1) Nikdy to nebude hromada samostatných článků. Vždycky to bude jeden, dva články o napětí jednotek voltů. Přes 5V to určitě nepůjde. Spousta článků by byla strašně nepraktická na výrobu (nejen) a chemicky se to bude pohybovat vždycky u malýho napětí max jednotek voltů. To je prostě fyzika/chemie.Tou elektronikou jsem nemyslel nic nóbl jako řízení nabíjení na setinu voltu, ale prostě snižovač napětí. A to je potřeba vždycky2) No teď snad mi neuteče někde řád, ale ...řekněme že to má baterku 100kWh. Už jen když by se to nabíjelo hodinu, tak to je 100kW, což je sakra hodně. Teď si ten čas zkrať na minutu...tzn 100*60=6000kW! To je 6MW! Jen pro srovnání, výkon vodní elektrárny v přehradě brněnské přehrady je 2MW!O tomhle výkonu se snad nemá smysl ani dál bavit, ale pokud ano, tak - to neuchladíš, jelikož ty baterky budou mít ztráty ikdyby 0,1%, tak je to hrozně moc. Je vyloučena jakákoliv konverze energie - tzn se musí nabíjet naprosot přímo baterky, kde nemůžeš mít větší napětí než nějakých 600V, možná max 1kV. Takže při 1kV to máš 6kA. A tohle už je prostě věc, kterou NEMŮŽEŠ pustit do provozu pro běžnýho uživatele, protože si představ, co by to udělalo, kdyby se něco podělalo. To by se vypařil kus auta. Další věcí je, že rozvodná síť by milovala tyhle špičky, když by na "benzínku" přijelo 5aut a všechny se daly nabíjet.
Reálnější mi přijde tak těch 30minut (což už jde) jako nouzovka někde na cestě a pak klasika nabíjení v garáži přes noc/ během pracovní doby někde u stojanu hezky "pomalu" třeba 25A/400V klasika třífázovka