Acer n311: s VGA displejem a cenou proklatě nízko (recenze)

Diskuze čtenářů k článku

OXiDE.cz  |  10. 06. 2006 22:55

Zajímá mě jak je to s ovladači když připojím nějakou věc na USB host? Chci si to PDA koupit, tak abych věděl jak na to. Brácha si koupil BT klávesnici k PDA, tak bude koukat jak puk až připojim klasickou klávesnici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alesi  |  30. 06. 2006 17:21

např. klávesnice ovladače nepotřebuje, ale pokud byste chtěl připojit dejme tomu skener, nebo třeba čtečku textu (tu mám obzvláště rád) budete už potřebovat speciální ovladače, které se občas shání opravdu špatně, ale na základní vybavení jako je klávesnice nebo flashka ovladače nepotřebujete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Přízrak  |  02. 01. 2015 19:30

:D :D :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe12  |  02. 05. 2006 17:52

Zdravím, zajímá mě zda zobrazený usb hub je součástí balení? A jestli s tím máte zkušenost s připojením více usb zařízení najednou, jak se s tím N311 vypořádává?
Ještě jedna otázka, mohlo by mi toto pda nahradit stolní pc, např. na chalupě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alesi  |  30. 06. 2006 17:18

USB Hub neni standardne dodavan, zato je ale vcelku levny a lze poridit v kazde prodejne s PC. Několik zařízení najendou zvládá n311 stejne, jako by byli pripojeny samostatne. Stolní PC nahradí PDA jen zčásti, vždy zůstane klasické PC vepředu, ale např. na chalupě by asi i to PDA stačilo. Jde hlavně o to, co chcete na tom počítači dělat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kája  |  01. 04. 2006 01:30

Pročetl jsem recenzi a pár věcí mi nepřijde úplně přesných. Ovláště bych upravil tu tabulku s výdrží, neboť mi přijde zajímavé, že se za a) při normální práci pda vybije dříve jak se zaplým wi-fi a za b) dokonce se vybije ve všech případech dřív se zaplým wi-fi, jak s bluetooth.
K recenzi bych snad dodat, u usb hostu to vyznělo tak, že usb periferie jdou připojit jen přes kolíbku, takže některá zařízení je lepší připojit rovnou k pc, jenže acer může mít přenosný kábl pro usb host, tam se teprva projeví výhoda (i když kábl není tuším dodáván standartně).
U přípomínky, že ipag se dobíjí přes usb je vhodé dodat, že z toho srovnání není sám a ještě u postesknutí na velikost RAM, že by méně jak 30MB mohlo dělat trable se mi zdá neopodstatněné. Přesně tolik má i dellík x51v a zatím nebylo problému s nedostatkem ram (vlastně ano, ale quake3arenu sm holt nějak oželel)
Promiňte tu kritiku, je myšlena v dobrém, doufám, že pomůže k zlepšení a objasnění

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karamba15  |  28. 03. 2006 20:19

bude to mít i český menu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc (novy)  |  28. 03. 2006 21:16

Plná lokalizace je v ceně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Domca  |  28. 03. 2006 19:24

Ze by konkurent n n80
jo a 7000 stoji kazdy lepsí telefon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LLD  |  28. 03. 2006 17:40

Aky mate nazor...ak si zakupim toto PDA u predajcu so starou ROM, mam narok na upgrade na novsiu ROM zdarma alebo za poplatok? V Sunnysofte za to pytali okolo 300.- czk.Podla mna by to malo byt zdarma ved je v zaujme predajcu aby sa mu zariadenie nevratilo v pribehu par dni....A to je na iste 100% ze ho tam zamrznute prinesiem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  28. 03. 2006 18:08

Tak si to upgradni sám - tady máš návod:
http://www.ce4you.cz/articles/detail.asp?a=261

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LLD  |  28. 03. 2006 18:29

Ja sa ale na to akosi necitim...nie kazdy je v tom macher a specialista...a odpalit nove zariadenie sa mi nechce....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dussan  |  28. 03. 2006 18:44

Neni na tom co odpalit. Postupuj podle navodu a je to jednoduchy jako facka. Rekl bych ze je to ekvivalent obtiznosti ohrati obeda v mikrovlne troube.
Dussan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TimmyNovak  |  29. 03. 2006 16:15

podle mne na to naropk maji. pokdu se ti ale kousne, tak uz v zadnem pripade, je to reklamace. pokud by ho dal chteli, tak je to na kontrolu z COI. Ale SS je firma, ktera je silena sama o sobe, komunikace skoro zadna, kdyz se na neco potrebujes zeptat, tak ti nikdo neodpovi ci az za mnoho tydnu, neco si objednas a vubec nevis - ani na dotazy - jaky je stav a zacnou ti misto toho posila (NE)vyzadane obchodni nabidky apod. Cily SS nebrat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honziss  |  28. 03. 2006 10:46

Mám n310, jeden z prvních kusů co se začly prodávat (koupeno cybex) a problém s BT žádný nemám. Celkem se mi osvědčilo neinstalovat lokalizaci, pda trochu zrychlí, ale IW má zase hafo funkcí. Ještě jedna poznámka - můj n310 se dobíjí z USB, dokonce stejně rychle jako z nabíječky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ddano  |  28. 03. 2006 09:31

Mnoo, komu sa zdá 10k za PDA s VGA moc, nech si kúpi n310, ktorá stojí tuším 8,5k . A kto má seriózny záujem, asi sa dopracuje k ce4you, kde si o všelijakých problémoch všelijakých zariadení môže počítať dosýtosti a tiež nájsť všelijaké riešenia... Vždy je to o tom, koľko som ochotný zaplatiť a čo všetko požadujem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladar72  |  28. 03. 2006 09:27

Cituji "Ovládací pero má své místo v levém horním rohu, přičemž výstupky pro vytažení směřují na pravou hranu." shledávám tuto větu poněkud podivnou neb podle fotky pod tímto odstavcem je pero v PRAVÉM horním rohu .... a i kdyby nebylo tak zoubky pro vytažení směřují do těla přístroje když směřují doprava ... 
Nejspíše udělali soudruzi z NDR někde nějakou chybku....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  28. 03. 2006 09:38

Už si musím na ty ruce vytetovat "levá" a "pravá". Omlouvám se za chybu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luk  |  28. 03. 2006 09:02

Jen doplněk - tomuto přístroji chybí CF slot, protože do něj se dá případně umístit GPS nebo GSM modul a další rozšíření. Čili stačí jen něco málo připlatit a koupit jiné zařízení (třeba Loox 720).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mach  |  28. 03. 2006 21:39

No, Acer vypada, ze ma oproti Looxu lepsi pomer velikost displaye/velikost zarizeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mach  |  28. 03. 2006 21:42

BTW: 720tku mam, dnes bych si koupil Acera...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TimmyNovak  |  28. 03. 2006 08:01

Mne fascinuje, ze MM se nijak nezminuje o problemech se spatnou verzi ROM a totalnim vytuhavanim 311:( Sam jsem mel spatny kus, stejne stejne jako skoro vsichni, kteri si N311 koupili. Proc se MM nezminuje o update ROM, ktery Acer uvolnil po velkych problemech a ze v prodeji jsou porad kusy se spatnou ROM? Navic nektere pasaze v textu mi pripadaji, jako kdyby toto PDA bylo prvni, ktere recenzent drzel v ruce:( Acho jo, zase jedna "zaplacena" - podlinkova -  reklama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ich  |  28. 03. 2006 10:36

Tohle u Acera klasika, redakce asi predpoklada, ze to uz davno kazdej priznivce Aceru zna ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ze3gg  |  28. 03. 2006 07:19

Vynikajici cena proklate nizko je pres 10000??? Kde to zijeme...
Z.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  28. 03. 2006 07:55

A co by pro tebe byla odpovídající nízká cena pro VGA PDAčko? 3 kKč?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ze3gg  |  28. 03. 2006 10:36

no tak 6kK s GPS, Bluetooth, Wifi. To je peckova cena. Ale 10tis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mach  |  28. 03. 2006 21:38

Ano, a cena 2kc 50 haleru by byla taky peckova, ze. Lepsi bude se probudit a uvedomit si, ze high end PDAcka jsou draha. A tohle je vybavenim high-end PDAcko, cena je super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tazz1  |  28. 03. 2006 01:25

Vypada fakt skvele. Zvlaste ten displej. Opravdu by to chtelo nejaky fotky www

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sibstr  |  28. 03. 2006 00:51

Navigace chodí naprosto v pohodě. O víkendu jsme zkoušel TomToma všechno chodilo naprosto bez problému, když pominu značné problémy TomToma v brně kolem výstaviště, jak je to tam rozestavěný... Bloudili jsme tam docela dlouho, nejlepší byla hlaška uprostřed tunelu "otočtě do protisměru" Jinak Praha naprosto bez problému.
Pro navigaci je to suprovej stroj! Pravda je, že bez napájení do auta se na delších cestách neobejdete, výdrž je pouze průměrná. Ale zase je PDA příjemně malé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukash (novy)  |  02. 04. 2006 18:33

asi jsem o neco prisel, ale jak tam funguje navigace bez CF a integrovaneho GPS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blackBone  |  08. 04. 2006 20:00

mame treba neco jako BT GPS moduly, pouzit lze i kabelove ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bledule  |  28. 03. 2006 00:23

Prosim muzete ukazat nebo poslat par fotek jak vypada treba www stranka mobilmanie nebo x-chatu atd dik moc
 
morki@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac.  |  28. 03. 2006 00:29

To snad záleží na prohlížeči. IE je hrozně "omezenej", já nemít Operu, tak skončím u Chocholouška v ústavu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  28. 03. 2006 11:14

Pokud pouzijes jako prohlizec neco lepsiho nes hloupy internet explorer , napriklad vyse uvedenou Operu nebo prohlizec Minimo ( http://www.mozilla.org/projects/minimo/ ) tak je to velmi pouzitelne ... ukazky si muzes vyhledat v obrazcich na googlu -- viz http://minimo-ukazky.notlong.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tazz1  |  28. 03. 2006 11:29

ale minimo je strasne pomaly oproti IE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mach  |  28. 03. 2006 21:36

Hlavne minimo nikdo nepouziva, je to tezce vyvojova verze a je naprost bezpredmetne ho doporucovat. Mimoto taky celkem dokaze vetsinu stranek zobrazit, ma 3 zobrazovaci rezimy, desktop je docela fajn. Jasne, ze na Operu nema.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor