Apple CarPlay a Android Auto nerozptylují tolik jako vestavěné infotainmenty automobilek, říká studie

Názory k článku

29. 06. 2018 21:58

Je fakt že třeba multimediální centrum a navigace v Renaultu je katastrofální

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
armykcz  |  29. 06. 2018 23:24

Mel jsem moznost vyzkouset infotaiment fordu kmax. Totalni katastrofa, neda se to ovladat, nic na tom nefunguje, navigace se vypne uprostred cesty bez oznameni a provadi se kontrola systemu, pomale. No hruza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  30. 06. 2018 08:14

Se divím, že jen líně přejmete nějaký americký článek. Přitom s trochou snahy z toho mohl být pěkný, hodnotný a lokálně přínosný článek. I s videem.Stačilo zkusit stejný test zopakovat. Jenom s auty, která se používají u nás v Evropě.
Jedno z koncernu VW, jedno BMW, nějakého Hyundaie, Volvo, Toyotu,..
Android Auto i Apple CarPlay mají dneska i Škodovky.A změřit časy na stopkách.Já jsem hroznej kverulant, ale to by byl fakt supr článek. Protože k čemu mi je, že má kostrbatý infotainment nějaký výrobce amerických pickupů. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KptBobr  |  30. 06. 2018 14:41

Souhlas s Lahvonem.
Mám vrcholový škodovácký infotainment (Columbus, vč. SkodaConnect, obdobné v celém koncernu), a mám i Android Auto, které apropo v našich končinách oficiálně podporováno není, a musím konstatovat pravý opak. Android Auto je naproti tomu zoufalé, složité rozchození (někdy vůbec ne), chybí smysluplné aplikace a informace - naopak podpora Škody je velká, informace v infotainmentu jsou naprosto aktuální a relevantní, např. navigace v prostředí Google Earth je famozní, rychlá a přesná, hlasové ovládání perfektní. Je také pravdou, že když jsem seděl v některých US autech (ale i v Toyotě, Lexusu a řadě EU vozů), tak pojem "infotainment" v nich použitý mě připadal jen jak zoufalost, a někdy vzhledem k ceně auta dost neuvěřitelná (třeba ten Lexus!), a chápu, že poté jejich řidičům platforma "Android Auto" připadá jako z jiného světa .
Od koncernu, a obecně i jiných německých aut by se měli učit jak v Americe, Japonsku, ale i ve Francii a Itálii.Co se týká článku, nu jen opět další naprosto idiotská "práce", v principu jen opsaný článek, který má nějakou relevantnost na zcela jiném území a kontinentu. Bohužel Internet je jen výrobnou takových rádoby "pisálků", zcela neznajících realitu, navíc v paradoxu toho, že ve stejném vydavatelství mají i autoservery, kde si to mohli prověřit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor