Apple pokračuje v kampani, která láká k přechodu z Androidů na iPhony

Apple pokračuje v kampani, kterou chce na systém iOS nalákat ty uživatele, kteří dnes používají „jiné“ platformy. Mezi řádky je zcela jistě myšlen Android, což je dnes jeho jediná konkurenční platforma. V první reklamě Apple srovnává svůj a „váš“ aplikační obchod, který je označen jako potenciálně nebezpečný. Aplikace tak doslova vybuchují před očima.

Srovnávací reklama AppStoru a vašeho obchodu s aplikacemi:

Ve druhé reklamě si Apple utahuje z pořizování portrétových fotografií. Na iPhonu vyzdvihuje režim Portrait Lightning a srovnává s neexistujícím adekvátním režimem na Androidu. Nezdá se nám však, že konkrétně tato funkce přetáhne stávající uživatele Androidu na iOS. Už jen z pohledu základních vlastností a rozdílů obou platforem.

Reklama Applu na focení v režimu Portrait Lightning:

Přesvědčily vás reklamy o okamžitém přechodu z Androidu na iOS nebo jste se stávající platformou spokojeni?

Diskuze (170) Další článek: Xiaomi na videu uniká připravovaný Mi 6X. Den před světovou premiérou

Témata článku: Apple, Android, iOS, Reklama, Marketing, Propagace, Kampaň, Režim, AppStore, Přechod, Srovnávací reklama, Platforma, Aplikační obchod, První reklama, Základní vlastnost


Určitě si přečtěte

RECENZE: Nokia 7.1 — bestseller ztenčuje rámečky a sází na HDR obraz

RECENZE: Nokia 7.1 — bestseller ztenčuje rámečky a sází na HDR obraz

** Nokia 7.1 je povedená stylovka vyšší střední třídy ** Znovu láká na čistý systém zapojený do programu Android One ** Lákavou funkcí může být i podpora HDR10 u videa.

Martin Miksa | 23

RECENZE: Xiaomi Mi A2 — průbojnější pokračovatel rodu

RECENZE: Xiaomi Mi A2 — průbojnější pokračovatel rodu

** Displej 18 : 9 jde udělat bez výřezu, hurá! ** Zapomeňte na paměťovou kartu a jack ** Čistý Android One je hodně svižný

Ondrej Papánek | 49