Alcatel odstartoval novou reklamní kampaň

Dnes se začaly v řadě českých měst objevovat nové velké billboardy Alcatelu. Jedná se o součást nové kampaně propagující Alcatel One Touch 756, který se v českých obchodech objeví 26. srpna za cenu pod sedm tisíc korun.

Námět, který Alcatel ve svých propagačních materiálech používá, je lehce provokativní. Na displeji telefonu jsou dvě líbající se dívky doplněné sloganem "Síla? Natoč a pošli!" poukazujícím na schopnost telefonu natáčet krátké videoklipy. Výrobce chce tímto telefonem oslovit především lidi, kteří se chtějí odlišovat od průměru.

Soutěžte a vyhrajte

I když se mobil bude prodávat za příjemnou cenu necelých sedm tisíc korun, můžete ho získat i mnohem levněji. Alcatel totiž připravil na září soutěž, ve které je hlavní cenou právě několik telefonů Alcatel One Touch 756. Soutěžit můžete s fotkami, videoklipy a hudebními soubory MP3 vytvořenými jakýmkoli mobilním telefonem.

Podrobnější informace a pravidla najdete na těchto stránkách Alcatelu.

Diskuze (34) Další článek: Červi útočí na N-Gage: Worms World Party

Témata článku: Alcatel, , Alcatel One Touch 756, Reklamní kampaň, Nov, ODS