého milimetru reklamy má záporný efekt na Společnosti, které velmi spoléhají na reklamu. Telekomunikace nemohou vést kampaň a Hudební vydavatelství nemohou propagovat své umělce – což má negativní vliv na každého, kdo od nich dostává šeky: Skladatelé, Producenti, Studia a Režiséři videoklipů.
Ani koncerty nemohou být oznamovány, takže Manažeři musí čelit nízkým návštěvám. Haynes Talent, se všemi svými kontakty z ulice, se s tím vypořádává lépe než Metro Management, kterým nezbývá nic jiného než čekat.

To, že zaostávají, dohání některé lidi k šílenství a žene je do náruče Mentálních koučů a Právních poradců.

Shine vyvine chytrou aplikaci, kterou zablokuje reklamy MUD na tvojí televizi a monitoru počítače. Soutěžení IT společností není tak inovativní a někteří lidé se dokonce domnívají, že to byli Dada Data, kdo vyvinul bannery a tracking software, pro které potřebuješ aplikaci Shines.

Musenews, největší looser dnešního dne, si líže rány.

Diskuze (47) Další článek: eSeznam aneb informační textové zprávy ještě nevymřely!

Témata článku: Trinity College, Reklamní agentura, Agent, Vzestup, Agentura