A tak koukám jako hrom, Oskara je milion!

Diskuze čtenářů k článku

Lukáš P.  |  19. 04. 2002 19:01

Přečíst tuto diskusi až do konce je nadlidskej ukol


Mam paegas paušál a vyhovuje mi
Diskuse zda je lepší ten či onen je bezpředmětná, jelikož všude jsou místa kde ten či onen má mizernj signál.
Co se týče cen je jasné, že každý nový operátor musí být levnější nežli stávající(jinak by se nechytil). Oskara sem si chtěl pořídit na SMSky ale nějak sem pořád neměl zbytečných 100Kč, no a poté co zdražil ceny sms nemám jediný duvod jit k oskarovi.
P.S. V mem telef.seznamu jsou pouze 3lidé s oskarem a to jeden ma jeste Eurotel. 95% telefoniho seznamu patři šemikovi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucky  |  20. 04. 2002 09:38

Mam DOHODU a vyhovuje mi...,jelikoz mam DOHODU,nemusim stridat karty a psat SmS a to mam v tel.seznamu okolo 15 Oskaru ,cca 25/25 Euro/Pae a tak 15 pevnych linek.

S pozdravem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bredy  |  19. 04. 2002 18:15

Co se tyce nespolehlivosti Oskara, tak pominu-li signal, musime vzit v potaz i fakt, ze mnozi co poukazuji na nespolehlivost hodnoti tak, ze si koupi Oskartu, nebo tariv Slysim vas a stezuji si, ze jim to nebo ono nechodi. A ze Eurotel/Paegas je lepsi, stabilnejsi atd (a vsadim se, ze u nej maji pausal). Vse je naprosto jasne Oskar, stejne jako ostatni operatori uprednostnuji drazsi tarify pred levnejsimi. Je tedy logicke, ze majitel Volam stale nebo Dohody s Oskarem bude mit vzdy prednost (od doby co mam Dohodu s Oskarem) se mi kupodivu pri prijezdu metra na stanici prihlasi mobil jeste v tunelu. Kdyz jsem mel Slysim vas, stavalo se mi, ze se neprihlasil vubec, a kdyz uz, tak az pri opousteni stanice. Rozdil byl patrny takrka ze dne na den. Tataz situace bude s SMSkama, s cekanim na operatora (nikdy necekam (!) ) a vsichni se ke mne chovaji slusne a snazi se mi maximalne vyjit vstric. Vedi totiz, ze mych 577kc dostanou kazdy mesic, at uz volam nebo ne. SMSky chodi spolehlive (a to i z internetu, pouze donedavna se zdrzovala posta, coz mi nevadi, protoze ji pouzivam vyjimecne a je zdarma). Nikdy se mi nestalo, ze bych se vinou operatora nemohl spojit (kdyz uz to padalo, tak moji vinou - baterka, signal) nebo druhe strany. Proste si Oskara vazim, funguje naprosto spolehlive a je pro mne cenove naprosto dostacujici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskar  |  20. 04. 2002 11:11

LOL, to si vážně myslíš? Tak to jsi trochu vedle.

BTW, již dvě nezávislá měření, jedno dokonce na objednávku od Pegáče ukázali, že Oskar má nejlepší signál ve městech, jen ve vidlákově a jeskyních to trochu vázne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
los_Adios  |  19. 04. 2002 10:05

Nerozumim tomu co tu vlastně řešíte....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bh5  |  19. 04. 2002 09:47

Mám karty všech našich operátorů,čas od času vypadne každý,je pravda, že zatím nejčastěji je to Oskar,ale také za něj platím zcela suvereně nejmíň ( Volám stále ) a to o tolik,že mu tyto dětské nemoci plně toleruju ( chybí mi u něj hlavně GSMbanking) a to jsem zkusil zadat data o svém volání téměř do všech programů ostatních operátorů a žádný nevyšel líp.Jako prvního operátora jsem měl Paegas a ten také zpočátku vypadával a věřím,že zpočátklu to u Eurotelu GSM bylo podobné.Díry v síti maj všichni-taková cesta po mez. vlakové trati z Kralup nad Vltavou do Prahy to je jedna velká díra všech - Oskar totálně nic / udělejte s tím něco-je to fakt ostuda ), Paegas občas jednu čárku,Eurotel rovněž jednu-ale padá hovor.

Mám dost známých,co do mobilů fakt dost dělají,minimum z nich má jako svůj základní mobil Eurotel/nějakou jeho kartu maj všichni,pár má Paegas-mnohé jeho služby jsou dost dobré, většina má "nespolehlivého" Oskara. Ptám se všech nekritických vyznavačů jakéhokoli operátora ( používám fakt všechyn, včetně zahraničních ) PROČ  ASI.

bh5 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zede  |  18. 04. 2002 19:50

Musim uznat ze v jedne veci mate pravdu a to v tom, ze poukazovat na NMT bez poradneho vysvetleni nebylo uplne relevantni. Neslo mi o kvalitu site (ta bylo logicky v zacatcich mizerna, i kdyz nazivat NMT, doufam spravne ocituji jako "pionyrske zacatky" mi pripada prinejmesim stejne hloupe. V dobe kdy EuroTel zavadel NMT byla tato zechnologie dobre znama a celkem slusne uzivana v severskych zemich. Spise mi slo o jeden fakt. V jednom clanku tusim na Mobil.cz nebo zde, ale je to jedno jsem se docetl zajimavou iformaci. EuroTel nebyl za dobu provozu sve GSM site nikdy ve ztrate...to je jiste velice zajimave, zvlaste vezmeme-li v uvahu obrovske investice, ktere s sebou provoz mobilni site nese. A za jakou cenu tohoto dosahl? Jednodue. Neuveritelnym odiranim svych zakazniku. Hovory byly az do prichodu Paegasu na trh patricne drazssi.Stejny ucinek jaky ma dnes Oskar, mel tehdy Paegas. A stejne tak jako se choval neprilis regulerne EuroTel k Paegasu, tak obdobne se tato dvojka chovala k Oskarovi. Ale to uz je nastesti za nami. A snad jeste jedna poznamka ke kvatlite site Oskar. Zjevne asi Oskara moc nepouzivate. Ja ano. Me telefonni ucty malokdy poznamena mensi provolany cas nez 10-15hodin mesicne a k tomu jeste pridejte okolo stovky SMS. Neni pravdou, ze by hovor padal. To je velice vyjimecne a mimochodem, pokud se podivate na vysledky mereni, ktere provedlo VUT Brno a ktere je, ac ma sve nedostatky, jedinym nezavislym merenim uverejnenym v posledni dobe, tak toto mereni Vase slova jednoznacne vyvraci....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mystery  |  19. 04. 2002 06:37

Přesně tak, souhlasím. Doufám, že ti zlostní skřeti se už v této  diskusi o Oskarovi nebudou vyskytovat a přestanou svými trapnými výpotky  otravovat atmosféru.  Oskara využívám od samého začátku jeho existence (před tím jak Eurotel, tak Paegas) a rozhodně se mi Oskar jeví jako nejvýhodnější. Se signálem žádné problémy nemám a služby, které nabízí Oskar mi žádný z jeho konkurentů nenabídl.  Takže každý blázen, kdo tvrdí, že Oskar je shit, když si to sám ani nezkusil a jen z prosté nenávisti prská kolem sebe jedovaté sliny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  19. 04. 2002 09:14

Taky nechápu, co všichni mají. Pořád se nám snaží vysvětlit, že s tím nejde volat. "Oskar? To se maže na chleba, ne?" :o)

Asi ti kritici bydlí v blbým místě nebo nevím. Za devět stovek nikde jinde neprovolám šest a půl hodiny + 200 SMS a něco WAPu. A to prosím převážně do cizích sítí.

Vždycky když mi vypadne hovor, docela pátrám po tom, proč. Víte, co je příčinou v 90% případů? Dotyčnému na druhé straně dojde baterka, protože já vydržím kecat i dvacet minut ve špičce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  18. 04. 2002 17:38

"tech 300 minut zdarma, co tam jsou zahrnuty vyvolam az na doraz" Sorry, ty si píšeš čas u hovorů ..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  19. 04. 2002 01:12

Sorry, ty nemáš v mobilu čitač času hovorů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  19. 04. 2002 03:10

Karel se ptal proto, že u tarifu Dohoda s Oskarem je ten čítač času hovorů poněkud na nic. Volné minuty jsou totiž u tohoto tarifu rozděleny na 90minut/mimo špičku +210minut/ ve špičce (nebo obráceně, ted nevím přesně). Takže se také podivuju nad tím jak Bredy píše že "volá až na doraz a pouze občas o minutku přetáhne", nevím tedy jak to dokáže. Navíc ještě u té Dohody se účtuje po celých minutách a to je další problém s tím "voláním na doraz". To by šlo opravdu snad pouze v případě, že by si ty hovory Bredly psal.

Vím o čem mluvím protože manželka Dohodu s Oskarem používala a prakticky pokaždé jí to nevyšlo. Kolikrát ani těch 300 minut neprovolala  a při tom byla nad limit. Příklad: provolala pouze 250 minut a z těch ještě 40 minut zaplatila. Překročila totiž limit volných minut "mimo špičku" a naopak neprovolala minuty "ve špičce" takže ty jí propadly.

Je zkrátka jasné že Dohoda je na první pohled bezkonkurenční tarif, má však své záludnosti:  zejména v podobě rozdělení těch minut jak jsem popsal, neprovolané minuty se nepřevádí do dalšího měsíce jako u ostatních tarifů, účtování po celých minutách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bredy  |  19. 04. 2002 08:17

Ja vim. Byl jsem s tim smiren, kdyz jsem do toho sel. Po prvnim mesici jsem platil neco kolem 1300kc a protoze jsem si objednal vypisy, mohl jsem si udelat detailni rozbor. No a z toho jsem usoudil, ze si to budu psat. Takze od te doby platim v prumeru 700-800 mesicne, snazim se vsechny telefony vyrizovat ve spicce (tj do 18:00) a vecer vzasade nikam nevolam (koneckoncu, aspon mam pokoj od telefonu ). Je to kuriozni, kdyz jsem odchazel od paegasa, mel jsem zafixovano, ze volat musim mimo spicku, protoze je to levnejsi. U oskara to bylo najednou presne opacne :o) - No a jina, kdyz provolam volne minuty mimo spicce, mam jeste Twisku, kde je na Paegasa o 20 haleru levnejsi minuta (prave ze mimo spicku)

To psani me stoji zhruba 30 sekund navic po kazdem hovoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bredy  |  19. 04. 2002 08:10

No jiste! Po kazdem hovoru se mi zobrazi cas a ja mam v telefonim seznamu specialni zaznam, kam si pisu provolane minuty ve tvaru #spicka*mimospicku, treba #189*63. Scitat umi snad kazdej ne?

Kdyz chce clovek usetrit, musi se snazit  a neco investovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bredy  |  18. 04. 2002 14:53

Mam Dohodu s Oskarem a nemuzu si stezovat. V prumeru platim 700kc mesicne a tech 300 minut zdarma, co tam jsou zahrnuty vyvolam az na doraz (obcas o minutku pretahnu). S touhle "kadenci" bych u Peagasa platil tisice (jako muj bracha, ktery ma pry penez dost, takze nechce prechazet). Nejpeknejsi na tom je, ze nemusim resit kam volam, proste je to pro mne stejny, muzu se vykecavat prakticky jak dlouho chci. Kdyz to clovek vyjadri v korunach za minutu, tak mam zhruba 1.80za min. To se blizi mistnim poplatkum za pevnou linku. Drzim oskarovi palce, doufam, ze tarif Dohoda s Oskarem zachova i po tech dvou letech. Se signalem problem nemam a vetsinou, tam kde neni oskar, ostatni operatori se taky nechytaji (nebo jen tak ze se chytaji). Posledni dobou se mi casto stava, ze nachazim mista, kde kromne Oskara neni jiny operator :o)

Jeste dodelejte u Oskara GSM banking, a budu spokojen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KETY  |  18. 04. 2002 11:46

S Oskarem jsem jako zakaznik spokojena.Vetsina lidi, kdyz jsem si ho pred rokem poridila, rikali, ze je to srot. Ted ho maji vsichni. Je pravda, ze Oskar  ma jeste co delat aby rozsiril sit a pokud vim, tak to jentak nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P@J@  |  18. 04. 2002 11:16

Je pravda, ze Oskar obcs blbne. Mnel jsem Paegas kdyz zacal, po dvou letech hruza. Vypadavani hovoru, nesli sms, ..................

Eurotel byl spolehlivej, ale drahej. Mesicne kolem 10000. A za Prahou bez signalu. (dodnes)(smer kolin)

Oskar tam ma trochu signalu - staci to, platim tretinu a volam kam chci a jak chci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  18. 04. 2002 09:54

Z článku není vůbec zřetelné, že by byl zaplacený Oskarem. Jsem u Oskara od začátku jeho života a mohu jen souhlasit.  Když jsem přecházel od Paegasu, tak v té době tarify PG a Oskara byly totálně rozdílné a to nemluvím o vstupním poplatku 3.500,- Kč, který si vybíral PG. Nezapomínejte ..! Je pravdou, že ještě dnes PG nabízí více služeb, které se mohou hodit, ale doufám, že Oskar se v tomto ohledu rozjede už brzy. O Eurotelu se nebudu dlouze zmiňovat, to je kapitola jen a jen pro sebe. Možná by mu prospělo, kdyby se už konečně osamostatněl a nestál ve stínu předraženého Českého Telecomu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  18. 04. 2002 13:25

nezapomínejte, že těch 3.500.- jste platil za to, že telefon už stojí pouhou 1.- Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  18. 04. 2002 07:09

Ale nevidím důvod proč nechválit. Vyzkoušel jsem jak eurotel, který byl pro mě drahý a pak šemíka (u něj stále padaly hovory) a ted mám již přes 2 roky Oskara a nemůžu si stěžovat. Dokonce mi už vrátili volací zálohu (1000,--) a ještě mi nabídl aktivaci roamingu s tím, že zálohu 5000,--Kč nemusím skládat. Co víc si můžu přát. Volací zálohu mám nyní 5tis a až náhle někam odjedu, tak se nemusím starat o spojení, jelikož se prostě dovolám téměř všude. Takže Oskarovi: JEN TAK DÁL!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stýblo  |  18. 04. 2002 07:18

Teda Radime, není lepší si dát těch 5.000 do banky a mít z toho aspoň úroky? Takhle sponzoruješ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  18. 04. 2002 07:25

Asi jsem se špatně vyjádříl. Chtěl jsem říci, že mě těch 5tis dal Oskar jako zálohu,ale nemůžu je po něm samozřejmě chtít v hotovosti. Ale teď už vlastně u něj nic nemám, když mi ten můj litr, co jsem mu dával kolem 15.3.2000 vrátil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa  |  18. 04. 2002 07:25

Těch  5000,- je jen virtuálně ve skutečnosti,tam nemáte ani korunu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  18. 04. 2002 07:34

 BINGO ....ani korunu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  18. 04. 2002 08:20

Pri uroku 1% (coz je i tak dost dobry na beznym ucte) si s tema 5000,- za pul roku prijdes na 25,- Kč.

No nevim, ale ja bych radsi ozelel tech 25,- Kč a měl roaming...

Kamil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Led Astray  |  18. 04. 2002 08:45

Jak uz psal Radim v 7:25, rika se tomu zaloha, ale je to jen limit, do ktereho muzete volat. Nic neplatite, Oskar si to jen u sebe nastavi. BTW mam dojem, ze napr. PG ma (nebo urcite driv mel) taky interne nastaveny nejaky limit a kdyz platite mesicne treba 1000 Kc a pak najednou chcete provolat 10000, tak muzete na tento limit narazit. Je to ochrana proti zneuziti zcizene SIM karty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  18. 04. 2002 08:57

Ano funguje to jako limit, ale pokud clovek nema pausal 6 mesicu, nebo nema vynikajici platebni moralku, tak Oskar po nem chce (dle meho nazoru pravem) tech 5000,- cash...

Ale i tak je rozumnejsi tech 5000 tis. na pul roku ozelet a mit roaming...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stýblo  |  18. 04. 2002 11:42

To máš ty prachy na Kajmanech? Tak tam je urok 0% z nulových vkladů.

Pokud si uložíš prachy s výpovědní lhůtou 6 měsíců s úrokovou sazbou 2,65% (+- v různých bankách), tak nemůžeš tvrdit něco o 25 korunách. To už se bavíš tak o 132,50 Kč. Pro někoho nic, pro někoho denní strava.

Jde se i zamyslet a těch 132,50 Kč vynásobit počtem klientů, kteří mají zálohu na roaming složenou. Druhá cifra je mi neznámá, ale je to asi pěknej ranec, a to jsou jenom úroky.

Hay

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stýblo  |  18. 04. 2002 11:45

Těch 132,50 je úrok za rok. Zapomněl jsem dělit dvěma. No i tak je to ranec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  18. 04. 2002 13:01

Ja mel pocit, ze se tu bavime o kladu/zaporu pro zakaznika. Jasne, ze pro Oskara je to super, mit ty zalohy - pak ty uroky jsou velky...

Ale z pohledu zakaznika je to miminalni "ztrata"... Myslim, ze kdyz si nekdo "muze dovolit" vyuzivat roaming, tak mu tech 67 korun prijde jako sranda..

Nevim - porad si trvam na tom, ze je lepsi prijit o 67 korun, nez prijit o moznost byt v zahr. k zastizeni....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  18. 04. 2002 13:19

 Jakožto zaměstnanec nejmenovaného bankovního úřadu s běžným účtem úrokovaným 7,8% měsíčně si těch 5000 radši na účtě ponechám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  18. 04. 2002 13:21

Takový běžný účet bych bral, kde ho můžu sehnat?  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  18. 04. 2002 20:21

NO, tak pozor 132.50Kc za rok to je teda balik.Navic to neni ani tolik, skoro zadna banka ti neda pres 2 procenta, 15 procent z uroku platis statu.Zbude ti 85 korun cili polovina nejlevnejsiho pausalu, to je fakt terno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajous  |  18. 04. 2002 08:43

A kdyz mas pausal PG nemusis pro h-roaming davat nic a necekas na zadne vraceni zalohy.

Mam 2 MT v jenom pausal PG a v druhem OSkartu. OS neni spatny,ale neni zas tak dobry,abych ho mel jako primarniho opa. Proto jsem v rijnu 01 prodlouzil smlouvu u PG. A mam klid. Kdyz nekde nerazim na nepokryte mistecko,proste vytahnu druhy MT a volam. Ve sluzbach obu opu nevidim zadny podstatny rozdil.

PG mam primarne proto,ze 90% meho tel. seznamu obsahuje cisla PG. Pokud by se to zmenilo,klidne budu hlavne pouzivat OS.

Howg. Pjs

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  18. 04. 2002 08:44

Aspoň jeden rozumný, nezaujatý názor, kdy konečně někdo vidí věc normálně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  18. 04. 2002 08:48

Neni holiday roaming jako roaming. Roaming u Oskara je plnohodnotny a tudiz lze ze zahranici volat i do tretich zemi ne jen do CR. Mam dojem, ze tohle u holiday roamingu nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka  |  18. 04. 2002 09:50

Ne, u holiday roamingu to nejde, ale i Paegas (T-Mobile) má plnohodnotný roaming - tak tu moc neval!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  18. 04. 2002 17:51

Jen se ptam. Take ti Katlo da Paegas ten plnej roaming bez zalohy? Myslim, ze ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  19. 04. 2002 01:07

Jo, bez zálohy - mám Paegas od roku 96, nikdy jsem zálohu neplatil a můžu si volat odkud chci - kam chci. Prakticky řečeno, minulý týden jsme byl v Bratislavě a volal jsem odtamtud do Německa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  19. 04. 2002 02:48

Při dobré platební morálce bez problému.

Navíc ještě k tomu h.-roamingu:

Myslím si že pro 90% lidí kteří jedou do zahraničí stejně jen na dovolenou a pod. je h.-roaming naprosto postačující a při tom je zdarma. Když si někdo pořídí Oskara a v krátké době na to jede třeba na tu dovolenou, tak mu Oskar žádnou podobnou možnost bez nutnosti složit zálohu nenabídne. Nejde mě přitom o nějaké ušlé úroky jak zaznělo v některých příspěvcích, jde hlavně o to že prostě běžný člověk těch 5000,-Kč honem třeba nemá a stejně nehodlá z dovolené nějak moc telefonovat, chce být prostě pouze ve spojení s domovem a případně  poslat pouze nějakou textovku. Do třetí země potřebují volat (aspoň si myslím) hlavně lidé kteří jsou v zahraničí pracovně, případně tam studují atd. a těch není zase tak moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ren  |  19. 04. 2002 09:48

Pokud mam na dovolenou venku, ktera stoji, pokud jedu ve dvou min. 2x10000Kc + dalsi prachy uvalim tam, tezko zchudnu, pokud jednou zainvestuji 5000Kc zalohu. Je celkem sranda pozorovat potom vsechny Go-ckare a Twistare jak posilaji sms za 10Kc, vas to stoji 3,5Kc a hovorne mate oproti nim polovicni az tretinove. Prichozi roaming za 10Kc/min je navic uplne bezkonkurencni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  19. 04. 2002 11:49

Příchozí roaming za 10Kč je opravdu bezkonkurenční, to se nedá popřít. Jenže mě osobně žádný tarif Oskara nevyhovuje, mám tarif PG a k tomu ještě 2Partner SIM a tam to vychází levněji. Na Oskara mám oskartu a z té si zase ze zahraničí nepošlu textovku. Osobně když jedu za hranice tak zas nijak moc nevolám, o tom že jsme dojeli v pořádku a pod. stačí poslat domů textovku a ta je vždy levnější.

S tím že kdo má na dovolenou venku tak že má i těch 5000Kč rozhodně nesouhlasím, to je pouze zažitý předsudek z dřívějších dob ! Záleží jestli chcete využít služeb cestovní kanceláře (a jaké) a jak daleko chcete jet, letecky je to samozřejmně dražší. Pokud ale nepotřebuju nutně jet zrovna v červenci či srpnu, tak mě ta dovolená v zahraničí vyjde mnohdy levněji a nebo za stejné peníze jako u nás, při čemž s nepoměrně kvalitnějšími službami než v Čechách (vlastní zkušenost). Například Chorvatsko není ještě to nejlevnější ale i tam se v pohodě dá sehnat vybavený apartmán kde Vás vyjde ubytování na jednu osobu již od 200Kč/den, pod stanem ještě levněji. 10000Kč pro jednoho člověka za dovolenou to určitě nestojí, pokud nechcete jet zrovna na Kanáry nebo tak nějak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halap  |  19. 04. 2002 20:39

Koneckoncu i u Oskarty je ve vetsine pripadu prichozi hovor v roamingu za 10,- Kc ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mijda  |  18. 04. 2002 11:09

No, plnohodnotny roaming, akorat ty SMSky si nejak neposles, ale to je prece jen takovy deatil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halap  |  18. 04. 2002 11:45

Ale rec je o pousalech, ne o Oskartach ... chce to pozorne cist, nebo snad i Twist ma "holiday roaming" ... ? To snad ne .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
starty  |  18. 04. 2002 09:51

No pokud ja vim, tak u Pegas sem musel pro roaming zaplatit taky zalohu (3 tacky). Odpustili me ju az po pul roce s dobrou platebni moralkou.

Ted mam oskara a nemusim platit nic (no jo sluzby pro firmy)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
body  |  18. 04. 2002 17:12

5000 na roaming + 1000 zaloha na bežné volaní to znamena dokonce 6000 dohromady jen mala poznámka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  18. 04. 2002 03:07

Oskar vam musi pekne platit, kdyz kazdy druhy clanek je o tom jak je to skvely operator.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  18. 04. 2002 09:59

Hmmm....jak typicky prizemni nazor: "pochvalny clanek = automaticky podplaceny". Takovych lidi je mi opravdu lito. Nenapadlo vas, ze je pochvalny treba proto, protoze proste je co chvalit? Ukazte mi v clanku jediny fakt, ktery neni pravdivy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JSH  |  18. 04. 2002 10:13

Ve firme mame asi nekolik karet Oskara  (fakt nevim kolik -- 10,30, je tam toho plny suplik) .. z toho se pouziva asi 5 .. jak to firma plati ? nevim, neni muj problem .. sefove si kupuju snad kazdy druhy tyden nove cislo .. (a vselijak to porad prehazujou) .. z jakych duvodu nevim .. ale s takovym to pristupem se milion udela snadno (spusto mojich znamych ma minimalne treti oskar cislo) ..

 

pokud se tyka kvality site : prosim Vas, neblaznete ! Vezmete si Net Monitor a jezdete po republice jako ja, ano ? Az pojede celkem 10 minut poveseni na jedne bunce, musi Vam dojit jak to je s pokrytim .. Mam Eurotel i Paegas cca 5 let a u Eurotelu se mi za tech 5 let stalo ze asi 2-3x mi vypadl behem hovoru a snad 2x behem vytaceni .. U Oskara ktereho mam 14 dni se mi stalo hadejte kolikrat ? Uz sem to prestal radeji pocitat ! (a to jsem ve meste ! TA:0, RxL:-60db, RQ:0-1) To neni zadna zast proti Oskaru, neni to ani vychvalovani Eurotelu nebo Pegasu, ale pouze a jen hrube konstatovani skutecnosti. Stejne tak jako ze je Eurotel mozna zbytecne drahy, musim rict, ze sit Oskar neni kvalitni. Je to lepsi nez dratem do oka, ale kvalita pokryti/padavost je enormni.

Pokud na tento prispevek budete reagovat, prosim o relevantni reakce, ale odmitam komentovat zaujate Oskaraky s blbeckovskymi poznamkami .. Dekuji .. JSH

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fafejt  |  18. 04. 2002 10:36

no ja mam uz taky asi 5 oskaret, kupuju (kupoval jsem) vzdy za 4 kila kdyz byla nejaka "akce" - wap za pakatel, volani za kacku, ... - protelefonuju kredit (vetsinou na pevnou nebo na data) a sup s kartou do supliku. Ani jednu kartu jsem jeste nedobijel. Jednou sem musel kartu koupit, protoze mi bez ni nechteli prodat telefon, na ty snad je jeste kredit 590 (vanocni karta). Neni milion jako milion....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  18. 04. 2002 11:59

Pokud kartu v expiracni dobe nedobijes, umre naveky a prestane se vyskytovat v reportech. Takova SIMkarta pak neni zahrnovana v mnozine aktivnich klientu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhlik  |  18. 04. 2002 12:14

A jaka je expiracni doba a jsi si jist, ze se takova karta nezapocitava :) ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  18. 04. 2002 17:22

Expiracni doba je u prepaidu 13 mesicu od posledniho dobiti, po teto dobe je jiz definitivne nevratne mrtva. A tyto mrtve karty zcela spolehlive v reportech aktivnich zakazniku nefiguruji. Cili Oskar ma skutecne 1 000 000 AKTIVNICH zakazniku. Ale ani se neptejte, kolik ma mrtvejch karet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fafejt  |  18. 04. 2002 17:42

mam dojem ze zadnou kartu nemam dyl nez rok. Ale verim ze tech mrtvejch karet musi bejt fakt hodne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskar  |  20. 04. 2002 11:25

které, jak tu píše už nepoužívá, nebo ani nedobyl.

Tak rpo naivky, karta se začíná počítat, až po prvním dobytí, do té doby to není počítáno jako zákazník, při vypršení karty je i nabitá karta opět považována, jako by zákazník nebyl. 1000000 je v současné chvíly aktivních karet! Ne prodaných.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhlik  |  18. 04. 2002 12:13

A je jasne, jak Oskar honi cisla. Lide a firmy kupuji jeho karty uz jen pro tu cenu. Pak se jich spousty vali po suplicich. A placeni profici z marketingu dokazi z nekolika cisel vykouzlit pohadku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jezko  |  18. 04. 2002 14:46

No nevim, mne se doma v supliku valeji 2 Twist-karty a 1 Go-karta. Oskara mam jen jednoho, zato ho pouzivam stale.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zede  |  18. 04. 2002 11:06

Priznavam, ze nemohu posoudit kvalitu site EuroTel, ale jakozto majitel (dnes jiz samozrejme odpojeneho) telefonu NMT mam na EuroTel neprilis laskavy nazor. Zaplatpanbuh, jsou prac doby, kdyz si tato spolecnost uctovala 7.70Kc na minutu PRICHOZIHO!!!! hovoru. A pausal 1790,- se 150min volneho hovorneho...to snad ani nema smysl komentovat. Kdyz prisel Paegas, sel EuroTel rychle s cenami dolu..kdyz prisel Oskar museli jit oba. Sam jsem k Oskarovi prechazel asi tak preds rokem a pul, kdy sit Paegas pravidlene uderem 19:00 hlasila u jakehokoli cisla obsazeno, SMS chodily radove 10ky hodin (ani, rani ji poslete, vecer prijde...pripadne jednu poslete rano, druhou odpoledne, nejdriv prijde ta odpoledni a hodinu po ni ta ranni..) takze mi prechod k Osarovi prisel jako prochazka ruzovou zahradou. Hovory nepadaji, signal mam i v mistech kde si o jakekkoli jine siti mohu nechat jenom zdat ceny jsou velmi prijatelne...myslim ze diky Oskarovi i Vy usetrite spostu penez, tak radeji nekritizujte neco o cem nemate ani poneti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JSH  |  18. 04. 2002 12:20

nechapu pane jak je mozne ze nevim o cem mluvim .. ET mam 4 roky, Pegas 3 roky, pred tim jeste rok pegas (+- uz to nepocitam jak je to dlouho), v telekomunikacich se pohybuju 3 roky (a tedy primo ve firmach ktere se tim zabyvaji - servis, prodej + spousty kontaktu a pratel ve firmach ktere BTS stavi, ne tedy za casopisy, ani za internetem jako pomerne hodne radoby IT/MK odborniku), mam karty ET, PG i OSKARA, volam pomerne aktivne (nekolik hovoru denne), prakticky ze vsech siti (k tomu taky dva telefony, nebo pouzivam koleguv Oskar), takze mi stale unika ze kritizuju neco o cem vubec nic nevim ..

Vy napisete ze nemuzete posoudit kvalitu soucasneho ET, pritom argumentujete NMT ktere ET zavadel pred 10 lety a evidentne zapominate na to, ze ta doba pionyrskych zacatku je diky novym technologiim pryc .. prechod na Oskar Vam mozna pripadal jako prochazka r. zahr. , ale technicke udaje Vam asi unikaji. Signal muzete mit jaky chcete, zalezi na jeho kvalite, volne kapacite, a na intenzite s kterou telefon zari .. Vzpominate kolik bylo drive NMT vysilacu pro vysec Brno-Hustopece, Mikulov, mozna i Hodonin ?  Jeden pane ! Kdyz ET zacinal tak jeden ! A vykon NMT telefonu, ktery na vzdalenost 2 metru takto resetoval faxy radeji ponecham stranou .. je to trochu mimo uznavam, ale nemusi mi telefon zarit 2W do hlavy porad ze, to jaksi uznavate ne ?

 

To ze diky Oskarovi sel ET + PG cenove dolu, neni zasluhou Oskara, ale logickeho vyusteni obecnych obchonich trznich praktik. Kdyby to nebyl Oskar, byl by to treba Kharl Tel, takze ackoliv mate pravdu v tom co rikate jako argument to neobstoji, protoze to bylo celkem uplne jasne, ze prichod tretiho operatora hne s cenami.   A pokud se tyka jestli ja usetrim diky Oskarovi nejake penize : jde o to, jak to myslite ? Jestli tak, ze diky nemu ET+PG slevnili sve ceny .. no nevim sam sem mel na PG tarif 2kc/min do site PG cely den (tusim Aktiv+nonstop nebo jak) a ten byl jeste pred OSKARem, takze tady opet Vas argument neobstoji .. ET tarify jsou drazsi, ale k tomu se dostanu pozdeji .. Pokud myslite ze volanim z OSKARa usetrim, tak tady mozna se shodneme, nicmene za predpokladu, ze mi po 2-4 minutach hovor nespadne, vysvetlovat zakaznikovi ze mi hovor atd atd .. 3 krat mu zvonit, zacinat znovu tam "kde jsme prestali", obzvlaste kdyz se jedna o rychle technicke reseni zakaznickeho problemu, nehlede na reklamace ? V takovem pripade, potrebuju kvalitnimi technologiemi resit veci efektivne a spolehlive a ne jako nejakej lamer behem 10 min. rozhovoru volat celkem 3 krat .. to je na nic .. byt je to levny .. Takze pane, ted jste Vy ten ktery nevi o cem mluvi .. no, mozna vi, ale neni objektivni ..

vite co ? nechame teto diskuse, mam na praci rozumejsi veci (a Vy urcite taky), nez se tady pretahovat o nazory na toho ci onoho .. 

preji Vam dobre skusenosti s Oskarem .. JSH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  18. 04. 2002 14:20

Navrhuji vas ignorovat...Vas nazor je jasny...Spousta lidi ma nazor opacny,patrim k nim i ja....

PS:Nejak mi uniklo,proc vlastne pisete do diskuze...vas je zbytecne presvedcovat,nebo se s Vami o necem konstruktivnim bavit.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JSH  |  18. 04. 2002 14:28

muzete mi napsat v cem je Vas nazor opacny ? a na zaklade ceho je opacny ? a na zaklade ceho prosim Vas usuzujete ze neni mozne se se mnou konstruktivne bavit ? klidne piste, nebojte se, ja Vas za Vas nazor nekousnu ..

 

dekuji. JSH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  18. 04. 2002 15:21

To nema cenu, takove lidi IMHO nepresvedci sebelogictejsi a sebepravdivejsi argumenty ... osobne mam se vsemi tremi nasimi operatory uplne stejne zkusenosti jako Vy (JSH) ... posledni dobou mam pocit, ze zde vzniklo neco jako Oskarovo nabozenstvi a kdo ho nevyznava anebo si jen dovoli pronest vudci Oskarovi krivejsiho sluvka je kacir, ktereho tato Oskarova invizice upali na hranici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  19. 04. 2002 00:42

to Ivos C. - souhlas - já mám Peagas už od roku 1996 a nemám s ním problémy (eurotel jsme přestali používat v rooce 98 - Peagas měl pro nás výhodnější tarify).

Teď si chci koupit Oskartu a vyzkoušet jak to s tím Oskarem je - vzhledem k tomu, že jezdím po republice a i do zahraničí, tak uvidím jak to s těmi Oskarovými hesly je doopravdy

BTW - jak je to s Oskartou a dobitím (do kdy ji musím dobít), abych nepřišel o číslo, nechce se mi kupovat si pak novou, jestli se mi osvědčí - pořád měnit číslo, to známým a příbuzným na radosti nepřidá (u Paegasu mám to stejné číslo od roku 96).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  19. 04. 2002 02:22

Pro Petra J :

Kupon za 400Kč se musí znovu dobít max.za 6 měsíců, kupon za 800Kč/9měsíců a kupon za 1500Kč/12 měsíců. Konkrétně je to s oskartou následovně :

Kdy dobíjet volací kredit



  • Dobíjet volací kredit můžete ještě před vyčerpáním původního kreditu.
  • Pokud svůj kredit vyčerpáte a znovu nedobijete, budou vám Oskarovy služby omezeny. Hovory a textové zprávy budete moci jen přijímat až do doby než svou Oskartu nabijete.
  • Pokud si během doby platnosti vašeho posledního dobitého kreditu (podle typu vašeho dobíjecího kupónu 6,9 nebo 12 měsíců) znova nedobijete a váš volací kredit nevyužijete, zbývající kredit propadne a začne běžet lhůta, behěm které byste již měli kredit dobít . Tato lhůta se liší podle typu posledního dobitého kupónu - může být 1 měsíc (u 1500Kč kupónu), 4 měsíce (u 800 Kč kupónu) nebo 7 měsíců (u 400 Kč kupónu).
  • Pokud volací limit nedobijete ani během této lhůty, bude vaše SIM karta zablokována a číslo zrušeno.
  • Pět dní před vypršením doby platnosti vašeho dobitého kreditu vám bude zaslána informační textová zpráva a budete upozorněn také v průběhu odchozího hovoru. Pokud kredit nedobijete, automaticky vám bude poslána ještě textová zpráva pět dní před vypršením služby a zablokovaním SIM karty (podle typu dobíjecího kupónu), kdy máte poslední možnost kredit dobít.
  • Okamžitou informaci o tom, kolik dnů zbývá do vypršení doby pro vyčerpání vašeho dobitého kreditu, můžete kdykoli získat, vytočíte-li číslo *77 nebo *077.
  • Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr J.  |  19. 04. 2002 23:19

    pro Petr K.

    Dik za upřesnění, já v tom měl hokej a nevěděl jsem jak to s tím dobitím Oskarty je.

    Akorát je zajímavý, že u nejdražšího kuponu je nejkratší doba? Podle mmě by to mělo být naopak - čím levnější kupon - tím kratší doba na znovu dobití po expiraci - takhle má ten co dobíjí 400 korun daleko víc času než ten kdo dobíjí 1500. Hmmm.

    BTW - už ji mám, dneska odpoledne jsem si ji koupil

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr K.  |  20. 04. 2002 00:31

    Pro Petr J.:

    Taky se mě to zdá divné, ale okopíroval jsem to přímo z Oskarova webu.

    Gratuluju ke koupi té Oskarty . Mám stejnou kombinaci jako vy, PG paušál + Oskartu a maximálně mě to vyhovuje. Jsou-li nějaké problémy s jednou sítí, poslouží mě druhá. Například při své práci potřebuju pokud možno co nejdříve vědět o příchozích e-mailech, takže u všech schránek jsem nastavil přesměrování jak na PG tak i na Oskara, většinou zapípají oba telefony současně ale přeci jen občas se stane, že PG má půldenní zpoždění (někdy je to ale i obráceně, každému operátorovi občas něco vypoví službu).

    Jinak vřele doporučuju Oskarovu internetovou samoobsluhu kterou najdete na jeho stránkách http://www.oskarmobil.cz , v tom vidím velkou přednost Oskarty. Máte tam totiž k dispozici podrobné výpisy všech vašich hovorů a to tedy žádný jiný operátor u předplacenky nenabízí. V té samoobsluze si můžete Oskartu rovnou i dobít, aktivovat nebo deaktivovat různé služby, je tam přehled všech dobíjení, kdy vám vyprší limit atd.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr K.  |  19. 04. 2002 02:15

    RE: Ivos C.

    S tím Oskarovým náboženstvím mám stejný pocit, navíc oskarovy příznivci jsou ve všech diskusích jaksi "nejagresívnější". Divím se že ještě nevznikl žádný samostatný web  ve stylu FANKLUB OSKARA

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ivos C.  |  19. 04. 2002 08:16

    Co Ty vis? Treba uz vznikl, ale my kaciri nevyznavajici tohle Oskarovo nabozenstvi tam samozrejme nemame pristup

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mystery  |  19. 04. 2002 06:16

    Pro IVO C. a další kritiky. Nevím, proč sem píšete. Když vám Oskar tolik leží v žaludku, tak ty články nečtěte a hlavně sem nepište  vaše rádoby objektivní názory na firmu Oskar a její uživatele. Taky vám nekritizuju váš T-mobile nebo Eurotel, ačkoliv by bylo hodně co kritizovat. Zejména názory Iva C. se vyskytují skoro v každé diskusi o Oskarovi a pokaždé v nich neuměle maskuje svou nenávist k němu. Stále tvrdí, jaké má špatné pokrytí v Jablonci, ale zajímavé je, že jiní lidé z okolí podobné problémy nemají. Takže by bylo nanejvýš nutné, abyste si vymyslel zase něco jiného. Vážně už svými duševními průjmy unavujete. 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ivos C.  |  19. 04. 2002 07:39

    Ale to sis trosku popletl ... primo v Jablonci ma Oskar pokryti dobre (sice obcas trochu pretizene, ale carek je zde fakt dost ) ... ovsem ja se nepohybuji jen v Jablonci, ale i jinde ... ono nakonec staci vyrazit jen do okoli ... co treba takovy Josefuv Dul? Tam travim pomerne dost casu a Oskar porad nic a nic ...
    Ostatne moje kritika nesmeruje na Oskara (to malo co o nem pisi neni kritika, ale pouze vlastni zkusenosti), ale naopak prakticky vzdy smeruje na nekriticke fanousky Oskara, ktery neustale vsem vnucuji jak je Oskar nejlepsi a jaci jsou pitomci vsichni, kteri si to nemysli a ja se jim jen pokousim rict, ze ne vsude je Oskar takova nadhera Nedavno jsem uplne stejne v jedne diskuzi kritizoval jednoho tmonanistu (PG neboli TM mam jako hlavniho operatora a presto mi to fanouskovstvi k TM vadilo uplne stejne jako fanouskovstvi jakemukoli jinemu operatorovi), ale oskaronanistu je zde bohuzel naprosta vetsina.
    PS: Myslis, ze bych mel doma SIMku Oskara, kdybych ho tak nenavidel, jak tvrdis? Pokud vim, Oskar je jen operator nabizejici sve komercni sluzby, ne bytost hodna obdivu, nenavisti ci jinych emoci. To je totiz presne to, co ja kritizuji a co takovi jako Ty, asi nedokazi pochopit a tudiz maji pocit, ze vlastne utocim na jejich zboznovanou bytost

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mrotor  |  19. 04. 2002 09:29

    Ostatne moje kritika nesmeruje na Oskara (to malo co o nem pisi neni kritika, ale pouze vlastni zkusenosti), ale naopak prakticky vzdy smeruje na nekriticke fanousky Oskara, kt...
    Vas tusim prvni prispevek v teto diskusi nebyl namiren proti zadnemu "fanouskovi", ale podporoval nicim nevyprovokovanou Oskarovu kritiku od "JSH". Takze si vyvracite sam svoje argumenty.
    Jestli pribyva spokojenych zakazniku Oskara a ti tedy i vice pisou do diskusi, chapu ze vam to muze vadit, ale nenadelate s tim nic.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ivos C.  |  19. 04. 2002 10:39

    Tak si ten prispevek prosim prectete jeste jednou ... cituji uplny zacatek toho meho prvniho prispevku v tomto threadu "To nema cenu, takove lidi IMHO nepresvedci sebelogictejsi a sebepravdivejsi argumenty ..." a byla to reakce mirena na prispevek fanouska, ktery nejak nesnesl jiny nazor a jine zkusenosti slovy (cituji) "Navrhuji vas ignorovat..." ... "...vas je zbytecne presvedcovat,nebo se s Vami o necem konstruktivnim bavit... aniz by ovsem na hromadu argumentu od JSH polozil jedinny protiargument
    Btw tu (podle Vas) "nicim nevyprovokovanou kritiku" od JSH jsem ja chapal ciste jako zkusenosti uzivatele (ktere se navic shoduji s mymi). To ze spokojenych uzivatelu Oskara pribyva kvituji s povdekem, me pouze vadi jeho zariti fanousci, kteri takto agresivne odmitaji jakykoli jiny nazor nez je ten jejich Zadne fakticke uspechy Oskarovi neupiram, chapu ze udelali obrovsky kus prace za obdivuhodne kratkou dobu, stejne jako chapu, ze za tak kratkou dobu nemohli dosahnout srovnatelneho pokryti a kvality site jako zbyli dva operatori. Ovsem vadi mi, kdyz zde nekteri "oskaronaniste" kategoricky a agresivne odmitaji jakoukoli jinou zkusenost s Oskarem nez jen vybornou

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mrotor  |  20. 04. 2002 21:52

    Souhlasim s tim, ze vylevy Oskar Paegas ... je nejlepsi mi taky lezou krkem. Vsechno ma sve ale.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mrotor  |  19. 04. 2002 09:20

    Uz zase inkvizice, evangelium, kaciri
    Vy sice sveho paegase do nebe nevychvalujete, ale pri kazde sebemensi prilezitostu kydate na Oskara. Sorry, ale to je to same v blede modrem.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ivos C.  |  19. 04. 2002 10:59

    Takze podle Vas prezentace faktickeho stavu je kydani na Oskara?
    Ach jo ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mrotor  |  20. 04. 2002 21:47

    Vase silne subjektivni prezentace samozrejme.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ivos C.  |  22. 04. 2002 09:12

    A proboha ktera prezentace neni silne subjektivni? Ja mam s Oskarem, Paegasem i Eurotelem (GSM i NMT jine subjektivni zkusenosti v mem meste a okoli nez Vy ve Vasem meste a okoli, i soused ob barak muze mit jine zkusenosti, protoze muze mit BTS jednoho operatora ve "stinu" a druheho ne, muze mit nedualni telefon (coz hraje obrovskou roli jak u Oskara tak u Paegase), dokonce muze hrat roli i typ telefonu (treba Nokie se IMHO v handoverech chovaji jinak nez jine founy) atd., atd.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    RedBaron  |  19. 04. 2002 08:56

    Už jsem to tu psal asi 300x, ale musím to opakovat znovu. Kupte si blbou oskartu za čtyři stovky a pořádně si to vyzkoušejte, než koupíte deset tarifů. To je pro mě nepochopitelné, udělat takové unáhlené rozhodnutí a pak nadávat.

    Já sám nemám s Oskarem sebemenší problém, kupodivu ani na často zmiňovaném Jižním Městě. Minulý týden jsem byl v Praze a od Barrandova přes jižní spojku až do Mendelovy ulice na Hájích mě kamarád navedl v celistvě spojeném hovoru, který ani neškobrtnul, a to prosím v plné špičce. Na co si tedy kdo stěžuje, nevím. Vím jen to, že mnoho lidí nadává na Oskara z roku 2000, ale dnes jsme trochu dále, pánové.

    Navíc když srovnám Dohodu s jakýmkoli tarifem nebo předplacenkou od EuroTelu, tak mi to vychází 900,- vs 3000,- Kč, asi nebude co řešit. EuroTel má navíc velmi zajímavě řešené tarify. Všechno to i s předplacenkou při stejných objemech volání vychází úplně na stejný prachy!

    T-Mobile je na tom trochu lépe. Jeho nejbližší a nejvýhodnější tarif z mého hlediska je prosím pěkně jenom 2x dražší. A to je výkon, ne?

    Volám do Oskara a ČT tak po deseti procentech a 80% na ET/TM. Přesto mě to vychází nejlíp s Oskarem. Není to divné?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mates  |  19. 04. 2002 17:28

    ..mam 10,50/hod a musim rici,ze mi hovory jako u Eurotelu napadaji,tomu se dari drzet hovor tak do trech minut.Paegas nekomentuji,nejspis zacnu az budou moci jeho zakaznici volat z dovolene na Lipne bez roamingoveho partnera...

    Mam z Vas nejasny pocit,ze si vse tak trochu cucate z palce u nohy,ale i takove jsem uz v zivote poznal.

    C.Budejovice

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    V0jt@S  |  18. 04. 2002 16:28

    Mě by zase zajímalo, kdy jste naposled Oskara použil... Já ho používám od konce roku 2000, na začátku 2001 jsem vedl hodinové hovory (z oskarty za 3,15/hodina :) a z těch hodinových mi nepadl ANI JEDEN! Nevím, jestli žijete v nějaké malé vesničce v horách, kde je nejbližší BTS 20 Km, ale mě za celou dobu co Oskara používám spadl hovor jestli dvakrát? A to nebydlím v žádném velkoměstě.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    bankomatl  |  18. 04. 2002 18:11

    Hm. to je otázka štěstí, kde zrovna bydlíte. Bydlím ve velkoměstě - Praha, a musím dávat pozor, kam doma telefon položím, aby neztratil signál. Nejsilnější  BTS = 800m daleko...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Sprite  |  20. 04. 2002 15:28

    No mozna ty mas jine zkusenosti ale pred rokem jsem zmenil Eurotel prave z duvodu ze mi neustale vypadaval. Mam Oscartu normalni i za 10 kc takze muzu porovnat i hodinove hovory a za posledni pulrok jsem spis vybil telefon nez ze by mi vypadl hovor. To pouzivam oscara docela casto nesmis hold posuzovat podle toho coz zazil na zacatku a nebo jsi vazne v blbe lokalite kde je Oscar na tom hur .

    Plat si za co chces

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    M16  |  06. 05. 2002 20:16

    AHOJ HOLISI (alias JSH).

    Takhle dobre sem se uz dlouho nepobavil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Tve skusenosti s GSM Jsou apsolutne 0 !!!!

    Silene kecas.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Fido  |  18. 04. 2002 11:51

    Dohady o pokryti a kvalite site toho ktereho operatora jsou tu na dennim poradku a prakticky vzdy se jedna o nejaky lokalni problem. Zadny z operatoru nema naprosto idealne pokryou celou CR a vzdycky se najdou mista kde jeden z nich muze mit problem.

    A ted k me zkusenosti. Je kupodivu zcela opacna. Na Oskara jsem prechazel z Paegasu. Prestoze na vetsine uzemi docela fingoval, tak v Praze byl naprosto nepouzitelny. Po prechodu na Oskara se mi to zdalo skoro jako zazrak a muzu rict, ze zatim jsem nenasel misto, kde by byly nejake vyrazne problemy. A kdyz jsou, tak od toho mam zalozni NMT a dalsi SIMku od ET. Staci vhodne nastavit presmerovani a nestane se, ze bych nebyl k dosazeni.

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Fluke  |  18. 04. 2002 11:57

    Kvalitu site Eurotelu nemohu posuzovat, s ET nemam zkusenost. Rok jsem mel Paegas, nyni cca 1/2 roku Oskar. Na dalnici (D1) se mi nikdy nestalo, ze by mi signal vypadl (ani s P ani O). Horsi je to s pokrytim zeleznicnich tahu, Paegas nema signal napr. mezi H. Cerekvi a Jihlavou (tah C. Budejovice - Brno), Oskar zase kratce vypadne v usecich mezi Prahou a Benesovem (tah Praha - C. Budejovice). Ve meste (namatkou Praha, Benesov, Olomouc, Zlin, C.Budejovice, Znojmo...) mi Oskar jeste nikdy nevypadl, prijemne me prekvapil silny signal ve vetsine stanic metra. S Paegasem tak dobrou zkusenost ve mestech nemam.  Celkove je tedy pro mne kvalita site Paegasu a Oskara srovnatelna....ovsem Paegas ji buduje pres 5 let, Oskar dva roky.... V nabizenych sluzbach a pristupu ke klientum pak pro mne obrovsky skok ve spokojenosti . Uz se mi nestava, ze hovor v 20:00 je mi uctovan za ceny ve spicce...dvakrat odeslana tataz semeska za dvojnasobnou cenu... Navic volam vic a platim min. Ja jsem s Oskarem spokojen.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    halap  |  18. 04. 2002 12:20

    Kazdy mame sve subjektivni zkusenosti, objektivita lezi kdo vi kde ... S tim poctem BTS je to osidne, ona i ta jedna bunka muze uskutecnit kvalitni hovor, pokud pojede treba 130km/h tak za 10min ujedete cca 21,7 km a to neni pro GSM900 zadny problem, ale stejne kolem dalnice jsou BTS husteji ... Pro srovnani: v soucasne dobe maji ET a PG cca kolem 3300 BTS, OS kolem 2100 a koneckoncu si muze nechat kazdy vypsat vysilace sveho okersu na gsmweb.cz ci na bts.zde.cz, pravda ne ve vsech okresech jsou databaze 100%, ale pro hrubou predstavu to staci ... Kazdy ctenar mobilamanie ma sve "mistecko", kde je nejslabsi "onen" nebo "ten" operator nebo vsichni 3, ale na toto tema bylo uz na mobilmanii svedeno v diskuzich nekolich bezvyslednych souboju. IMHO uz vsech tri operatoru existuje nejaka skupina nespokojenych zakazniku ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mrotor  |  19. 04. 2002 09:07

    A v kterem meste Vam to pada pri -60db ? Byva to 1800 nebo 900 sektor ?

    Vase tvrzeni o tom, ze vam Eurotel vypadl za poslednich 5 let 2-3x pri hovoru mi pripada usmevne. Ja jej nemam a pri volani z pevne na ET se mi stalo rozhodne vickrat. Napr. kazdy druhy, treti hovor sestre do oblasti Brno - Kravi Hora. Nerikam, ze ET nema lepe pokryte oblasti mimo mesta - koneckoncu ma licenci na 2,5x tolik 900 kanalu a to musi byt citit. Oskara ale povazuji za operatora nejlepsim pomerem cena/vykon. Kdyz si nekdo chce zaplatit za kvalitu o 10% vyssi 2x tolik penez, proti gustu zadny disputat.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin Zikmund  |  18. 04. 2002 21:12

    Původně se mi ani na Váš poněkud trapný příspěvek nechtělo reagovat, ale přeci jen jsem se k tomu přemluvil.

    Uveďte prosím jednu jedinou větu, kde bych v článku psal, že je Oskar skvělý operátor. Pokud článek nějak vyznívá, tak je to jedině tak, že je dobře, že tu máme třetího operátora, který přinesl zlepšení služeb pro všechny uživatele mobilních telefonů.

    Také bych rád viděl to, že o Oskarovi je každý druhý článek. Jak to tak vypadá, tak jeden z nás dvou tu umí výrazně hůře počítat než já.

    Pokud máte aspoň trochu cti v těle, tak se za své výroky omluvíte. Pokud ne, tak si aspoň o Vás budu moci udělat lepší obrázek.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Roman S.  |  18. 04. 2002 23:32

    Omlouvam se

    PS:Jen me nastvalo, ze je to druhy clanek o tom, ze je tech 1 000 000 zakazniku. (proste tu firmu nemam rad)

    (mel sem blby den a tak to clovek muze vyplodit plno blbovinek)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin Zikmund  |  19. 04. 2002 00:11

    Omluva se přijímá. Vážím si toho, že jste se omluvil. Každý máme občas "blbý" den a upřímně, já jsem ho měl včera (ve čtvrtek) také, takže si nemáme co vyčítat

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor