Apple Watch pořád táhnou. V uplynulém roce si je pořídilo 18 milionů zákazníků

Apple Watch pořád táhnou. V uplynulém roce si je pořídilo 18 milionů zákazníků

Trh chytrých hodinek patří ve spotřební elektronice stále k těm skromnějším, ale pro Apple je to domácí hřiště. Za uplynulý rok se americké společnosti podařilo distribuovat celkem 18 milionů kusů Apple Watch, což je proti roku 2016 více než 50% nárůst. Podle agentury Canalys se na prodejích podílela z poloviny aktuální třetí generace hodinek, druhou půlku tvořily prodeje starších (a tedy levnějších) modelů.

Klepněte pro větší obrázek
Odhady prodeje Apple Watch za poslední tři roky podle dat agentury Canalys

Třetí generace (Series 3) existuje i v provedení s konektivitou do operátorských sítí a tento model se nejlépe prodával ve Spojených státech, Austrálii a Japonsku. Aby šlo s hodinkami Apple Watch telefonovat, musí je ve své síti podporovat operátoři prostřednictvím eSIM integrované do hodinek. Na trzích, kde operátoři tuto funkci neumožňují (např. Česká republika), prodává Apple model bez podpory 3G/LTE.

Představení Apple Watch 3 na keynote Applu:

Váš názor Další článek: Oppo chystá expanzi na světové trhy. Dočkat by se mělo i Česko

Témata článku: Apple, Chytré hodinky, Hospodaření a finance, Nositelnosti, USA, Hodinky, Apple Watch, Byznys, Analýza, Wearables, Austrálie, Canalys, Česká republika, Prodej, Model, Spotřební elektronika, Třetí generace, Milión zákazníků, Uplynulý rok, Americká společnost, Levný model, Poslední rok, Japonsko, Operátorská síť, Operátor

Určitě si přečtěte