Věc, kterou si musí lidé o Applu uvědomit, je, že to není firma vyrábějící elektroniku, nýbrž firma vyrábějící módní doplňky. To prosím není vtip, ale konstatování skutečnosti. Apple si vybudoval velmi silnou značku, spojovanou s mladými a úspěšnými lidmi, ideálně kreativci, programátory, majiteli startupů apod. Jablíčko je synonymem pro bohatství, úspěch a společenskou prestiž.Stejně jako v módním průmyslu lidé nekupují značku ani tak kvůli kvalitě látky nebo zpracování jako takovému, ale kvůli sociální prestiži, kterou jim daný kus oblečení propůjčuje. Se společností Apple je to stejné. Většina jejích zákazníků si cení především značku, hardware jako takový je vedlejší. Nejde jim o poměr cena/výkon, protože hlavní věcí je pro ně prestiž v rámci sociální skupiny. Přesvědčovat jablíčkáře o tom, že MacBook nebo iPhone jsou předražené produkty je zbytečné: vysoká cena těmto produktům propůjčuje vlastnost, o kterou jim jde především, čili punc luxusu a vyšší společenský status.Proto mohou technický vzdělanější Apple kritizovat, jak chtějí, ale moc tím neovlivní. Aby Apple začal upadat, muselo by se změnit vnímání a pověst jeho značky.