Apple pokračuje v kampani, která láká k přechodu z Androidů na iPhony

Apple pokračuje v kampani, kterou chce na systém iOS nalákat ty uživatele, kteří dnes používají „jiné“ platformy. Mezi řádky je zcela jistě myšlen Android, což je dnes jeho jediná konkurenční platforma. V první reklamě Apple srovnává svůj a „váš“ aplikační obchod, který je označen jako potenciálně nebezpečný. Aplikace tak doslova vybuchují před očima.

Srovnávací reklama AppStoru a vašeho obchodu s aplikacemi:

Ve druhé reklamě si Apple utahuje z pořizování portrétových fotografií. Na iPhonu vyzdvihuje režim Portrait Lightning a srovnává s neexistujícím adekvátním režimem na Androidu. Nezdá se nám však, že konkrétně tato funkce přetáhne stávající uživatele Androidu na iOS. Už jen z pohledu základních vlastností a rozdílů obou platforem.

Reklama Applu na focení v režimu Portrait Lightning:

Přesvědčily vás reklamy o okamžitém přechodu z Androidu na iOS nebo jste se stávající platformou spokojeni?

Diskuze (170) Další článek: Xiaomi na videu uniká připravovaný Mi 6X. Den před světovou premiérou

Témata článku: Apple, Android, iOS, Reklama, Kampaň, Marketing, Propagace, Režim, Aplikační obchod, Platforma, Srovnávací reklama, AppStore, První reklama, Přechod, Základní vlastnost

Určitě si přečtěte