S tou platností karty máte pane Zikmund pravdu ale kdybych ji chtěl tak nevím proč si to komplikovat s Paegasem když si můžu o kartu Maxim zažádat přímo.Jestli ji dostanu o tom rozhoduje výhradně banka a její podmínky které musí být splněny jsou naprosto stejné u obou karet. V případě Maxima bych ale nebyl vázaný na to zda mě za rok platnost karty skončí když já skončím s PG.
S tím ukončením smlouvy od 1.7. tomu moc nerozumím ale asi bych to neviděl tak růžově. Podle bodu 14.6 a 14.7 nejsou dotčena práva RM na úhradu smluvní pokuty ve výši zbývajících měsíčních paušálů... , jestli tomu dobře rozumím tak mám na výběr zda přibližně 6270Kč dám RM najednou a nebo po měsících když nechám smlouvu doběhnout do konce, aspoň tak jsem to pochopil.
No a jen tak pro pobavení, když jsem před týdnem poslal PG e-mail že signál už není ve větší části města ani venku, na hlavní silnici atd.že na telefonu není ani logo operátora, tak dnes mě odpověděli mimo jiné že ..kvalita spojení je ovlivněna lokalními podmínkami a spojení uvnitř budov může být ovlivněno řadou dalších vlivů (sklepy,suterén a pod.).. , dále poučování jako že nelze zaručit neomezený počet spojení v jednom okamžiku což samozřejmě vím ale kdo by volal když jaksi síť neexistuje, to snad ani nepotřebuje komentář. Podle mé zkušenosti s minulými stížnostmi mají naučenou jednu odpověď kterou vám pošlou bez ohledu na problém který oznámíte, už to znám totiž všechno předem zpaměti.No jo, už to nějak vydržím, jsem trpělivý člověk.