Ono je to spis proto, aby clovek nezkousel "oranzovou". Co si budeme nalhavat, kazdemu se to asi stalo, ze tam blikla oranzova a snazil se odhadnout, jestli se jeste vleze, nebo uz ne. A pokud vas na to navigace upozorni, tak vite, ze to spis zkouset na oranzovou nebudete a proste pockate na zelenou (a udelate to tak, jak se to udelat spravne ma).Jinak za me je informace o snizeni rychlosti zbytecna a byla by i znacne nepresna, protoze ty segmenty s rychlosti ne vzdy odpovidaji umisteni znacky. Takze by vam navigace rekla 100m a realne by to bylo 50 nebo 150 a to aby to bylo presne by zase stalo enormni usili. Proste by to byla zcela nepresna informace. Navic informace, kterou jste jako ridic povinnen vnimat. Waze nehlasi krizovatku jako takovou, ale rika vam, kam na te krizovatce jet. To jsou dve naprosto rozdilne informace, trebaze informace, ze mate nekde odbocit doprava, sebou nese logicky i informaci, ze tam je nejaka krizovatka. Navic co tak jezdim, myslim, ze by realne waze v nekterych mistech tu zmenu rychlosti ani nemohlo stihat rikat, protoze se meni jako na bezicim pasu.Nejvic mi teda prijde divny, ze vypinate display a vsechno, aby jste se mohl soustredit na jizdu a pritom prehlizite dopravni znaceni omezujici rychlost, ktery je teda prehlidnutelne docela obtizne.