Apple iPhone, fenomén dneška a pravděpodobně i zítřka. Málokoho překvapí, že suverénně vévodí čelnímu místu žebříčku Google Zeitgeist pro rok 2007, což je přehled nejpopulárnějších slov použitých pro vyhledání. Toto mnohými zavrhované, ale ještě početnější skupinou lidí obdivované zařízení, bylo nejrychleji rostoucím vyhledávacím výrazem nejen ve Spojených státech, kde se začal prodávat, ale zájem panoval i ve zbytku světa.
Nejen vyhledávacím slovem iPhone dobývá svět. V Severní Americe se jablečný telefon během svého půlročního prodeje dostal na druhou příčku prodejnosti hned za Blackberry a předehnal tak všechna Windows Mobile zařízení, Trea a jiné Palmy, případně produkty poháněné Linuxem. Dále se v průzkumu Canalys předpovídá, že pokud se udrží tento trend, Apple iPhone se stane severoamerickou jedničkou.
Ježíšek své dárky už rozdal, Vánoce jsou za námi. Zdalipak se většina z 1 175 dotázaných amerických zástupců tzv. Generace Y, tj. lidí ve věku 13 až 25 let, dočkali svého vytouženého dárku? Právě Apple iPhone byl nejčastěji zmiňován na předním místě v jejich přáních. Generace Y představuje věkovou skupinu, která významnou měrou určuje přicházející trendy ve spotřebitelském chování.