Dobrý den, telefon jsem si vysnil jako nový za můj původní telefon THL5000. Koupí telefonu v 05/2015 přes dealera Mironetu jsem začal zažívat peklo, které bohužel trvá dodnes. Můj hlavní důvod koupě byl špičkový telefon s LTE za cenu okolo 10 tis. Kč. Popis mých trablů:
- koupě 05/2015 přes dealera u Mirunetu: zakoupil jsem za 10 tis. Kč verzi 32GB a těšil se na LTE. Jenže jsem jezdil v Ústeckém kraji - nic, ve Středočeském kraji - nic. Asi po týdnu jsem jel do Prahy a hle LTE. Moc se mi to nezdálo - tak jsem začal pátrat po frekvencích a zjistil jsem, že telefon umí z našich frekvencí jen 1800! Navíc před vlastním vrácením se telefon ještě stačil kompletně zakousnout! Vráceno - u dealera čekám na přislíbenou várku, kterou na trh avizuje ALZA a která by naše frekvence měla umět.
- koupě 06/2015 přes toho samého dealera u ALZA: musel jsem zakoupit 64GB verzi (jiná v tu chvíli nebyla a tlačil mne čas před dovolenou v zahraničí), tak jsem zaplatil 11.000,- Kč. Ještě před odjezdem jsem zjistil, že na SIM 2 nelze přijmout MMS. Nepříjemné velmi! Na dovolené v Itálii se přidal další a tentokrát zásadní problém - telefon se přehřívá při používání při teplotách okolo 30°C a výše. Takže nyní jsem několikrát denně se zamrzlou cihlou, která se začne příšerně hřát a během 1-2 hodin se telefon zakouslý vybije. Peklo! Doufám, že ASUS vymyslí nějakou aktualizaci, jinak telefon poletí v záruce zpět. Pokud jsou venkovní teploty 25-30, telefon jede, hřeje, ale rychlost je značně pomalejší a jen při vyvolávání hovoru musím třeba na kontakt klikat 2x i vícekrát. Jinak LTE u verze pro Evropu chodí na všech frekvencích, co v ČR máme. Bylo by fajn kdyby si těchto mých pár řádků přečetl někdo od ASUSu a něco s tím provedl. Jsem sám komu zamrzá Zenfone 2 v těchto vedrech?