Možná, že to tu už zaznělo, ale teď mě nějak nebaví číst X příspěvků téhle diskuze (přečet sem to ale skoro až do konce :) ). Takže i kdybych se opakoval, tak se jedná o můj názor.
To, co jsem se dočetl v článku, to mě fakt zarazilo. Ale je to dobře, týká se to i mě. Všichni nadáváme, stěžujeme si, ale zapomínáme na hlavní úkol NokiaGame. A to je ten, že má jít o interaktivní záležitost. A to se přece splnilo. I když tunnels nefungujou, tak se ale stále jedná o zábavu. Sice si to takhle nikdo nepředstavoval, ani Nokia ne, ale ač chcete nebo ne, tak stále plníte hlavní úkol. A netvrďte mi, že když někdo zkouší 3 dny stránku, tak že ho ta hra nezajímá.
A je mi líto, že tento článek musel být napsán, aby si konečně lidi uvědomili, že i tyhle potíže za hru stojí. A věřte mi, že opravdu stojí. Já můžu čerpat z loňských zkušeností s NG, tak mi prosím věřte. Teď nadáváte, ale až to skončí, tak vám to bude líto a budete čekat a doufat, že bude NG i v příštím roce, protože takový projekt prostě nemá obdoby. A je to určitě škoda, ale je to tak.
A závěrem bych chtěl poděkovat autorům těchto stránek za skvěle odvedenou práci, GameMasterovi, že dokázal ve zdraví (???) přežít tu tunu e-mailů týkajících se hry tunnels a především pak firmě Nokia za "perfektní" NokiaGame.
Picky
PS: Medvídku, nějak zapomínáš na svůj klub na Průvodci!!!