Aktuálně z tiskové konference: Paegas zlevňuje?

Diskuze čtenářů k článku

Mobi  |  17. 07. 2001 19:14

Měl jsem Twista 2 roky a lituji toho,že jsem už dříve nepřešel na Oskara. (Minulé vánoce mněl Oskar 3 koruny za hodinu hovoru ve VLASTNÍ síti jako dárek či co...) - tehdá jsem se ještě Oskarovi vysmíval jak má nepokrytou síť a pochvaloval si Paegase až jednoho dne...jsem
zjistil...že...
Paegas je AROGANTNÍ jak ERRORTEL,ceny za SMS (2,80) jsou pěkně přemršťené a ten WAP... 15 minut = 42kč !? Děs! Nynější akce Oskara (SMS a WAP za 77 haléřů - vím jen dva měsíce..) pohřbila u mně Paegas totálně. Takže už NETWISTUJI přiblblým manažerům Paegasu do kapes a na "TMAVOMODRÉ SVĚTY".
Mimochodem Paegas nám dal opravdu skvělý dárek na 2.000 000 zákazníků!
Ne, že by slevnil aspoň v ten "DEN" volání aspoň do "SVÉ" sítě,nebo dal
textovky do "SVÉ" sítě třeba za korunu...to néééééé...
A že dal TWIST INFO ZDARMA? Jak ZDARMA? Za dotaz na nějakou otázku ve
Twist Info se PLATILO stále 2.80 jako za odelání SMS, jen PŘÍCHOZÍ ZPRÁVY Z INFA byly zadarmo...
Hmmm...tos nám toho PAEGASI DAL...že ses NEPŘEDAL TEDA...no hnus...
Vy raději vhazujete naše peníze do těch svých akcí typu "TWIST EXTREME"
a do "tmavomodrých světů" do SPONZORSTVÍ atd...za SIM KARTU chcete tisíc korun a na zákazníky pořád kašlete - tak já kašlu na VÁS. (Na PAEGAS samozřejmně).
Dodatek:
Jen si zahrávej Paegasi (ti chytřejší půjdou ke konkurenci, to je jasný) a přeji ti, aby těm tvým věčně nenažraným zaměstnancům a manažerům brzy - slušně řečeno "STMAVOMODRALY KSICHTY!"

P.S. Přeji všem v diskuzi hezký den a doufám že jsem se těch, co mají twist nedotkl - ten příspěvek je na PAEGAS ne na jeho oslíčky otřes se...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raad  |  17. 07. 2001 19:14

Již dva a půl roku vlastním TWIST, ale že v dnešní době, kdy je trh přeplněn velkou nabídkou všech operátorů dojde ke zdražení služeb předplacené karty je velmi nepochopitelné! Velice mě to zklamalo a věřím, že společnosti Radiomobil to velkou slávu nepřinese a měla by tuto chybou v blízké době napravit!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Bouchala  |  17. 07. 2001 19:14

Vážení přátelé, počty jsou velmi jednoduché - u Paegasu paušál za 545,-Kč 60 minut volání "zdarma" (minuta tedy 6,-Kč) u Oskara paušál za 550,-Kč 300 minut volání zdarma! Má cenu ještě něco dodávat? Tohle si umí spočítat i dítě ve 2. třídě. K tomu už není co dodat ...!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Bouchala  |  17. 07. 2001 19:14

Vážení přátelé, počty jsou velmi jednoduché - u Paegasu paušál za 545,-Kč 60 minut volání "zdarma" (minuta tedy 6,-Kč) u Oskara paušál za 550,-Kč 300 minut volání zdarma! Má cenu ještě něco dodávat? Tohle si umí spočítat i dítě ve 2. třídě. K tomu už není co dodat ...!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír Herzlík  |  17. 07. 2001 19:14

Návod jak reagovat na "snížení" cen u Paegas Twist

1. Samozřejmě aktivovat hlasovou schránku.
2. Samozřejmě používat TWIST NEJ číslo.
3. Nechat odblokovat telefon. To jsem udělal hned po záruce, dnes lze za určitých podmínek i zdarma u Paegasa.
4. Pořídit Oskartu - pokud zrovna nejste z Prahy a nejbližšího okolí, bude fungovat i na starém telefonu, který není duální. Chcete-li se ujistit, že vám Oskar bude fungovat, vyzkoušejte funkci výběr sítě. Objeví-li se CZ-03 nebo něco podobného, podle stáří telefonu, máte vyhráno.
Oskarta není žádná investice, protože je za 400 Kč, které protelefonujete.
5. S Oskartou volat na Oskara a Eurotel celý den a na pevnou síť kromě večera a víkendu. Dále posílejte z Oskarty SMS, za stejnou cenu místo tří SMS z Twistu pošlete 4 SMS z Oskarty, kde stojí 2,10 Kč.
6. Twist používejte pouze pro volání do sítě Paegas a na pevné linky večer a o víkendu. Nedejte se zmást půlminutovými intervaly. Snažím se mluvit krátce, ale do půl minuty možná vyřídím jeden hovor z pěti. I při "nesnížené" ceně na Eurotel za 5,80 Kč se z Oskarty daly za 6,30 Kč udělat díky vteřinové tarifikaci po první minutě některé hovory levněji než z Twistu. Dnes ušetříte pouze, víte-li, že tento hovor opravdu do půl minuty ukončíte.

Další lahůdkou je Oskarův tarif Slyším vás.
Musíte sice na půl roku oželet 1000 Kč zálohy.
5 minut na mobily od 8 do 18 hodin je legrace, kterou zlikviduji dvěma hovory poslední den před koncem období, ale 35 minut na pevnou síť od 18 do 8 a o víkendu za 10,50 Kč se bohatě vyplatí.
SMS za 0,53 Kč ve špičce a za 0,37 Kč mimo špičku jsou kapitola sama pro sebe. Při ceně 2,80 Kč za SMS z Twistu bylo výhodnější zavolat, ale od té doby, co mám tento tarif, jsem se naučil psát SMS.

Slyším vás mám v Motorole d520, která má jednu obrovskou výhodu, umožňuje nastavit minutové pípání po 30 vteřinách tak, že pípne 10 vteřin před koncem intervalu.

U ní je možno nastavit limit na 35 minut následujícím způsobem:

1. Zavolat Oskar linku, nechat zaktivovat cenu hovoru a zjistit PIN2.

2. Další postup je následující (platí pro Motorolu d520):

- Počítadla hovoru OK
- Nastavit tarify OK
- Zadat PIN2 **** OK Hotovo
- Nastavit celk. limit OK
- Zapnuto
- Zadat limit hovorného - první den období nastavte 35.00 OK Hotovo
- Nastavit druh tarifu - Mena OK zadat MIN (minuty) OK - Zadat tarif za jednotku 0.500 OK Hotovo

3. Nyní se vám během hovoru bude objevovat "kredit" volných minut.

4. Pokud uskutečníte nějaký hovor ve špičce, musíte o provolané minuty zvýšit limit hovorného 35.00. Při tomto způsobu stačí pouze po hovoru ve špičce zjistit v počítadlech hovoru poslední hovor a o něj zvýšit limit, další evidence je zbytečná, protože přes volné minuty vás telefon nepustí a 29,40 Kč za překročenou minutu není vůbec zajímavá cena.

Za nejlepší kombinaci pro ty, kteří nemají žádný telefon nebo chtějí z nějakých důvodů zrušit pevnou linku považuji Oskartu a Slyším vás.
Být na příjmu na Slyším vás a pokud chci volat ve špičce vyměnit za Oskartu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  17. 07. 2001 19:14

Nez pouzivat takovejto navod, radsi budu mit (a mam) jednu normani oskartu, kde vim, za kolik volam furt, protoze ceny jsou stejny a protze mam hodne kamosu na oskarovi, tak volam jen za 2,60 Kc (mam 1500 kupon).A je to. Zadny slozitosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  17. 07. 2001 19:14

Na Oskara znám asi 2 čísla, na která nevolám, jinak volám 50/50 Paegas a ET.
Takže žádná složitost, na příjmu jsem na Paegasu, tam mi všichni volají a když potřebuji volat ET nebo Oskara, prostě přehodím kartu.
Slyším Vás mám doma na večer na volání na pevné linky v rámci limitu a co mohu, vyřídím SMS za 0,35 Kč a nevolám.
Pokud bych volal jen na Oskara a výjímečně jinam, pak by to samozřejmě vyhrála Oskarta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  17. 07. 2001 19:14

odešel jsem od Paegasu už před půl rokem.Stejnou dobu používám Oskara.
Mám Oskartu a na SMS tarif Slyším vás.
No uznejte že za 10Kč to stojí.
35min hovoru na pevnou linku v ceně a SMS za max 0,53Kč je velice slušná cena.
Jinak Paegas i Eurotel považuji za cenově nepřijatelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Zlatoústý  |  17. 07. 2001 19:14

Já mám taky Slyším Vás, ale tento tarif prý zanedlouho končí, nevíte o tom nic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 07. 2001 19:14

Jo, ja mam OSKARKA a hlasite se smeju. 1800Kc kartu si sezenu v Pardubicich za 1437 Kc, dobiju pres bankomat, dostanu 50 Kc, minule mi jeste za dobiti Vanocni Oskarty dali 100 Kc, takze se mi jiz levne Oskarovy sluzby zlevnily: 1,68 SMS, 5,03 do ostatnich siti a lidem, kteri pochopili kdo je nejlevnejsi - 2,52 Kc. Co vic muzu chtit? Kdyz jsem si chtel koupit mobila, tak jsem se rozhodoval mezi Oskarem a Paegasem. Takze Paegasi diky - rozhodl jsem se spravne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PAVEL BENÁR  |  17. 07. 2001 19:14

NAPADLO VAS NEKDY, ZE PAEGAS TIMTO ZDRAZENIM PORUSIL SVE VSEOBECNE PODMINKY? MA TAM UVEDENO, ZE O ZMENE CEN MUSI INFORMOVAT MIN. 1 MESIC DOPREDU. ONI MAJI 29.3. TISKOVKU, KDE UVEDOU ZDRAZENI PLATNE OD 1.4. !!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
František Dvořák  |  17. 07. 2001 19:14

Paegas ocividne zdrazil uz tak predrazene sluzby. Myslim si, ze Oskarty se budou prodavat zase o neco vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Asi ne, bohuzel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bretislav Kubesa  |  17. 07. 2001 19:14

Tak PEGASKU...ty pujdes pekne brzo do pekel. Kdyz si lidi zacali hlasove schranky rusit, tak ty jim das vyhodu volat do ni zdarma. TAK NA TO TI JIZ KASLU!

A ted jeste zdrazeni volani do EUROTELU ?! Bye bye !

Jakmile budu mit par zbytecnych korun na dualni telefon, jdu na Oskara-nejlepe na pausal,asi se mu upisu a bude klid. A bude to pekne brzy!

Boze...jak ti mne nastvali....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Listyx  |  17. 07. 2001 19:14

Jak sem by rád, že jsem u Paegasu, tak sem teď nerad. Zdražej to co lidi používaj a zlevněj to co nepoužívaj. A na ňákou hlasovou schránku jim SERU !!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krutis  |  17. 07. 2001 19:14

Nesejčkujte a pojďte všichni zdarma k Oskarovi a budeme to mit za 3.15,-
To by byla paráda,co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nasrany  |  17. 07. 2001 19:14

jasne a 7 korun platit za eurotel a oskar to se jim na to muzu vysrat.
to je uz lepsi si koupit za 500 korun nejakou corku a kredit na oskara........nez podporovat zmetky v paegasu a to jsem u nich uz 3 roky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuruc Jiri  |  17. 07. 2001 19:14

Zaujaly mne vase pripominky, ze se Paeg. Nestara o sve dlouholete zakazniky.
Muj otec pouziva poplatkac Eurotelu uz asi 5 roku. Ma Benefit a za dva nebo tri roky si naskladal na Go sadu s novym founem. Nic prevratneho, ale potesi to.

Mejte se!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzerdzinskij  |  17. 07. 2001 19:14

A kolik do nich vrazil ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Kuruc  |  17. 07. 2001 19:14

No nejprve mel NMTcko za nejakych 400 mesicne, ted ma komplet. Nevim, kolik do nich vrazil, ale novy mobil za dva nebo tri roky je celkem dobry...potesi to...kdyz tady vsichni pisou jak se Paeg. o sve zakazniky nestara...

Jen ze kazdy na Errortel nadava. V tomto smeru je celkem good.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 07. 2001 19:14

Jsem u Paegase velmi dlouho a mám ještě starý tarif Ekonom. Protože nejsem žádný velký telefonista, tak mne výpadky a občasné neduhy celkem nechávají v poklidu. Jen velmi okrajově sleduji chování konkurentů a někdy se podívám na Internet co je nového. Poslední krok Radiomobilu mne opravdu rozčílil. Začal jsem počítat a zjistil, že s mým voláním mne přijde u Oskara druhý tarif Volám málo, méně než polovinu a ještě se mi budou neprovolané minuty převádět do dalšího období. U Paegase mi většinou část volných minut propadala a jen výjimečně jsem je vyčerpal. Volám velmi nepravidelně. Jsem tedy svým způsobem dobrý zákazník, protože pravidelně platím několik let za služby, které téměř nevyužiji. Domnívám se, že podobně se chová i velká část uživatelů stejného tarifu. Jaké je ale mé rozčarování, když najednou Radiomobil zvýhodní všechny ostatní, a ty z nás, kteří jsme museli protrpět ty nejobtížnější začátky, takto diskriminuje. Rozhodl jsem se, že Paegase ukončím. Volal jsem operátorovi a zjistil, že to není tak jednoduché. Musím podat žádost písemně a určitou dobu ještě čekat než zrušení proběhne. Mám také nevyčerpaný bonus v systému Paegas Bonus. Ten pochopitelně nechci nechat propadnout, tak jsem jej okamžitě objednal. Zde je doba dodání 2-6 týdnů. Pokud v této době smlouvu zruším, bonus propadá. Znamená to pro mne, že budu ještě zhruba dva až tři měsíce zákazníkem Radiomobilu proti své vůli. Při čerpaní bonusu jsem zjistil další zajímavou věc. Ceny v Bonus katalogu jsou bez DPH. Ne ovšem všechny. Je to uděláno tak mazaně, že vždy jsem jako zákazník v nevýhodě. Pokud objednám zboží, musím ještě DPH doplatit. Konečná cena je tedy vyšší o DPH. U velké části zboží se tedy ve skutečnosti dostanu na běžnou cenu v obchodech. Pokud objednám poukaz na zboží, tak tento poukaz je v ceně včetně DPH. Pro plátce DPH, je tedy reálně o toto nižší. Je to velmi mazané balancování, kterého si většina zákazníku nepovšimne. Já dříve také bohužel ne a nyní doplácím na svou duševní pohodlnost a jistou konzervativnost, nemám moc rád změny. Tentokrát jsem měl začít počítat dávno. Za ušetřené peníze bych získal hodnotu mnohonásobně vyšší než je jejich Bonus a také bych nyní nemusel být ještě další dobu, proti své vůli zákazníkem Rádiomobilu. Také jsem si i uvědomil, že mám u Rádiomobilu jistou zálohu, kterou jsem musel složit při aktivaci. Tuším, že něco kolem 600 Kč. Ty peníze měl Radiomobil ode mne, stejně jako má od ostatních zákazníků, vlastně dlouhodobě bezúročně zapůjčené. Můj známý má tarif u Oskara a sice také musel složit zálohu 1000 Kč, byla mu po půl roce vrácena. Měl tedy aktivaci čísla zdarma a nyní již nedělá operátorovi banku. Já jsem platil za aktivaci kolem 3000 Kč a ještě jsem jim na čtyři roky půjčil peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:14

No já nevím, ale s tím Oskarovým tarifem Volám málo bych si to ještě rozmyslel, rozhodně bych doporučil spíše Oskartu.Mám Paegase i Oskara,když jsem si Oskara pořizoval tak at jsem počítal jak jsem počítal tak mě nejlépe vycházela Oskarta a nějak jsem smysl tarifu Volám málo nepochopil. U tohoto tarifu zaplatím paušál 158,-Kč za což dostanu 20 minut, to vychází přibližně na 7,90Kč/minutu. Když je provolám, tak každá další minuta včetně volání do vlastní sítě mě stojí 6,30Kč. Kdežto u Oskarty mě každá minuta stojí 6,30 a do vlastní sítě dokonce 3,15Kč. U tarifu Volám málo je pouze levnější SMS : 1,05Kč oproti Oskartě za 2,10Kč , jinak je všechno dražší (hlavně těch prvních 20 minut).Asi tak často a nepravidelně jako vy volám i já z Oskara, takže Oskarta je v tomto případě rozhodně nejlevnější, nemluvě o bonusu který dostanete při koupi dobíjecího kuponu za 800,-Kč(bonus 100,-Kč) resp. 1500,-Kč(bonus 300,-Kč) - pak je Oskarta ještě levnější. Můžete si vyhledat v diskusi zde na Mobilmanii článek Který Oskaruv tarif je nejvýhodnější, v něm autor porovnává tarify Oskara a různá volání, tarif Volám málo z tohoto přehledu vychází prakticky vždy jako velmi nevýhodný.U Oskarty navíc nemusíte skládat žádnou volací zálohu 1000,-Kč jako je tomu v případě tarifu. Je to ale jen můj názor, nedalo mi to abych ho nenapsal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lenka  |  17. 07. 2001 19:14

Nejvic mne stve,ze Paegas ma stale spatny signal(na rozdil od Eurotelu). Tak kdyz si dovoli zdrazit volani na Eurotel,tak at clovek muze pocitat s kvalitnimi sluzbami. Coz v pripade Paegasu nemuze. Paegas si klidne nalaka zakazniky Twist a kdyz jich ma dost zabouchne dvere a zacne si klidne zdrazovat. Silne uvazuji o zmnene operatora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 07. 2001 19:14

Dnes jsem volal operátorovi Paegase, budu odcházet a tak jsem si ještě ověřoval postup. On mi říkal "mohl by jste jít prosim o oknu, já vás špatně slyším, máte asi horší signál". Já odpovídám: "to nejde, už bych vypadnul ven, ten signál ale máte špatný vy".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  17. 07. 2001 19:14

Když vidím, jací experti pracují u Paegasu, asi se začnu ucházet o funkci marketingového ředitele. Postačujícím předpokladem přijetí je zřejmě inteligence houpacího koně.
Donedávna masivně zvýhodňovali Twist, protože se zřejmě pokoušeli dohnat EuroTel v počtu zákazníků. Když nastoupil Oskar a zjistili, že se jim to nikdy nepodaří, najednou si uvědomili, že předplacené karty málo "sypou" a mohli by zase podpořit tarify. Bohužel však zapomněli, že nejsme v roce 1996 či 1997. Dneska už lidé očekávají vyšší standard služeb (tarifní zákazníci) a výhodnější ceny (uživatelé předplacených karet). Ani jedno Paegas nyní nedokáže nabídnout, takže si tipuji, že se jejich část koláče brzy začne zmenšovat.
Sám jsem měl donedávna Ekonom "original" a skřípal jsem zuby, když byly ceny na Twistu často nižší. Držela mě pouze nechuť měnit číslo a taky minimální nadstandard (lepší roaming). Nyní jsem u Oskara a jsem spokojen.
Naštěstí jsem nikdy neuzavíral smlouvu na dobu určitou. Paegas dobře ví, proč blokuje telefony a podporuje úpisy. Nemá už mnoho jiných možností, jak si své ovečky udržet.
Nejsem žádný Oskarův fanda, ale zcela pragmaticky mi vychází, že je to nejvýhodnější volba. Mobilní mail už de facto funguje a až přijde SIM toolkit a třeba účtování první 1/2 minuty a pak po sekundách, půjde Paegas do kytek úplně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzerdzinskij  |  17. 07. 2001 19:14

Tak to uctovani po prvni pulminute nebude. Uvedomte si, prosim, ze ani Oskar nechce cenovou valku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FRK  |  17. 07. 2001 19:14

Ale vazeni uvedomte si ze je to firma jako kazda jina. Chce nekdo z Vas rict ze by delal neco co by pro nej nebylo vyhodne? Paegas ma v prodeji celou T sadu za 4999.- a samotny telefon stoji cca 6500.- A pokud si to nekdo koupi a provola 400.- rocne tak je to trochu spatny job. A Paegas neni charita. To jste na spatne adrese. Je to podnikani jako kazde jine.

FRK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 07. 2001 19:14

A Paegas je charita!!!
viz sponzorig stortovnich svazu, umělcu, politiku, Paegas Areny, CT, Novy, MF....
bohužel o to mene davaji do rozvoje vlastnich sluzeb a konkurenceschopnosti
az s tim jednou zacne Oskar, tak si u mne zmensi kredit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:14

Přesně moje řeč. Kdyby ty prachy víc věnovali na rozvoj své sítě, tak by to bylo v pořádku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 07. 2001 19:14

Tuším že v pondělních Hosp. novinách je článek o tom, jak operátorům klesá příjem na zákazníka. A jak Paegas brzdí kampaň na Twist a radši by tarifové klienty. Možná souvislost...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:14

To je nehoráznost nejhrubšího zrna.Je to další diskriminace Twistařů! V době, kdy se operátoři přetahují o zákazníky zdražit hovor o 1 Kč.Je to podvod a už jsem se pevně rozhodl,že s Paegasem končím!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:14

Nazval bych to spíš jako snahu o menší diskriminaci majitelů tarifních programů. V současné době mnoho výhod oproti předplacenkám nemají a takové zdražení Paegasu pomůže tyto dvě rozdílné služby odlišit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Souhlas, tarif ma momentalne vyhodu pouze pri castem volani, ty nizke jsou uplne naprd a Twist je jim dost velka konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:14

To je pravda,ale šlo by to udělat i jinak. Místo zdražení Twistu by bylo lepší provést úpravu v tarifech, například přidáním více takzvaných volných minut. Porovnám-li třeba tarify Paegas 120 a Oskarův Volám stále, tak za stejnou cenu nabízí Oskar o 180 volných minut víc, což je značný nepoměr. Jenže problém je v tom, že by pak Paegas neměl asi dost na sponzorování všech možných akcí, které v současné době podporuje. Ale škoda mluvit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  17. 07. 2001 19:14

To máš pravdu! Pokud chce RM přilákat zákazníky z Twistu na tarify, měl by něco udělat s vyvážeností tarifů. Pro začátek by mohl například u tarifu Paegas20 snížit cenu tak na 195,- Kč, která by dle mého názoru odpovídala nabídce a byla by asi přitažlivá pro častěji volající Twistaře. Myslím, že hodně z nich by přešlo na tarif a RM by měl svůj vytoužený pravidelný měsíční příjem. Spokojenost by zavládla na obou stranách, ale o to asi RM zas tak nejde. Skutečně si myslím, že 295,-Kč za tarif Paegas20 je přemrštěná cena, která jen odrazuje od pořízení tarifu. Teď mne tak napadlo, že RM ani tak nejde o přechod Twistařů na paušály, jen tak okecal zdražení volání (a zvýšení zisku, do ET se volá asi celkem hodně) a předhodil zákazníkům téma k diskuzi, aby odvedl pozornost od jádra pudla. Jen se divím, že to provedl zrovna teď, protože tím přišel o dost podstatnou výhodu při rozhodování nových zákazníků při výběru operátora. Myslím, že kdyby nechal cenu na 5,80 Kč do konkurenčních sítí, v době kdy nejpřitažlivější tarif ET FUN GO účtuje 6,60 Kč, mohl přitáhnout mnohem větší část nových zákazníků na svou stranu. Podle různých odhadů bude jejich počet letos minimálně milion spíš jeden a půl milionu, ale RM o ně asi zas tak nestojí. Zvláště, když udržuje cenu za odeslanou SMS stále na 2,80 Kč. Pokud nebudeme uvažovat Original GO a Quatro GO, které považuji za vhodné pro celkem malé procento uživatelů (věc názoru, nekamenujte mne prosím pokud máte jiný názor), dá se říci, že cena za SMS je u RM nejdražší ze všech operátorů. Osobně si myslím, že odpovídající cena za SMS pro Twistaře, vzhledem k poměru cena/výkon, je asi tak 2Kč. Byla by to možná i náplast na zdražení hovorného do ET. Docela mne mrzí, že RM ztrácí primát inovátora a levného operátora, kterým až do minulého roku byl. Větší škoda než pro mne je to však pro RM, protože dnes si mohu vybrat již u dvou solidních konkurentů. A situace na trhu je čím dál vyrovnanější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Zlatoústý  |  17. 07. 2001 19:14

to je blbost, kazdy si muze zvolit jestli pujde do tarifu nebo predplacenky: zvýhodnovani jednoho na ukor druheho...to preci zname z dob komunismu, to si byli take vsichni "rovni"..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mainz  |  17. 07. 2001 19:14

Zlobíte se na pegasovskou drahotu? Ale vždyť svými poplatky přispíváte na umělecká turné - jak o tom informuje měsíčník Dialog, který dostávají majitelé paušálu. Já to mám u Oskara měsíčně trochu levnější, avšak nemám tu čest finančně podpořit např. Melody Makers.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robert  |  17. 07. 2001 19:14

Hádejte proč jsem si ho asi pořídil... Abych se všude dovolal, což s Paegasem nehrozilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laf666  |  17. 07. 2001 19:14

Pekac si kope vlastni hrob :) Anebo za tyden prijdes tou samou cenovou politikou ET a nakonec jeste Oskar :) Uz bych se v teto zemi nicemu nedivil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiKi  |  17. 07. 2001 19:14

BORDEL HNUS A NEKÁZEŇ!!!
Nevím jak jinak to pojmenovat.
Radiomobil se opět vyznamenal?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AD  |  17. 07. 2001 19:14

REDAKCE MOBILMANIE !!! Mužete se prosím postarat o to, aby se (pokud tomu zatím tak není) tyto příspěvky dostali nějak k lidem z vedení Paegasu. Aby viděli, jak to lidé vnímají ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Ne bohuzel to nelze, Paegas je mocna mafie )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nameless  |  17. 07. 2001 19:14

a zamestnava mocne lidi ... ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pablo  |  17. 07. 2001 19:14

Zdrazeni twist-ET je nehorazne okradani (viz. clanek o propojovacich poplatcich mezi operatory), myslim ze tim se narust klientu TWIST zpomali tak, ze se nebudou u Pimpase divit. Pro vetsinu kupujicich se tak stane nejlevnejsi volbou oskarta. Sam mam twist, zkousel jsem oskartu a myslim ze se k ni budu muset vratit! Hruza!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nigrum  |  17. 07. 2001 19:14

Jsou to pekny pacholci,vykasleme se na ne a pujdeme ke konkurenci.Cim to bude vic lidi tim lepe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Diviš  |  17. 07. 2001 19:14

No já bych toho Oskara zase tak moc nevychvaloval. Mám Oskartu 10,- Kč/hod a v cca 60% hovorů se mi stane, že hovor upadne, klidně i po několika sekundách. A to v místě s plným signálem (Brno), v noci a s vcelku novým telefonem (Siemens M35i).
Takže zas tak supr nebude...
Naopak: Mam Quatro Go a volam z něho jen na ET a to opravdu jen od odpoledne, takže cena je docela OK a hovory nepadají, i když volám třeba tu hodinu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dali  |  17. 07. 2001 19:14

No, abych se taky přidal:
Oskarovi velmi fandím, PG mám pod baterkou a konečně mi vydržel kupón půl roku (a asi ještě ze 2-3 měsíce vydrží), OS 10,- Kč občas vytáhnu na světlo a implicitně mám Slyším Vás.
Co se týká padání hovorů:
zas tak často hodinovky nevolám, ale spolehlivost by mohla být podstatně větší. Nejhorší to bylo s vánoční Oskartou... Kéž by Oskar na tomto zapracoval, to by bylo... 60% to sice u mě není, ale občas to naštve... Schválně, kdo má jakou úspěšnost dokončení hodinovek??? Posílejte klidně na soukromý mail. Díky, Dali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan1  |  17. 07. 2001 19:14

OSKAR + PRAHA = 101% kvalita
měl jsem vánoční "hodinovou" Oskartu téměř 3 měsíce, takže jsem si dostatečně ověřil kvalitu Oskarovy sítě v Praze: občas jsem jezdil asi 3/4 hod. tramvají, takže jsem toho času využíval k telefonování. NIKDY se mi nestalo, že by hovor vypadl, byl nesrozumitelný, nebo se ozývalo škvrkání jako u Paegase. Netvrdím, že to takhle ideálně musí vypadat i mimo Prahu, ale v Praze jsem nezažil jedinou chybičku.

Jinak asi 1 a 1/2 roku mám Paegase a garantuju všem, že spojení by se v té tramvaji spolehlivě rozpadlo maximálně do ujetí takových 3 stanic. Než nám před 2 měsíci postavil Peagas novou BTS před barákem, ztrácel jsem signál doma (Ph 4) a dodneska ho strácím i v práci (Ph 8).

Když už jsem se chtěl 2x radovat, že jsem ulovil chybku v síti Oskara, tak poprvé se dobila volanému baterie a podruhé jsem si zapomněl prohodit SIMkartu a volal na Oskara z Paegase - mělo mě to blbce napadnout při prvním škvrknutí...

SHRNUTO: používám Oskartu už 1/2 roku a hovor mi nikdy nespadnul a byl vždy 100% srozumitelný - kdo může tohle říct o Paegasu? Já určitě ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  17. 07. 2001 19:14

Paegas mé 2 000 000 zákazníků a potřebuje se jich zbavit aby mu nepadala síť tak to konečně pochopte!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 07. 2001 19:14

ta myslenka ma fakt neco do sebe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hombree  |  17. 07. 2001 19:14

Jen doufam ( a preji si ), ze vsichni, co zde pisou, ze na Paegas kaslou a jdou k Oskarovi to co nejdrive udelaji a ze to nejsou jen plane reci. -- Ja to udelal asi pred mesicem a jsem vskutku maximalne spokojen. Jen a jen doporucuji !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 07. 2001 19:14

jen mam trochu strach, ze az prejdem k oskarovi, ze prestane fungovat a zacne fungovat paegas, protoze nebude pretizenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Ševčík  |  17. 07. 2001 19:14

Paegasi, děkuji moc, konečně jsem se po mnoha letech v Tvém jařmu, dočkal drobounké výhodičky.
Ano, tou výhodou je volání zdarma do hlasové schránky. Mám u Tebe sice tarif, ten ovšem držím jen pro své zavedené číslo. Také jsi mi jej nedávno bezplatně snížil, když jsem dával výpověď. Už ani nepamatuji, kdy jsem z telefonu s Tvou kartou volal. Mám jej jen proto, aby moji zákaznicí a Tvojí nevolníci se mi dovolali levněji. Dokonce i těch pár bídných minut které k tarifu patří nechávám propadnout. Je jich tak málo, že nestojí za to nad nimi přemýšlet. Tvou schránku také dávno nepoužívám, mám v ní jen vzkaz s číslem nového operátora. Od 1.4. schránku znovu obnovím, aby volající mohli zanechávat zprávy se svým kontaktem kam mám volat. Bohužel ne přes Tebe milý Paegasi, ale přes svého operátora. Toho používám již skoro rok k naprosté spokojenosti. Volám více než jsem kdy volával u Tebe a platím polovinu.

Měj se fajn Paegasi a zase se někdy ozvi.

Tvůj Pavlíček Ševčíček - tarifní blbeček nevolníček



PS
a ještě něco milý Paegasi, dnes mi přišel poštou Tvůj dopis podepsaný panem Piermaria Longem (že by z Palerma?) s nabídkou telefonů a "Návrhem na uzavření Dodatku k Účastnické smlouvě". Tak jsem chvíli studoval, chvíli počítal a mám pro panu pana Longo vzkaz. Prosím milý Paegasi aby jsi vyřídíl.
"Piermario ty si skutečně myslíš, že někdo po více než třech letech v jařmu Tvé Rodiny znovu dobrovolně podepíše další dlouhodobé nevolnictví. Jsme sice volové, tak velcí ale zase ne."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:14

Pavle, to, co jsi udělal Ty, je přesná kopie také mého postupu. O ceně PG jsem ani snad tolik nepřemýšlel, jako o věčném A-E-I-O-U. Asi jsem měl smůlu, že zrovna když jsem volal já, byly přetížené BTS. Dovolil jsem si totiž volat převážně ve špičce. PAEGASovi operátoři mi neustále tvrdili, že mám vadný telefon - ONI žádnou závadu nemají hlášenu. Já na to - vždyť Vám ji hlásím... Za 2 roky jsem si mnohokrát "stěžoval" (či spíše prosil), aby mi někdo řekl, proč se nemohu kvalitně dohovořit. Při podnikání je mobil velice užitečná věc. Doby, kdy jsem byl "vydřený" z toho, že mám mobil, jsou už určitě pryč. Člověk jde dál a jeho nároky pochopitelně stoupají.Na 4 roky s PG vzpomínám jako na černou můru ( když teď mohu porovnávat ), která mi sice umožňovala komunikovat, ale těch nervů, jak jsem napínal všechny smysly, abych rozumněl PODSTATĚ hovoru. Připadal jsem si VELICE TRAPNĚ, když mi volali z pevné linky, nebo z 0602... mí noví zákazníci : "...pane podnikateli, mám pro Vás kšeft, majitel firmy .ta...inal Vám za Vaši práci dá .000,-Kč - pište si jeho .íslo : .ula, še..,nula,..a,p.t,.ři,osm,d...t, atd..." No co jsem měl dělat ? Tenkrát jsem myslel, že "TO NENÍ ZÁVADA,ALE VLASTNOST" sítě GSM. Ovšem - dokud jsem neodzkoušel OSKARA a hned potom EUROTEL. Hovory čisťounké a bez výpadků !!! Takže - HOUBY vadný telefon ! Byl to ( teď už to vím na 1000% ) - KULHAJÍCÍ KŮŇ PAEGAS. Za poslední 2 roky se hodně skazil.
Teď už jsem ovšem v pohodě. Nejen že se čistě dohovořím, ale místo cca 3500,-Kč (PG) platím okolo 2300,-Kč s OSKAREM. Ten funguje i v naší malé vísce nazvané Hradec Králové ( s PAEGASEM jsem musel vycházet ven z domu, abych alespoň něco slyšel... ).
Zdar a sílu přeje ROMAN - Hradec Králové...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:14

Jak si to tady tak ctu, tak nabyvam dojmu, ze je to tady samej Chuck Norris s TotalGymem, kterej si akorat zkurvil zada a tedka pouziva Cosmodisk. Vsichni jste drsni jako lopaty, jak prejdete ke konkurenci, ale beztak zustanete u sveho Semika. Takze prestante kecat nesmysly a vratte se zpatky do reality....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  17. 07. 2001 19:14

Tak si rikam, jestli to zdrazeni nebude proto, aby mel Paegas z ceho uhradit pripadnou pokutu... A kdyz zadna pokuta nebude, tak tim lip pro nej, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  17. 07. 2001 19:14

Stejne, kdyby PG platil tu pokutu, tak je to 10 000 000. A spocitej si to, vyjde to cca 5 Kc na jednoho zakaznika PG. Myslim, o tu pokutu se nemusi starat ani PG ani ET, protoze ji bez problemu zaplati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  17. 07. 2001 19:14

Tak si pro to zdrazeni budou muset vymyslet nejakou jinou vymluvu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:14

Zpráva ČTK:

EuroTel loni získal 1,1 miliónu zákazníků a zvýšil tak jejich celkový počet v sítích GSM a NMT na konci loňského roku na 2,171 miliónu. Čistý zisk firmy vzrostl o 11,1 procenta na více než 4,8 miliardy korun. Konkurenční RadioMobil loni zvýšil počet klientů z 885.000 na 1,85 miliónu a čistý zisk zvedl o 96 procent na 1,7 miliardy Kč. Český Mobil vykázal v prvním roce svého působení na českém trhu provozní ztrátu v přepočtu zhruba 3,95 miliardy Kč a v síti GSM Oskar získal 302.000 zákazníků a sedmiprocentní podíl na trhu.

V čem má EuroTel a Paegas problém?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denisa  |  17. 07. 2001 19:14

Nevím, proč paegas má stále novinky a výhody jen pro nové zákazníky a pro Ty stálé zákazníky nic nemá. Mám telefon již tři roky na paušál a žádné výhody v tom nevidím. Mám dojem,že si paegas nechce udržet ty stálé zákazníky, jen nalákat nové!!!A proto tomu nerozumím, proč zákazníkům, kteří jsou dlouho u paegasu nemohou jako projev toho, že dlouho vydrželi provést nějakou výhodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kartelus  |  17. 07. 2001 19:14

Pred zdrazenim: Myslíme si, že jsme byli k EuroTelu příliš vstřícní … Tak to je nejvetsi hloupost jakou jsem mel tu cest dnes slyset. Patrim mezi twistmany, kteri musi nekdy zavolat na Oskara nebo na Eurotel, pripadne nekdy poslat par SMS. Mobil jsem si poridil jenom z toho duvodu, ze studuji v Praze a potrebuji byt k dosazeni... Nejdrive jsem mel radost ze zlevneni na Oskara , ktere neni az tak dramaticke, pak rozezlen ze zdrazeni u volani na Eurotel. Celou dobu se tu balickovali oba operatori na Oskaru a ted, kdyz jsou vysetrovani Uradem pro ochranu hospodarske souteze najednou zlevnuji. Proc? Vzdyt je to Pyrhovo vitezstvi! Je zbytecne se rozcilovat. Myslim si jen, ze celkova telefonie v CR je predrazena. Nechapu lidi co neustale pisi SMSky na svych mobilnich milaccich. Je to drahe ( realne naklady nejsou vyssi nez par haleru ceskych ), temer nic se do nich nevejde a je to predevsim nepohodlne ( datlovani ). Chapu to, ze se pripravuji na nastup dalsi generace ( a nezlevnuji a nezlevnuji), ale nechapu, proc tolik humbuku (a lacinemu usmevu), kdyz nula k nule pojde. Staci se zamylet nad kampanemi napr. u Eurotelu: jsem prilis sexy nez abych pouzival juice :), uctovani po sekundach ( ale nejdriv zaplat prvni minutu volani zakaznicku)... Nakonec se clovek dozvi, ze Eurotel a Paegas je top 10 v zisku na jednoho zamestnance v CR. Ja jim to preji, ale ve sve velikosti trosku prehlizeji zakazniky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanoš  |  17. 07. 2001 19:14

No, to je pravda. Telekomunikace jsou u nas predrazene. Pred Vanoci jsem kdesi na netu cetl nenapadny clanek, kde se porovnavaly ceny za telefonovani a ceny mobilu u nas a v Rakousku. I po prepoctu na koruny to VELMI CASTO vychazi v Rak. levneji. (hovory do vlastni site za 1 silink, reklamni vanocni akce - nocni volani pul roku zdarma, mobily v sadach o 1000 i vice korun levnejsi apod.). Ciste zisky nasich operatoru jsou v devitimistnych cislech a vy se tu hadate, kdo ma radsi ktereho. I Oskar, ktery je z tech tri nejlevnejsi, neni levny. Je ale jasne, ze napr. tarif Slysim vas s volnymi minutami za 0,26 musi casem zrusit ci nejak inovovat.
SMSky to je kapitola take sama pro sebe. Selsky rozum mi rika, ze je asi o dost drazsi prenest hlas v digitalni kvalite vzduchem, nez siti procedit par jednicek a nul. A pritom jeste muzete najit tarify, kde smska stoji 3,30.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:14

Doporučuji Oskárka. SMS mě stojí 0,50Kč a hovor třeba do pekla 1,83Kč/min. Platí pro tarif Dohoda 550Kč/měs. = 210 volných minut ve špičce 90 mimo špičku. Cena za minutu samozřejmě platí pouze pokud provolám přesně 210+90 minut a je bez DPH.

Roman

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TH  |  17. 07. 2001 19:14

Toto "zlevnění" Paegas hezky posral - vítej Oskare. Mám Twist sice jen krátce asi 2měsíce a už přemýšlím o dalších dvou SIMkách - Oskartu na volání na Oskar a Eurotel a Slyším Vás na SMS. Paegas to fakt přehnal.
Jo a ještě těm chytrákům: Předplacené sady jsou většinou pro ty, kdo nemají měsíšně na vyhazování na paušály.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Ja dam taky svych pet karet do placu a zahrajem si nejakoou karetni hru, pri ktere vas oberu )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TH  |  17. 07. 2001 19:14

Hele hochu, tak jsem si precetl vetsinu diskuzi, co jsou na tomhle serveru. A zadny jiny taky to tak vsechno nevymata jak Ty. Ty musis u NETu sedet i kdyz jsi na velke. A ty tve reakce to je fakt jedna basen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

No jasne a kde myslis, ze mam asi pocitac )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TH  |  17. 07. 2001 19:14

No jseš teda velkej drsňák. Doufám, že ti ten komp taky vytírá pr..l a taky za tebou splachuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Jo ten nejvetsi Ne to ne, na to mam sluhy a sluzky )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TH  |  17. 07. 2001 19:14

To ses trochu minul stoletím, řekl bych, že otrokářství už bylo dávno zrušeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  17. 07. 2001 19:13

Ne zbraněma, ale pojďme všichni s Twistem po dobu nejméně 1 týdne netelefonovat na Eurotel. Od 1. dubna. Napište tuto zprávu s vysvětlením všem svým známým. Není důvod, aby Radiomobil zdražil tuto službu o víc než 17 procent, chce nás jen okrást. Pokud vydržíme, vrátí ceny na původní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

Du do toho s vama, ale nevim jestli dva neco zmuzem )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nameless  |  17. 07. 2001 19:13

jasne a nebudeme volat radci nikam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

Jo uz mam toho rvani z oken dost )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nameless  |  17. 07. 2001 19:13

a vite co, pojdme vsichni na protest volat na eurotel z pevny at jsou nastvany ... )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

Ze sluzebniho by to slo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pajous  |  17. 07. 2001 19:13

******************************
Today,The day,the PAEGAS DiED.
******************************

Jsou to kuwy vychcane. Jeste ze mam krome MT s Twistem i druhy MT s OSkartou.Vsechny hovory na ET uz pujdou pres OS.

Zdravi PV

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  17. 07. 2001 19:13

Tak tohle je poslední kapka kterou mě Paegas ukončil moje rozhodování jestli přejít na Oskara. Mám tarif Aktiv Classic Nonstop asi 4,5 roku a dost zavedený číslo. Proto tak dlouhý váhání. Už dávno jsem ale zjistil, že při mým volání 700-800 minut měsíčně je pro mě levnější Oskar. A to dost výrazně. Skoro o 60%. Když k tomu připočtu v poslední době skoro 100% úspěšnost rozpadnutí hovoru a blbý kecy od Pegase, že mám špatný telefony se špatným firmwarem a kdoví co ještě, volba je jasná. Jdu do volám stále a čísla na přání. Změní se jen předčíslí tak to nebude tak hrozný. Jen mě trochu vadí ta povinná záloha na roaming a tzv. volací záloha. Mít umrtvenejch 7-8K se mi nezdá jako nejlepší ale asi to skousnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Moravec  |  17. 07. 2001 19:13

Kukuc :)

Jen takova mala poznamecka ... po pulroce poctiveho placeni faktur se volaci zaloha na pozadani vraci ... Jak je to se zalohou na roaming, to nevim ...
A mimochodem ... osobne jsem se prave zbavil tarifu aktiv, pac ho nikdo nechtel prevzit ... sam se divim ... trosku ... pokryti naprd a vymluvy na infolince nesjutecny :)

Papa Javim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pickard  |  17. 07. 2001 19:13

já bych jenom řekl že Paegas opravdu balancuje na hraně - čím dál víc začínám uvažovat o oskartě. Já doufal že srovnaj ceny s eurotelem směrem dolu a ne nahoru. No uvidíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:13

To pěkně přeťápli. Jsem zvědav, jestli zdražení bude následovat i pro tarify. Pokud ano, tak maj hotovo! Jestli on na to nemá vliv výsledek šetření antimonopolního úřadu. Pak jsem zvědav, jak se zachová ET. Ale že tu úpravu cen neudělali obráceně - nesrovnali Oskara s ET. Asi by zchudli! Teď mám jen dilema, jestli firemní přechod stojí za to. Různý doběh smluv, vizitky, nákup telefonů a HF, nevyzkoušené pokrytí atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  17. 07. 2001 19:13

To neni zdrazeni je to zkvalitneni sluzeb. Paegas ted nabizi daleko sirsi sluzby vsem zakaznikum. Nyni muzete volat na Oscara o korunu levneji. A mate hlasovou schranku zadarmo. Tak a ted se z toho POSERTE!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Zlatoústý  |  17. 07. 2001 19:13

ale já potřebuju volat do ET, ne do OS!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:13

Ty to asi nechápeš, ale Paegas je NEJLEPŠÍ A JEDINÝ OPERÁTOR, KTERÝ .................zdražuje. Ještě bych něco dodal, ale redakce by to vyškrtla, že se to nesmí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

Oskara to, take casem ceka, nelze drzet stale dumpingove ceny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

Proc? Projimadlo nemam sebou tak nee )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:13

Paegas ma dalsi novou sluzbu.Odlehci Vam jeste vice penezenky.To je super sluzba.jen tak dal Paegasi!!!!!!Stojis za H..... a ted to bude jeste lepsi!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  17. 07. 2001 19:13

Hej lidi jdem na OSCARA nebo GO.
Technicke duvody Ha hah ha ah ah aha haa ha aha ha ah aah h aah ah aha ah ah aha ah ahah ah aha ha ha ah ah ah ah aha ha ah aha aha ah.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Zlatoústý  |  17. 07. 2001 19:13

...hahhah huh ehm ehm, no chápej, rostou vstříc našim představám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzerdzinskij  |  17. 07. 2001 19:13

Hlasova schranka je posledni sluzba, kterou zakazaznici vyuziji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harry  |  17. 07. 2001 19:13

Tady timhle si to u me Paegas posr...
Ta jejich schranka byla uz kdysi na hovn..., zrusil jsem ji, podobne jako spousta jinych.
A zdrazeni volani paegas-eurotel, to me tedy nadzdvihlo!!!
Fakt, jediny co me drzi u Paegasu nyni, jsou 3 veci:
1) tarifikovani s min. 30s (Oskar 60s)
2) lepsi pokryti (98% u Oskara je mizerie!, eeee)
3) a hlavne Paegas NEJ (srovnejte 2,80 vs 3,15 u Oskara)

Takze zruste jeste Paegas NEJ a ahoj nadobro...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Zlatoústý  |  17. 07. 2001 19:13

máš recht

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Zlatoústý  |  17. 07. 2001 19:13

mimochodem jsem zvedavej, kdy Paegas zaktualizuje inetovou stranku, to PF 2001 je sice dobry ale mame tu duben...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Zlatoústý  |  17. 07. 2001 19:13

neni to možný, Pegas, kterej se celou reklamní Twistovou kampaní zaměřuje na "kůl týnejdžry" teď osolí ceny hovorného, zato s nim teď spousta lidí "vyfakuje", abych se vyjádřil slovníkem "jangstrs"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

No myslim, ze tehle skupine (pokud to nejsou fandove) to je celkem putna )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Henry  |  17. 07. 2001 19:13

Pokud vím, tak PekačNEJ funguje jen na jediné číslo a pouze do síte PG.
Prostě OSKARTA je od teďˇnejlevnější možnost volání do všech sítí.
Při koupi kuponu za 1500Kč je volání i do sítě PG za stejné peníze, jako volání TWIST - TWIST.
Do vlastní sítě za nějakých 2,50Kc, SMS za 1,80 atd .....
Pekáč dnes zemřel ( nebo spíš pro koně - chcípl )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

Nerekl, stale a stel pribyvaji zakaznici jak PG, tak ET, tak i OS, takze nevim kdo, kdy chcip, nelze to z tehle doby a pozice odhadnout spravne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:13

Jenze Paegas Nej mas na jedno cislo a a u Oskara to mas celej den za jednu cenu na vsechny Oskary.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:13

Nazdarek vsichni. Mel jsem Paegas snad 14 dni po jeho spusteni tenkrat s tarifem Ekonom. Zazil jsem casy kdy me nefugoval skoro nikde jinde nez na I.P. Pavlova a okoli a vsechno jsem prezil. Ale to co nyni provadi starym zakaznikum me dost stve. Nevim jak Paegas ale v nasi firme si starsich zakazniku cenime daleko vice nez tech nove prichozich. Ja osobne pouzivam Oskara od unora lonskeho roku mel jsem ho jeste pred komercnim zacatkem a od te doby na neho nedam dopustit. Jeho pokryti bylo uz pri startu dost dobry a ted nema zadnou chybu. Jeste se mi snad nikdy nestalo aby byla jeho sit pretizena nebo me vypadl hovor. Cela nase firma uz na neho presla a verte nebo ne mame tak o 50% mensi ucty za telefon. Pro ty kteri volaji vice je tarim za 1000 uplne super vsem doporucuji. A nyni kdy spustil mobilni email (uz jsem ho vyzkousel a funguje super) uz opravdu nikomu nebrani na neho prejit. Jediny co nema, co bych uvital je ovladani banky ale na to pouzivam Twist a jsem v pohode. Ale nevidim duvod proc mam platit Paegasu takovy volaci sazby za nic. Bezte vsichni do oskara je super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:13

Ano, všichni tam běžte, aspoň se odlehčí PG síť a zase přetíži sít Oskara, a budete všichni vracet.
Je zajímavé, že všichni řvete jak je PG na h.vno a počty zákazníků rostou vesele dál u všech tři operátorů.
Asi to nebute tak zlé, nikdo není dokonalý, každý má něco.
Někde jsem četl takové srovnání:
Eurotel sází na prestiž,
Paegas na služby, čili "vždy o důvod pro být s námi"
a Oskar je zase "pro každého", takový "lidový" operátor.
Takže každý si může vybrat, co komu vyhovuje a potřebuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alan  |  17. 07. 2001 19:13

Mám taky Twista a koupil jsem si jej proto, že většina známých má Paegase. Proto na Eurotel provolám tak 0 - 4 impulsy měsíčně a tohle nepatrné zdražení přežiju v pohodě. Naopak spíš ušetřím, protože častěji volám do hlasové schránky (mám 2 SIM - Oskara Slyším Vás na SMSky - a přepínám) a to je teď zadarmo. Takže změnu VÍTÁM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Zlatoústý  |  17. 07. 2001 19:13

to je sice pravda ze hlasovka je zdarma, to uz mela byt davno ale ja ji stejne deaktivoval protoze me spousta lidi obtezovala.Jen me zarazi ze ve 21.stoleti cena komunikace stoupa misto aby klesala, to jsme ve stredoveku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

No mozna tam kde pusobite vy je jeste stredovek
Dulezite je umet se prizpusobit a reagovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Zlatoústý  |  17. 07. 2001 19:13

Tak až do dneška jsem byl spokojenej uživatel Twistu - měl jsem pěkné číslo, SMSky jsem vesele posílal ze svého Oskaru "Slyším Vás".Zdražení volání do Eurotelu se mě dotkne celkem dost a mám ten pocit že to je jen začátek strategie Pegasu k vytlačení předplacenek.Je to poměrně svinstvo chtít od studentů a ostatních nevýdělečných osob (jsem civilkář) přechod na paušál...Sbohem Paegasi, jdu si koupit Oskartu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivko  |  17. 07. 2001 19:13

to se vam ale povedla pekna novinarska bota. to je presne clanek, ktery paegas chtel, abyste po te tiskovce napsali. zpravou ktera se bez diskuse dotkne nejvice uzivatelu je zdrazeni twistu, to mela byt prvni zprava a soucast titulku. rozhodne take titulek nemel znit paegas zlevnuje, ale neco jako paegas castecne zlevnuje ale predevsim zdrazuje twist.

dojem, ktery zde prezentovali nekteri dalsi diskuteri, ze paegasu (ale nejen jemu) ale i ostatnim operatorum a vyrobcum mobilnich telefonu jde predevsim o nove zakazniky mam take, a to velice silne a jiz delsi dobu. svedci o tom napriklad pomerne nizka kvalita servisnich sluzeb a to zejmena v kontrastu se sluzbami prodejnimi. prvni je tedy prodat, pak je zakaznik uz nas, a prece jenom, kvuli napr. tydennimu cekani na banalni opravu si jiny mobil koupi jen malokdo.

a nakonec okomentuji jeste ono zdrazeni paegasu. jiste k tomu maji sve duvody, ktere budou relevantni zrejme zejmena v kratkem obdobi. myslim, ze dost balancuji na hrane, jestli se lidi kvuli tomuto "uz nastvou" anebo "jeste ne" paradoxne, cim se nastve vice lidi, tim to pro ty ostatni zakazniky, kteri nikam neprejdou horsi. v uvahu je jiste treba brat take efekt pri nakupu novych telefonu, kdy do dnesni doby mohl clovek koupit TW i kdyz mel dost znamych s GO a zas tak mnoho na tom neprodelal. ted se vice lidi muze rozhodnout koupit misto toho GO, nebo pripadne oskartu. navic si myslim, ze predplacene sady maji lvi podil na dnesni penetraci MT u nas a nebyt jich, byl by pocet uzivatelu o dost mensi. i kdyz mozna je fakt, ze se dynamika rustu jiz zastavila a proto neni treba tolik nalakavat nove zakazniky a je mozno zacit zdimat ty stavajici. kazdopadne nepochybuji o tom, ze to management RM ma dobre vyargumentovane, otazka je, jestli se ve svych odhadech nezmylili, to ovsem ukaze az cas a nepochybuji o tom, ze v pripade, ze se efektivita teto cenove upravy nepotrvdi, dojde k jeji korekci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:13

Perex byl opravdu trošku zavádějící, proto jsem ho upravil na správnou míru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  17. 07. 2001 19:13

Bavim se nad tim, co tady pisete, vybirali jste preci operatora podle struktury vaseho volani, nebo ne?? Prece volam-li jen Oskara, tezko si poridim neco jineho. Tak o co jde?? Schvalne, kolik takovy Twist, nepocitam mafiany a pod., provola na Oskara a EuroTel...kdo ma predplacenku, tak nikoho nevytrhne, tu si preci neporizuje, aby masivne volal, od toho je pausal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gogo  |  17. 07. 2001 19:13

V zásadě máš pravdu, ale přesto bohužel Paegas o zisk spíš příjde, variant, jak ušetřit (při častějším volání, ale i jinak) je spousta. A jednou z variant je právě kryt na 2SIMky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

Nelze presne urcit strukturu volani, za 1/2 roku to muze byt samozrejme uplne jinak
Nekdo ma hodne akivit a ma Twista a to proto, ze vetsinou lidi volaji jemu a ne moc naopak
Pokud chcete dele s nekym povidat, tak se bude sejdete na pivu, nebo nac nemit Oskara 10kc/hodina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:13

Vážená redakce!
Nadpis článku je jistě míněn ironicky. Nestálo by za to dát slovo ZLEVŇUJE do uvozovek?
Z 5,80 na 6,80 je opravdu "zlevnění"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 07. 2001 19:13

Pro mne je to zlevneni. Cim bude cena na eurotel vetsi a je jedno jestli od paegasu nebo oskara tim bude v konecnem dusledku pro vsechny levnejc. Jestli nekdo potrebuje nakopat tak nas brontosaurus eurotel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubos  |  17. 07. 2001 19:13

mrzi me pristup paegasu,zacinaj se chovat trzne.chteji nas dotlacit k pausalnimu tarifum,ale ty jsou pro nas studenty prilis drahe.uvazuji o prejiti k oskarovi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Henry  |  17. 07. 2001 19:13

Proč se tady každý rozčiluje, že Pekáč podražil hovorné u TWISTA.
Vždyt se o tom mluví už delší dobu -předplacené karty, sady a služby půjdou v celé Evropě nahoru - on totiž prudce poklesl výnos na jednoho zákazníka. Všichni provozovatelé sítí GSM budou všemožně podporovat pouze paušálníky, třeba nové služby budou většinou k mání jen pro ně. Ceny služeb a hovorného u předplacenek půjdou už jenom a pouze nahoru. Klidně se vsadím .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

O co se vsadis ??? )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:13

Paegas proste kasle na sve stare zakazniky a chce se jich zbavit.Jak firma na svete se zbavuje svojich zakazniku.To delaji jen magori,jako je Paegas.Dobre jim tak.
Koncim dnes u Paegasu a jdu si pro Oskara.Kalich se naplnilKaslete vsichni na Paegas a pojdte k Oskaru.Ja jdu taky. Cauky u Oskara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gogo  |  17. 07. 2001 19:13

Souhlasím, že toto Peagas nezvládl, tímto krokem bohužel příjde o spoustu zákazníků. Já bych doporučil zadní kryt se dvěma sloty, případně na 3210 se třemi. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že to funfuje bez problémů. Jen se namluvilo o SMS, ty má Paegas v současnosti nejdražší; pokud ty nepůjdou dolů, tak všichni přejdou asi na Oskartu jako já)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
diZZy danZ  |  17. 07. 2001 19:13

nejdrazsi sms ? me stoji sms korunu. kdo to ma levnejsi ? mam ekonoma. nedivim se, ze uz mi to paegas vic neulehci. cely den 2kc na paegas, 4kc na eurotel (nonstop) a o weekendu 2kc i na pevnou. celkem mi to vyhovuje a i kdyz mi paegas nedal zadarmo schranku (stejne ji nepouzivam), zustanu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  17. 07. 2001 19:13

Souhlasim s prispevkem. Mame ve firme tarify AKTIV + NONSTOP a takovy ceny jako mame ted uz nikdy nikdo mit nebude! Ani u Oscara. Ale kroky nenasytneho Paegase jsou bezprecedentni. A nebit toho ze mame super pokryti (50m naproti je BTS) a GSM Banking bez kteryho bych uz nemohl existovat (ovladam 2 ucty). Tak bych uz byl u Oskara taky.
Paegas proste na dlouholety zakazniky SERE!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

Presne tak, prece kvuli hlasove (ktera je stejne naprd a jeste je dotycnej na*ranej, kdyz mu to zezere penize a vetsina ani nic nenamluvi) nebude nekdo psat o nejakem pretekajicim kalichu (no kdyby to bylo vino, jeje) a koncit s tak vyhodnym tarifem, ktereho bohuzel nejsu majitel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alchymista  |  17. 07. 2001 19:13

Do této doby jsem byl velkým příznivce Paegasu. Všude jsem ho hájil a nedal na něj dopustit. Ale takovou kulišárnu se zdražením volání na eurotel o jednu kačku to je pěkný podraz. Sice mě štve, že jsem si nedávno zaplatil výměnu sim karty na bankovní, ale přejdu k Oskarovi. Taky jsem uvažoval o GSM bráně do firmy. Počítal jsem s Paegasem, ale teď koupíme Eurotel(Oskar má špatný signál). Už mi ani nejde o to co je levnější, ale Paegas nechci ani vidět.
Jsem jen zvědavý, jestli ta kačka přinese Paegasu takový zisk, ale z předchozích reakcí mám dojem, že si spíš uškodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarry  |  17. 07. 2001 19:13

jasne, vsichni by sme se na ne meli vykaslat. kdyz jim jde tolik o tu korunu. ale jsem zvedavej, jestli tuhle chybu jeste nekdy napravi. to byla velmi tezka chyba. asi si to neuvedomili. troubove....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  17. 07. 2001 19:13

No jestli nechces jit k Oskarovi, jenom proto, ze tam, kde bys chtel mit GSM branu je spatny signal, tak to by slo vyresit nejakou externi antenou, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

Nebo spis podle jeho nicku, tam namicha nejake alchymisticke lektvary )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  17. 07. 2001 19:13

Nejak nechapu tuhle vetu "Při volání do sítě Oskar zákazníci Paegasu ušetří korunu". Vzdyt cena volani (na Twistu) na Oskara zustala stejna a naopak se jeste zvedla na Eurotela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  17. 07. 2001 19:13

Vazne uz me prestavaji bavit tyto retoricke hratky. Taky nemam duvod menit Aktiv za novy tarif, ponevadz se mi to opravdu nevyplati, pane Chva(s)tale! I kdyz by si to Vase pohodlnost velmi prala. Nehlede na to, ze kdyz jsem kdysi (r. 1998) vahal mezi tarifem a Twistem, mel tarif mnohem vice vyhod, nez nyni nabizi (nejen levnejsi volani, mezi kterym byl mnohem vetsi rozdil, ale take spousta sluzeb, jenz tehdy Twist neumoznoval. Priklad za vsechny- Twist tehdy nemel ani SMS). A dnes? Je neuveritelne, jak se Paegas chova ke svym dlouholetym zakaznikum. A jak sve nehorazne tlaky zakryvaji pod pruhlednym zduvodnenim "technicke problemy". Proto si pockam, az bude mit Oskar aktivovany i mobilni e-mail a odchazim. Mimochodem: dokud tady nevstoupil Oskar, Paegas s Eurotelem nas celkem uspesne krmili bachorkami o vyhodnosti nabizenych sluzeb a jejich cenami. Najednou je vsak videt, ze zde muze existovat i spolecnost, ktera poskytuje vse mnohem levneji, a presto prosperuje, i kdyz tomu nejdrive nikdo neveril. A proc si myslite, ze se najednou zacinaji u Paegasu a Eurotelu tak snazit? No jiste, jde jim prece pouze o spokojenost. Ale ci?!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  17. 07. 2001 19:13

Oskaruv e-mail jiz funguje, nevim tedy na co jeste cekas!!! ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

Asi na to az ho polibis, aby se mu rozvitilo, kdo a jak je vyhodnejsi )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert  |  17. 07. 2001 19:13

EHHEEH lidičky český tak šetřivý :(( No jen jděte k otakarovy protože já vyděl jaký měl uspěchý jeho roční ztráty jsou asi 6,8mil dolarů psaly to MFD brzo půjde do prd...a vy si budete trhat vlasy. A jeste pujdete radi zpět k paegasu nebo eurotelu. A navíc kdo provolá více ja 15tisíc měsičně tak je oskar moc moc drahej protoze po volných min mě hovor stoji 2.80 a u oskara 3.50 to se na výšších částkách dost promítne! A navíc BODY BODY DO BONUS CLUBU!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  17. 07. 2001 19:13

Přejít k Oskarovi je trochu problém přez odbblokování telefonu, naopak to problém nebude, takže i já volím, co jest nejvýhodnější, a nejen cenově, běhat po pokoji a chytat signál, popřípaě se kvůli hovoru vyklonit do půli těla z okna, což jsem musel mu Pakáče, ale nemusim u "otakara", a ty ztráty? To už tak holt na začátku podnikání bývá....
A jak tak koukám, aby ta ztráta náhodou nezačla hrozit Paegasu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:13

BODY BODY DO BONUS CLUBU!? No uznávám že když provoláš 15 tisíc měsíčně tak za ně něco dostaneš, ale pro běžného telefonistu (platím přes 2000,-Kč měsíčně)je reálná cena bodů které dostávám naprosto směšná. Za počet Paegas bonus bodů které nasbírám za dva roky si můžu u Paegase koupit za "zvýhodněnou" cenu nový (a blokovaný)telefon s takovým doplatkem, že si radši připlatím pár stovek za neblokovaný u Oskara, nebo jedině snad že bych si za ty body nechal poslat jedno tričko - je to směšné. Paegas na stávající zákazníky z vysoka kašle a když mě přijde ke každé faktuře ten jejich informační leták kde popisují jak jsou skvělý a nabízejí mi tam mobilní telefony pro stávající zákazníky za zvýhodněnou cenu, nezbývá mi než si myslet že si ze mě dělají srandu. Ty ceny by byly dobrý kdyby nebylo dole malým písmem napsáno že jsou bez DPH! Po přepočtu na skutečnou cenu pak zjistím, že u Oskara koupím stejný telefon a NEBLOKOVANY pouze o 300 či 500Kč dráž, takže jaká výhoda? Neříkám že od Paegasu hodlám okamžitě utíkat, využívám ho dál současně s Oskarem ale pokud dojde ke zdražení volání u tarifů, budu o tom vážně uvažovat a to i za cenu nepříjemné změny třech čísel (využívám k tarifu i dvě Partner karty).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bIRDIE  |  17. 07. 2001 19:13

Přechod ns Oskara rozhodně doporučuju. U nás v rodině jsme museli měnit 3 SIMky z PG na OS a rozhodně nikdo nelitujeme. Zvlášt můj otec (který tuplem chce pouze slušně telefonovat a je prost všech vášní a předsudků v oblasti mobilů) si to moc pochvaluje, že se mu dá dovolat, že hovory nekončí hláškou "Hovor byl přerušen, uvolněte zavěšením mikrotelefonu linku" apod. Navíc jsme kvůli 1800MHz v Praze museli měnit i telefony, čili to ze začátku bylo trochu náročnější, ale kdybych to měl udělat znovu, jdu do toho hned.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:13

Ty muses bejt fakt solidni trubka. Firma, ktera zacina a zvlast v telekomunikacich je nekolik let ve zrate. To je zpusobeno obrovskymi investicemi do infrastruktury. Tak to proste je. Radiomobil byl ziskovej asi po trech letech. Nejinak i Eurotel. To ze je Oskar ve ztrate je prirozenej stav a jinak to ani nejde. To jsou zakladni ekonomicky souvislosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
addonics  |  17. 07. 2001 19:13

Vážený pane,
nejdřív se musíte naučit správně česky, chápu, že ten kdo provolá udajně 15.000 Kč měsíčně může být trochu negramotný v psaní sms, ale ne tak už v psaní dopisů. Ve slově viděl se píše měkké i, to se už učí na základní škole. Pokud je Vaše informace o 15.000 Kč měsíčně správná, o tom dost pochybuji, nechápu, jak můžete napsat takovou blbost, že Oskar měl ztrátu 6,8 mil USD. Na to člověk nemusí mít vysokou školou, aby pochopil, že to jsou zřizovací náklady, které jsou v takovém odvětví, jako jsou telekomunikace dosti vysoke. Sam mám Twist a mohu zodpovědně říct, že odcházím k Oskarovi. Věřím, že neskrachuje. On to tiž má na to, aby se uživil i bez udajných Vašich 15.000 Kč. S pozdravem ADDONISC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nameless  |  17. 07. 2001 19:13

Pane dokonaly inzenyre, nemyslite, ze kazdy obcas dela "chibi"? spravne cesky si piste slohovky na vejsce a na netu si snad muze psat kazdy jak chce, jde spis o obsah, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  17. 07. 2001 19:13

Ahoj Jirko.
Oskar uz ma mobilni email.Presel jsem na podzim od Paegasu k Oskarovi a jsem nad miru spokojenej.
Byl jsem u Paegasu 2,5 roku a pri pausalu Diamant.Dnes mam u Oskara stejnych 300minut zdarma, SMS za 0,5Kc a mesicne usetrim 1200Kc.
Muzu jen doporucit.Jinak ten mob. email je jmeno@mujoskar.cz.
Tak jak u Paegasu napises do SMS na zacatek emailovou adresu, ale bez # a odesles na 2255.Funguje to bez problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  17. 07. 2001 19:13

Pegasu se nejspis nelibi ze majitel aktivu (já(jeste k tomu klasik - ten je asi o 30 korun levnejsi nez normalni aktiv)) s nonstopem vola pegas-pegas za 2koruny 24 hodin denne a do eurotelu za 4,-
Novy tarify jsou na ----- a fakt nevidim jedinej duvod je menit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Salava  |  17. 07. 2001 19:13

Je názorně vidět jak se Paegas snaží zbavit svého nevýhodného tarifu Aktiv (v mém případě ještě NONSTOP 2 Kč/min do vlastní sítě nikod jiný nemá) ale zdůvodnit technickými problémy, proč nejde snížit sazba na 4 Kč/min u Oskara jak máme na ET. Vždyť co se děje při aktovaci služby NONSTOP? Změní nám tarif na výhodnější, tak ať šáhnou do databáze a tu 5 přepíší na 4!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromir  |  17. 07. 2001 19:13

Já to vidím emotivněji: Nové zákazníky lákat, jak se dá, staré se starými tarify kopnout do zadku. No, proč ne? Mám tarif ekonom, tedy ze služeb využívám přavážně hlasové a občas volám jen proto, abych dočerpal paušál. Tak co budu zavazet u Paegase? Půjdu k Oskarovi. Je pro mne podstatně levnější. Tak ciao, Paegasi. Bylo mi s Tebou blaze. Teď si trhni, jako jsem si trhnul já. Sbohem, nebudeš mi chybět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlad  |  17. 07. 2001 19:13

Paegas zdrazuje volani na Eurotel? Na 6,8? Toz, sbohem Paegasi. Vitej Oskare!

Kupte si predplacenou Oskartu za 1500 + 300 bonus + 50 bonus za dobiti z bankomatu a vyjde vam minuta kamkoli mimo Oskara na 5,11 (jestli jsem si to dobre spocital).

Vlad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kenny  |  17. 07. 2001 19:13

Tak s tim zdrazenim na Eurotel se Paegas moc nevytahnul.Alespon u mne docili jen to,ze si koupim navic GO kartu a z meho volani na Eurotel uz Paegas neuvidi ani korunu.Skoda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarry  |  17. 07. 2001 19:13

presne tak, neuvidi ode mne taky ani kacku za volani do eurotelu. jsou to pekny hov... druha sim karta bude muset vyresit nas problem. jsem pekne nasr....!!! pegas je den ode dne HORSI!!! sit stoji za prd, ceny uz taky nejsou to, co bejvaly, nevi, co me u nich jeste drzi... (snad jenom ten paegas nej). asi jdu k oskarovi, ty vypocty me presvedcili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noiz  |  17. 07. 2001 19:13

pg uz bejt snad horsi ani nemuze a chvatal se chvatal a prd:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

Toz uz mam davno vsechny operatory, ale ne vzdy se me chce menit karty a hrat s nima marias )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  17. 07. 2001 19:13

Udelejte to jako ja. Kupte si aji Pegasa aji Eurotela a pak si jen proste vymenujte kary podle toho, na co volate. Ja si s nima zytecny nervy delat nebudu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom.Ko  |  17. 07. 2001 19:13

Zajímalo by mě, jakou jsou ty technické důvody, které Radiomobil nutí znevýhodňovat zákazníky se staršími tarify. Mám Paegas Aktiv a nevím, proč bych ho měl měnit za Paegas 20 nebo Paegas 60, když obě varianty jsou při mé frekvenci a struktuře volání dražší. Chápu, že se to Radiomobil snaží sjednotit, ale vysvětlovat to technickými důvody? Absurdní. U slevy na volání na Oskara už to ani nezkoušeli. Jsem snad horší zákazník jenom proto, že jsem u Paegasu 3 roky a on mi za tu dobu nedokázal nabídnout lepší tarif než na začátku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SVB  |  17. 07. 2001 19:13

Je to jasné: váš tarif (stejně jako ostatní staré tarify) je pro Peagas méně výhodný, než nové tarify - proto je také tak výhodný pro vás.
Z toho důvodu se samozřejmě Paegas snaží všech uživatelů těchto tarifů zbavit a donutit je k přechodu na nové tarify, kde z nich dostane za stejné služby víc peněz. Proto znevýhodňuje tyto tarify jak může - třeba zrovna v článku popsanými kroky.
Zdá se mi ale, že tím dosáhne pouze toho, že jeho uživatelé tyto starší tarify sice opustí, ale s nimi i samotného Paegase, a prostě přejdou ke kondurenci.

V rámci objektivity - Eurotel je na tom dost podobně s předplaceným tarifem Original GO. Také ho "přestal podporovat" a například zlevnění volání na Oskara se ho také netýkalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom.Ko  |  17. 07. 2001 19:13

Moje řeč. Když jsem pro Radiomobil tak nevýhodný, třeba udělám radost Oskarovi. Proč to tak je, to je mi docela jasné. Jenom by mě opravdu zajímaly ty "technické důvody", proč nemůžu volat zdarma do hlasové schránky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

No myslim, ze pan drsny co sedi za stolem Paegasu, by vam to asi tezko rekl )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:13

Nejak Paegas holt musi ukoncit stare tarify i tohle je treba reseni Proste jak rikate "je pro Peagas méně výhodný" )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Linda  |  17. 07. 2001 19:13

Zbohem Paegasi tak tady to po tech tvich vypadcích byla poslední kapka.
Ne ze by si odemne za volani do site Eurotel neuvidel ani korunu ,ale ty uz ode mne neuvidis ani korunu za volani v siti Paegas,do Eurotelu ani do Oskara.
Ja du totiz jinam. Presneji receno misto kombinace karet Oskarta,Twist.
Zacnu pouzivat Oskarta a Go.
Rozmyslím si to pouze za okolností ,ze zpetne vratis cenu za volani do Eurotelu na 5,80 Kc


Tímto bych chtel poprosit vsechny
uzivatele Twist karet ,aby prispeli
do petice za snizeni cen za volani
do Eurotelu na 5,80 Kc.
Tím ,že poslou e-mail se svim jmenem
a telefonim cislem na 3057@centrum.sk.
Predem dekuji vsem lidem za prispevky do teto petice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:13

Mějte rozum a zapomeňte na petici. RadioMobil může se svými cenami dělat vše, co ho napadne a co není v rozporu s licenční smlouvou nebo všeobecnými podmínkami. Je to prostě jeho právo.

Vy jako jeho zákazník zase můžete využít svého práva a odejít ke konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  17. 07. 2001 19:13

Lepší než petice by možná byla obdoba akce Internet proti monopolu. Vzpomínáte, jak jsme si tenkrát zastávkovali? Jelikož se RM začíná chovat podobne jako ČT, tak by si to taky zasloužil. Což takhle přestat volat z našich předplacenek do ET (nebo i do ČM). Rozešlu tento návrh všem svým známým s Twistem. Zkuste to také!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Linda  |  17. 07. 2001 19:13

Upozornenuji ze zde je milna informace a to ze volani do hlasove schranky budou i nadale lide vlastnici Twistkartu platit. My lide vlastnici twist karet volani na do hlasove schranky od 1. dubna platit nebudem
Pokud neverite zavolejte si na infolinku Paegasu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:13

Kde vidíte informaci, že Twisty budou platit? Jasně píšu, že volání zdarma je "pouze pro tarifni programy nabizene v soucasne dobe a pro predplacenky Twist". To prece nelze pochopit jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor