Dobrý den,
rád bych přispěl svým názorem. Kdysi jsem na tomto, nebo podobném serveru četl, že uživatelé služeb našich mobilních operátorů jsou také jejich velcí fandové a vidím v tom velkou pravdu. To vidím i na sobě. Jsem loajálním zaměstnancem jednoho z nich a asi bych si do telefonu jinou SIMku nestrčil. Za léta používání jedné značky jsem větší problémy se sítí neměl. Neříkám, že by se neukázal nějaký ten výpadek, nechodily občas pozdě SMS a pod., ale vzhledem ke kapacitě sítí, množství uživatelů a neustálému vývoji sítí, to není nic neobvyklého.
Udivuje mě, jak se tu hádáte o ničem. ET se ohání špatnými podmínkami testu, ale, jak už tu bylo napsáno, podmínky měli asi všichni stejné. Bylo prováděno měření na stejném telefonu (zajímalo by mě, jestli ET chce tímto o Paegasu říci, že dává do testu neprověřené přístroje :o), prý byly stejně dlouhé hovory a ve stejných lokalitách... Osobně si myslím, že mohou být všichni tři operátoři docela spokojeni, protože výsledky jsou prý těsné. Možná test píchl do vosího hnízda značky Eurotel. Čím? No přece tím, že mají nejspolehlivější síť. Ach ta ješitnost :o) O kvalitě sítí nesvědčí asi ani to, že má PG přes 3000 BTS a před jeho signálem se neschováte, ani že OS zamrznul rybník a tím má úplné pokrytí... Spokojenost zákazníků je i o doplňkových službách, protože mobil už dávno není jen k telefonování, péči o zákazníky, dalším rozvoji služeb a spoustě dalších malých či velkých, viditelných či neviditelných elementech...
Víte asi ze svých zkušeností (a prosím o absolutní upřímnost k sobě samým), že jsou rozdíli v kvalitě sítě v rámci lokalit. Někde tady je příspěvek, kde autor žádá test v Měsíci (nebo na Marsu? :o). To je přece důkaz toho, jak to ve skutečnosti je! Je přece hodně elementů, které kvalitu sítě v dané lokalitě ovlivňují...
Také tu byl jeden příspěvek, ve kterém autor prozradil, že má SIM jak ET tak OS. Prý pro jistotu. A nesvědčí právě toto třeba o důvěře v pokrytí a kvalitu sítí? Když k nám někdo přijde a prozradí, že má karty všech tří operátorů... to jeden zírá :o)))
V každém případě bych vám rád popřál spokojenost s tím, či oním operátorem. Z obecného pohledu na podobné zastáncovství jakýchkoliv značek bych rád dodal, že mnozí zastánci určité značky se mnohdy ochuzují o výhody značek jiných právě z důvodu menší či větší zaujatosti. Vždyť fukce, služby, výrobky... to všechno je vytvářeno, poskytováno... má sloužit zákazníkovi. A tak to má být.
Připadá mi, že mnohé vaše příspěvky jsou až přehnaně agresivní. Napadáte jeden druhého pro jeho názor a volbu. Každý máme přeci právo na svou volbu stejně, jako názor. Důležité je, zda jste s tím co používáte spokojeni vy a ne druzí, protože to užíváte právě vy.
Mějte se. Zdeněk